Posts by ProjectB

Ik begrijp nou nog steeds niet het hele DIV gebeuren. Het enige wat ik wil is een menu link laten openen in mijn content vlak. Ik heb het volgende:

Dit is mijn menulink:

PHP
    <li><a href="home.html">Home</a> |</li>

En dit is mijn content vlak:

Het enige wat ik wil is dus, dat als ik op Home druk, het bestand home.html in mijn content vlak wordt geopend. Hier staat simpelweg alleen een stukje tekst in (om het te testen).

Je hebt net in je starpost erbij gezet: "Wat vinden jullie ervan?". Dat maakt van dit topic een check-topic ipv een reclame-topic dus nu is het wel toegestaan.

Mijn mening; ik vind de layout niet zo mooi, en je gebruikt saaie kleuren. Verder ziet de site eruit als een aangepaste vendetta.

Ziet er uit als een aangepaste Vendetta

PS ik citeer de regels: "Reclame tot zelfs spam wordt niet getolereerd en zal ook bestraft worden."

Lees hem eerst zelf maar eens, want in de leesmij staat niks over bestandsrechten veranderen. Bij mijn andere host+domein had ik inderdaad van een map+bestanden de rechten veranderd, maar ik weet niet meer welke, maar ook voordat ik de bestandsrechten had veranderd zag je een deel van de website.

Dit is in dit geval dus niet zo.

SkyNet

Nog steeds niks.

@Ferhat

Ik heb het wel goed ingevuld, maar had net paar seconde geleden ff iets veranderd, maar tis weer teruggezet. Nog steeds witte pagina:S

meloentje

Dat komt door mijn error reporting, maar dat is niet belangrijk. Die error staat ook op mijn andere host en die werkt wel;)

Ik heb van iemand een host+domein bij hosting2go gekregen, maar nou heb ik de Criminolz source daar geupload en dan krijg ik een wit scherm. Het ligt zeker niet aan mijn config, want die heb ik 100% goed ingevuld, en zoiezo zou ik dan wel een error krijgen. De Criminolz source werkt wel bij een andere host+domein van me. Weet iemand wat er mis is?

Link: http://www.crime-world.nl

Wat zei ik nou in de reactie voor jou?:S Ik bedoel; heel erg bedankt dat je dit aanbied enzo, maar ik heb al aangegeven dat ik hier niet naar op zoek ben.

Toch bedankt;)

Ik weet zelf ook wel dat er een aantal scripts staan in de downloadssectie, maar ik ben naar meer scripts op zoek. Ook zijn de meeste scripts daar niet wat ik zoek.

@Stan

Klopt helemaal wat je zegt, wordt hier echt schijtziek van.

@Ferhat

Wat probeer je hem nou af te kraken met je site is traag:S Hij is gewoon normaal-snel hoor:S

Weet iemand waar ik Mafia scripts vandaan kan halen, geen complete source alleen losse scripts, dus bijvoorbeeld alleen misdaad ofzo. Ooit haalde ik ze van Criminalsfanaat.nl af, maar jullie weten waarschijnlijk al wat er met die site is gebeurd. Iemand andere site's, of een download pack met scripts?

Waar zie jij precies het woordje k**ker staan? En hoe kan ik normaal doen als jij mensen probeert te bedriegen:S Ik zal verder wel mijn mond houden, topic is toch al gereport. Zoek het maar lekker uit, we zien wel wat er gebeurd;)

EDIT op reactie hieronder (anders wordt je topic weer "verpest"); ik dacht dat je het over dit topic had en niet op msn. En zoiezo gebruikte ik het maar 1x en zelfs de afkorting ervan, terwijl jij zegt kanker dit kanker dat. Maargoed veel plezier nog met je topic joh;)

Wel zwak hoor, layouts gemaakt dmv tutorials verkopen. Kortom; ripoff, en dat is niet toegestaan. Hoe zit het trouwens met mijn eerste opmerkingen; ben jij dat op SiteDeals of niet?