Posts by ProjectB

Ok, ik leg het in stappen uit. Je kan het doen op 2 manieren;

1. Als het toch maar simpel moet zijn, kan je het zelf scripten.
    2. Je volgt mijn onderstaande handleiding;

Handleiding;

1. Ga naar Google
    2. Typ in simple blog script
    3. Kies het script dat je wilt uit

Nou moet ik toegeven, dit was zelfs voor mij nogal moeilijk...........

Jammer genoeg heeft Japan wel verloren, maar dat was echt weer door zo'n klein foutje. Nederland heeft dus alweer op geluk gewonnen, net zoals de vorige wedstrijd tegen Denemarken. In ieder geval, ik begrijp het even niet meer, want ze zeiden toch dat het een penalty was?

Het staat inderdaad nog 0 - 0, dus dat is al het bewijs dat de meesten Japan hebben onderschat. In ieder geval Japan heeft een mooie taktiek voor de 2de helft, dus dat zullen jullie straks zien:)

Japan moeten jullie echt niet onderschatten hoor. Dit heeft bij bijvoorbeeld Spanje en Frankrijk tot een nederlaag geleid. De landen die vroeger minder speelden, hebben hier tegenwoordig erg hard voor getraind.

Japan wint straks toch van Nederland. Nederland dacht namelijk erg sterk te zijn, omdat het alle oefenwedstrijden zo won. Hierdoor dachten ze dat ze erg goed zouden gaan spelen op het WK, maar al hun tegenstanders in de oefenwedstrijden speelden niet eens serieus.

Kan iemand mij misschien helpen? Ik heb nu een registratiescript, maar ik wil dat nadat je een veld ingevuld heb, er een check icoontje wordt getoond naast het veld.

Het script;

Het icoontje die ik bedoel;

http://cdn.iconfinder.net/data/icons/silk2/tick.png

Deze layout is al best oud, dus ik weet niet waarom je dit topic opeens boven water haalt. Topic mag dicht!:slotje:

Die van One Nation lijkt inderdaad op die van Criminalhosting, omdat ik een beetje dezelfde stijl heb gebruikt. Ik kan je verzekeren dat ik niet die van One Nation ff snel heb bewerkt ofzo.

Verder mogen jullie vinden dat hij op Crimz lijkt, maar ik heb hem daar echt niet op gebasseerd, en heb totaal niet aan die layout gedacht bij het maken ervan.

Verder wist ik niet dat die achtergrond van uw game MaffiaVillage is. Ik zag hem overal op verscheidene website's staan, dus ik dacht dat hij vrij te gebruiken is. Excuses hiervoor.

Op SiteDeals kan ik inderdaad (nog) niks beginnen tegen de concurrentie, maar ik zie het maken van layouts hier ook als een extra voor mijzelf en om meer ervaring op te doen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd, en als u hierop wilt antwoorden heb ik graag dat dit via PM gaat om het topic een beetje schoon te houden.

Alvast bedankt!

PS: Deze layouts waren geen 10 minuten werk, althans niet voor mij. Ik werk er gewoon serieus aan, en probeer de wensen van de klant erin te verwerken.

Mife

Inderdaad, zo moet je echt altijd denken bij die gast. Daar komt ook nog eens bij dat hij niet heeft verteld dat hij ook doorverkooprechten wilt, omdat hij het wss toch doorverkoopt. cwcw je zult dus een veel hoger bedrag moeten bieden;)

Of bij elke wedstrijd van het WK de kleuren van de spelende landen erin verwerkt:P Of live standen in de header:P Das tenminste de moeite waard ipv zo'n kleine aanpassing

Op het moment heb ik me nog niet verdiept in het maken van logo's. Deze kan ik u dus ook niet bezorgen, maar in de toekomst waarschijnlijk wel. Ondertussen heb ik Tukkie's opdracht afgerond. Dit is hem uiteindelijk geworden; http://i50.tinypic.com/30kzx9k.jpg

De layout is wel al af, maar de klant kan pas rond vrijdag betalen. In ieder geval; ik sta weer open voor opdrachten!

@RiiCky

Dus als Wij niet een gratis layout kunnen regelen voor JOUW source, waar JIJ mee wilt verdienen ga je het meteen niet meer doen? Alleen omdat je niks uit te geven hebt? Het lijkt nu wel alsof je ons chanteert hier, dat als wij geen layout voor je hebben je de source niet maakt.

Dan maak je hem toch lekker niet gozer! Niks is gratis, en als je echt niet anders kan zoek je een gratis HTML template die je vervolgens ombouwd.

PHP
    Goed: Ik kan de laatste tijd mijn designs aanbieden zonder al te veel offtopic gekloot.
    Slecht: Die domme topics van de laatste tijd, zoals praat maar lekker etc. WTF waar slaan deze topics op:S Verder de zeer verouderde layout en nog veel meer punten die ik privé houd.
    Tips: Tijd voor een hele grote verbouwing!