Hij heeft het over het dataverkeer denk ik
Posts by ProjectB
-
-
-
-
Ik vind dat het nog Bush moet blijven XD
-
Dat wordt wel vaker gezegd. We beginnen dit pas te geloven als je echt een online voorbeeld hebt, waarop we dagelijks kunnen volgen of er iets veranderd is.
-
Klopt
-
Waar slaat dat Osama vermoorden op?:S
-
@ Lars en Shadow
Nou heb ik de layout bijna af, en volledig aangepast naar Lars wensen enzo, en je vond hem ook goed, hoor ik opeens van iemand dat ik de layout niet meer hoeft te doen, omdat hij dat al doet:S
WTF waar slaat dit op?! Kon dit niet met overleg ofzo? Ik ben nu echt pissig, want ik ben de hele dag bezig geweest met de layout en heb mijn huiswerk opzij geschoven voor jullie, en dan wordt de opdracht opeens aan iemand anders gegeven!?!?
-
Die hebben de G4G source gemaakt. Tevens is deze illegaal mits je geen licentie hebt, dus ik zou hem er maar snel afgooien als ik jou was;)
-
-
Al gedaan, maar allemaal topics waar niks in is te vinden
-
Weet iemand waar zo'n script is te vinden als OSM. Het hoeft geen uitgebreide te zijn ofzo, en het mag Engels en Nederlands zijn. Ik weet dat dit vaker is gevraagd, maar er is echter nog nooit eentje geplaatst.
PS geen offtopic reactie's, of reactie's zoals maak er zelf een;)
-
Descoo heeft inderdaad gelijk. Graag ontvang ik bewijs dat je dit mag verkopen. Als u dit heeft, heb ik wel interesse. Zo niet, vervalt gelijk mijn interesse en mijn laatste stukje vertrouwen in jou;)
-
Momenteel ben ik voor een "klant" bezig met een layout, voor een unieke game. De game kan je eigenlijk wel een beetje afleiden uit de layout, maar meer ga ik hier niet over vertellen.
Mijn ideeën zijn een beetje op, en ik weet dus ook niet wat ik aan de layout moet toevoegen. Ik had gehoopt dat jullie ook wat tips voor me hebben, en dat jullie wat ik tot nu toe heb willen raten.
Het gaat om de volgende layout;
http://i45.tinypic.com/fviq9f.jpg
De rating moet er ongeveer zo uit komen te zien;
Alvast bedankt, en aub geen offtopic reactie's. Enkel reageren als je het formulier wilt invullen en wilt raten.
LET OP; Ik heb met opzet een print screen geplaatst, dus de kwaliteit is ietsje minder. Dit heb ik gedaan ivm rippers en andere privé redenen.
-
Ik dacht dat je in een andere topic zei dat Swatcrime.be niet meer van jou was?:O
-
Stuur me maar een PM met je msn
-
Stuur me maar een PM met informatie of je MSN dan begin ik zsm.
-
Ik zou wel mee willen helpen. Zoekt je een designer voor images enzo, of voor de layout?
-
Dat klopt, ik ga geen geld weggeven (en al helemaal geen 50) om een layout te laten slicen die ik gratis ga weggeven.
-