Posts by ProjectB

Weet iemand misschien hoe dat ene programma heet, waar je een woordje moet intypen en dat dat programmaatje vervolgens een hele map met bestanden gaat doorzoeken naar dat woordje? Ben de naam kwijt, ik wil hem een source laten doorzoeken naar een bepaald woordje.

In plaats van zomaar een mooi lijstje op te schrijven, kan je ook de waarheid opschrijven. Ik heb zelf ook de source gedownload en geupload en kwam achter het volgende:

3. Registreren werkt zoiezo
    4. Inloggen kon ook gewoon, dus daar heb je ook niks aan gefixt
    5+6. Hoe bedoel je is bugloos? Wat waren de bugs dan?:S
    7. Dit is hetzelfde als punt 4 bij jou?
    8. Uitloggen werkte ook gewoon
    9. Wat is er precies mis aan hoofdkwartier dan, bij mij ziet hij er namelijk normaal uit
    10. Ledenlijst werkte ook al, en bij jou "gefixte" versie werkt zoeken nog steeds niet hoor
    11. Online ledenlijst was ook niks mee aan de hand

Misschien heb je wel sommige dingen echt gefixt (mbv error reporting), maar schrijf er dan ook bij WAT je precies gefixt hebt, want dit lijstje van jou slaat natuurlijk nergens op.

Ik heb niet eens gekeken of de error reporting wel of niet aanstaat! Maargoed, jij bent de "alwetende". Veel plezier nog met het unbuggen uitslover.

PS al dat reclame is geen error of een bug, dus waar haal jij opeens al die error reporting bullshit vandaan:S

In welk bestand zit al dat f*cking reclame verstopt? Heb hem zelf ook even geupload, config zat maar kleine foutje in namelijk alleen haakjes bij de string toevoegen:O

Maar in welk script zit dat moneymiljonair, en eurobellen linkex troep?

1. Waar kunnen we een demo zien van het script?
    2. Waarom zijn je prijzen in dollars?
    3. Je zegt dat de source van jou is, maar waarom moet je dan bij andere navragen of de source legaal is? Je hebt hem toch zelf gemaakt, of toch ook weer niet?:O
    4. Ten slotte; die print screen kan van elke source zijn genomen;)