Die van One Nation lijkt inderdaad op die van Criminalhosting, omdat ik een beetje dezelfde stijl heb gebruikt. Ik kan je verzekeren dat ik niet die van One Nation ff snel heb bewerkt ofzo.
Verder mogen jullie vinden dat hij op Crimz lijkt, maar ik heb hem daar echt niet op gebasseerd, en heb totaal niet aan die layout gedacht bij het maken ervan.
Verder wist ik niet dat die achtergrond van uw game MaffiaVillage is. Ik zag hem overal op verscheidene website's staan, dus ik dacht dat hij vrij te gebruiken is. Excuses hiervoor.
Op SiteDeals kan ik inderdaad (nog) niks beginnen tegen de concurrentie, maar ik zie het maken van layouts hier ook als een extra voor mijzelf en om meer ervaring op te doen.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd, en als u hierop wilt antwoorden heb ik graag dat dit via PM gaat om het topic een beetje schoon te houden.
Alvast bedankt!
PS: Deze layouts waren geen 10 minuten werk, althans niet voor mij. Ik werk er gewoon serieus aan, en probeer de wensen van de klant erin te verwerken.