Serieus?:O
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.05.10 21:36:34:
Ben weer op zoek
Posts by ProjectB
-
-
Dat gaat niet meer door, dus ben weer op zoek
-
Oh is het voor het hele pakket? Ik dacht voor 1 eentje:O
-
Ok, ik ben nog steeds de hoogste bieder toch?
-
Wanneer eindigt de veiling?
Offtopic: beantwoord ff mijn PM
-
gangsterscity.net 5 euro
-
Het is juist beter dat ze het in dit topic doen, zo weten ze wat hun te wachten staat.
-
Hoezo R.I.P, ze zijn binnen paar dagen weer online hoor let maar op, hahahahaha:P
-
Als hij het niet voor het geld deed, dan was hij wel bij man united gebleven. Hij deed het daar goed genoeg, en verdiende ook genoeg maar toen hij die miljoenen zag ging hij meteen naar madrid.
-
Hahahahaha, dit gaat niet zomaar:P Dan heb je wel een heel groot team nodig. Ten eerste moet je kunnen concurreren met de grotere torrent aanbieders, en ten tweede kan je veel gezeik krijgen van die hoeren van Brein enzo. Ze achtervolgen je er je hele leven mee.
-
Mensen geloof me, TPB is deze week nog online;) En wat ze deden was niet illegaal; ze bieden torrents aan, maar ze uploaden ze zelf niet;)
-
Laat me jullie allemaal even iets duidelijk maken; Messi gaat nog niet weg bij Barcelona voor 'n miljard. Hij is een goede voorbeeld van een echte voetballer; iemand die voetbalt voor zijn plezier en om kijkers te vermaken, en niet zoals bij de meeste voetballers (zoals C. Ronaldo) waarbij het alleen maar draait om geld.
-
Wat had je in gedachten?
-
Torrents?:P
-
Ik kan geen budget noemen, heb weinig tot mijn beschikking dus noem maar een prijs;) En het is ook met admin en vip level, maar dat zit best wel makkelijk in elkaar.
-
Heel simpel; ik ben op zoek naar iemand die deze layout (http://www.criminalspoint.com/…/Slice_maffia_layout.html) voor me kan inbouwen in een source. Kom niet met belachelijk hoge prijzen aub.
Noem je prijs maar in dit topic, en als je vragen hebt of dergelijke kan dat gewoon hier, of via PM als je dat liever hebt.
PS het gaat om een ingame, die ingebouwd moet worden in de Criminolz source.
-
@Remory
Dat is hem niet, maar doet hetzelfde dus bedankt:D
-
Citaat
# Een topic bumpen binnen de 24u na aanmaak is niet toegestaan. Een topic mag maar 1x gebumpt worden.
Bumpen binnen 24 uur is niet toegestaan, niet door de topic starter en door iemand anders. Ten tweede staat er dat een topic maar 1x gebumpt mag worden, terwijl dit meerdere keren is gebeurd in dit topic;)
-
Ten eerste; ik ben geen hond;)
Ten tweede; zoals je ziet klopt meer dan de helft van zijn lijstje niet.Maargoed; have it your way. Ik zal me hier niet meer mee bemoeien.
-
Dat kan alleen in een bestand. Die programma waar ik het over heb, zoekt een hele map met bestanden door.
aub geen nutteloze reactie's.