Posts by ProjectB

Sorry, maar DBZ is zeer kindvriendelijk en dat kan je echt niet vergelijken met Pokemon. Het mag dan wel vechten etc. zijn, maar wel op een andere manier.

Wat echt te heftig, mega, übervet zou zijn is een Dragonball Z textbased game. Met JavaScript kan je hier zeer vette dingen bij maken. Ook kan je hier ipv een simpele mafia, echt een game met een verhaal maken; het Dragonball Z verhaal dus. Dit kan je dan bijvoorbeeld verwerken in de missie's ofzo. In ieder geval, zo'n game zou echt te gek zijn en ik zou je er wel bij willen helpen. Zowel met de scripting als informatief (heb alles van DBZ gezien).

Dat had je inderdaad uit het voorbeeld kunnen opmaken, maargoed voor de de anderen: 637px × 120px

Zou iemand een banner kunnen maken voor mijn Mafia game? De source die ik gebruik is Criminolz (met bugfixes, en aantal updates). Deze is hier te vinden: http://www.barafranca.info (tijdelijke domeinnaam en host; ik weet dat hij sloom is).

De banner is om op een gamenieuws-website te zetten van mijn vriend. De huidige banner die hij heeft staan is: http://tinyurl.com/2uh968x

Ik wil dus een Mafia banner laten maken met de tekst "Barafranca" er in (wel .PSD bewaren, want ik wil later de naam veranderen!), en de slogan; "Reaching the top takes balls of steel".

Nog 1 opmerking; ik wil de banner een beetje in de stijl als de vorige banner, dus; http://tinyurl.com/2uh968x
    Hierbij heb ik het over die rondingen en het grijs erom heen. Dit alleen als het je lukt, en je het zelf ook mooi vind staan.

Ik heb vaak mensen gratis banners zien maken op CP; ik hoop dat dit ook het geval is, want er zijn denk ik wel leden die gewoon anderen gratis willen helpen en ervaring willen opdoen uit zo'n opdracht.

Alvast bedankt:)

Er zijn geen veranderingen. Vriend, Crimz heeft hij volledig zelf gescript. Ik heb de tijden meegemaakt dat hij de basis etc. had gescript, ik heb hem het hele project gevolgd en alle vorderingen gezien. Dit is gewoon 100% uniek gescript en geen een of andere rip-off;)

Ga dus aub niet vertellen dat dit een omgebouwde Banditi is;)

Laat die OSBanditi maar even zitten, weet iemand waar de originele Banditi te downloaden is? Deze staat namelijk ook niet mee bij downloads.

De database is best groot, dus dat gaat een tijdje in beslag nemen. Verder als ik de database nu upload, krijg ik weer nieuwe errors, dus de hele database klopt niet denk ik:S

vergeten

Ik ben niet zo goed in SQL, dus dit kan ik niet oplossen. Ik wil niet een script zonder moeite klaarhebben, maar ik neem aan dat OSBanditi wel naar behoren zou moeten werken. Verder was ik ook niet van plan de game te gaan uploaden en niks eraan te doen, maar juist dingen aanpassen en toevoegen.

animalking

Misschien kan je ook vertellen hoe:S

Heeft iemand nog de originele OSBanditi 1.5 op zijn PC staan, echt de originele source dus niet dat je er zelf aan hebt gewerkt ofzo. Heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kan alle links zijn down en 1.6 wil ik niet;)