Nieuwe prijs 20 euro
Posts by ProjectB
-
-
Bij deze doe ik een Mafia Layout in de verkoop. De layout is onderin dit topic te bekijken en is te gebruiken voor zowel in- als outgame.
- betalen alleen via overschrijving;
- PSD only, ik ben geen slicer en ik verzorg hier dus ook geen slice voor;
- kleine aanpassing(en) gratis, grotere aanpassingen tegen meerprijs;
- offtopic reactie's, meningen en dergelijke aub via PM (!).Layout wordt 1x verkocht voor een vaste prijs van 20,-.
Voorbeeld: Klik
-
Staat genoteerd, bedankt voor je bod!
-
-
grandtheftauto-v.nl
- inclusief de website (Wordpress) en teksten
- lokale zoekvolume per maand 4.400 en 301.000 wereldwijd
- veel potentie omdat er de laatste tijd veel geruchten, details etc. boven water komen over deze game. Ook een zeer bekende game onder gamersplaystationfour.nl
- enkel het domein
- lokale zoekvolume per maand 18.100 en 673.000 wereldwijd
- domeinnaam met potentie om dezelfde reden als hierboven, volop geruchten en een vrijwel zekere release die eraan zit te komen. Overigens is het ook aannemelijk dat deze nieuwe PlayStation zo gaat heten, gezien de vorige versie's (1, 2 & 3).Meer informatie per PM, doe een leuk bod en hij is van jou!
-
Erg bedankt jongens, ik zit op genoeg respondenten!
-
Dankje! Nog 8 te gaan mensen!
-
Thanks gozers!
-
Beste CP'ers,
Het is een beetje een laat tijdstip, dat weet ik, maar ik wil jullie even om een gunst vragen als dat kan.
Samen met 3 andere personen uit mijn klas zijn wij bezig met een ondernemingsplan. Wij hebben bedacht een nieuwe en moderne smartphone op de markt te brengen (fictief uiteraard). Nu moeten we voor ons ondernemingsplan een enquête af laten nemen onder 100 personen.
Momenteel zijn we blijven steken op 74 respondenten, maar we moeten vanavond echt tot de 100 komen. Zouden jullie dus even zo vriendelijk willen zijn om deze enquête hieronder in te vullen? Het neemt maximaal 5 minuutjes van je tijd in beslag. Alvast bedankt en laat even weten als je hem hebt ingevuld!
http://www.thesistools.com/web/?id=272956
Note 1: Alles wordt anoniem verwerkt;
Note 2: Ik ben me ervan bewust dat er wat foutjes zitten in de enquête, de vragen etc. zijn niet door mij gemaakt. -
PM verstuurd
-
Ik ben inderdaad nog op zoek, de website heb ik onlangs voortgezet en volledig aangepast. Andere geinteresseerden kunnen de link per PM ontvangen ;).
-
Is het PSD naar Joomla, of HTML + CSS naar Joomla?
-
-
Ik heb toch ook nergens gezegd dat mijn websites lopen? Ik heb enkel een Wordpress website opgezet op grandtheftauto-v.nl en heb voor de rest niks aan beide websites gedaan. Potentie hebben ze alle twee wel als je er wat tijd in steekt. Er staat ook nergens een prijs dus ze mogen weg tegen elk aannemelijk bod.
-
-
grandtheftauto-v.nl
- inclusief de website (Wordpress) en teksten
- lokale zoekvolume per maand 4.400 en 301.000 wereldwijd
- veel potentie omdat er de laatste tijd veel geruchten, details etc. boven water komen over deze game. Ook een zeer bekende game onder gamersplaystationfour.nl
- enkel het domein
- lokale zoekvolume per maand 18.100 en 673.000 wereldwijd
- domeinnaam met potentie om dezelfde reden als hierboven, volop geruchten en een vrijwel zekere release die eraan zit te komen. Overigens is het ook aannemelijk dat deze nieuwe PlayStation zo gaat heten, gezien de vorige versie's (1, 2 & 3)PM indien interesse!
-
http://www.creatingz.nl/wp-con…s/2012/04/mafia2_full.jpg
Indien interesse kan je mij PM'en laat ik hem slicen.
-
Alsof iemand dat shitprogramma gebruikt
-
Op SiteDeals staat het huidige hoogste bod op 10,-. Er zal dus met minimaal 4 euro moeten worden omhoog geboden.
-
1. Die copyright is zeer storend, ik betwijfel of iemand deze layout daadwerkelijk van je gaat "stelen". Wees dus maar gerust ;).
2. Zorg dat je ook aandacht besteedt aan de kleine details, je footer staat bijvoorbeeld niet goed.
3. Zoals Brent als zei, er mist content, inderdaad een belangrijk onderdeel van de layout.
4. Layout is veel te klein in mijn ogen.
5. Tekst in je bovenste menu wat kleiner.
6. Zorg dat je voor de tekst van bijvoorbeeld het profiel bovenin gewoon Arial gebruikt, grootte 12-14 ongeveer. Dat staat veel netter dan en wordt vaker gebruikt in layouts.Zo, als je eerst even bovenstaande dingen doet kom je al een heel eind!