Nog steeds op zoek!
Posts by ProjectB
-
-
Heb het hem gevraagd, maar heb eerlijk gezegd geen zin om hier een behoorlijk bedrag aan uit te geven, als ik weet dat er gratis scripts te vinden zijn die ik zelf een beetje kan unbuggen en ombouwen.
-
Heeft iemand ondertussen nog wat gevonden/liggen, ben nog steeds op zoek.
-
-
Heb zelf ook de 9700, is inderdaad een vet ding, maar dit is ook wat de meeste mensen verkeerd denken. Iedereen denkt dat het de beste kwaliteit is etc, maar velen hebben dit dus fout; dit is ongeveer hetzelfde geval als de iPhone.
De reden dat ik een BB heb is puur om de software. BTW BB 8900 Curve te koop incl. doos en bonnen, PM voor geïnteresseerden:P
-
Gaan we weer beginnen mensen? Dit is geen rip-off voor de zoveelste keer, deze layout heb ik totaal niet gebasseerd op andere layouts. Zoals ik al zei opmerkingen/vragen etc via PM, zoals SkyNet ook netjes heeft gedaan.
-
Tijdens het maken van deze layout heb ik niet eens gedacht aan Crimz, dus komt niet met onzin zoals rip-off. Tevens lijken er miljoenen layouts op elkaar, dus dit is bijna niet te voorkomen, maargoed back ontopic. Indien je hierop wilt reageren graag via PM dit is ook aangegeven in mijn startpost!
-
-
-
-
Lars jij moet niet te ver gaan vriend. Wat jij nu zegt is dat alle allochtonen hetzelfde zijn, wat dus totaal niet zo is. En over je k*tpetje; een petje draag je omdat je dat stoer vind, een hoofddoek dragen ze voor hun geloof. Wat jij nu dus zegt is echte kk onzin!
-
Ik had je voor dit topic al een PM gestuurd, maar toen zei je ik wil het in mijn eentje doen enzo:S
-
Die was opgebouwd vanuit scripts uit andere sources en gratis scripts. Dat heeft hij zelf ook aangegeven, maar goed ik heb eerlijk gezegd ook weinig vertrouwen in dit project.
Simpelweg omdat dit al gepland is door andere CP leden, maar nooit aan is begonnen. Zoals ik in een andere topic zei krijg ik pas een beetje geloof zodra we het eerste beginnetje kunnen zien, en alle vorderingen kunnen zien.
-
Stuur me maar een PM met je email adres, ik wil je best helpen
-
Het probleem met zo'n concept is dat je die niet uitgebreid kan uitwerken. Je mogelijkheden/ideeën zijn maar beperkt
-
Hahahaha, was niet nodig maar toch bedankt:P Momenteel ben ik bezig met 2 opdrachten, dus ik kan voorlopig niet aan andere inzendingen werken. Je kan natuurlijk wel alvast via PM vertellen wat je wilt etc:cheer:
-
Het idee is goed, ik zou het uitwerken:)
-
Nice concept, maar ik denk niet dat dit ?3,90 waard is.
-
Dus jij wilt zeggen dat je hem vanaf 0 gaat scripten, een unieke layout erin zet voor maar ?2,60, terwijl de meesten unieke sources xxx tot xxxx kosten? Waarom geloof ik dit niet?
-
http://hv-designs.co.uk/2007/09/30/car-layout-tutorial/
Klopt dus wel, maar je hebt de shapes (xd) gelukkig wel zelf gemaakt:P