Posts by ProjectB

Bedankt voor je reactie Alexjeee! Privé Berichten hoor je inderdaad niet te zien, bedankt voor het melden. Ik ben altijd ingelogd dus ik kon het even niet zien haha.

Voor de rest kun je je nu ook aanmelden hoor, de website is zo goed als af, maar wordt met de tijd overal getweakt en aangepast natuurlijk. Je bent natuurlijk van harte welkom!

Groetjes

Bedankt voor je reactie! De PSP is inderdaad zeer verouderd, daarom heb ik de website en het nieuws PlayStation Based gemaakt. Dit houdt in PlayStation 3, PS Vita en af en toe PSP ;). Eerlijk gezegd gaat het vooral over de PlayStation 3 en PS Vita, PSP nieuws is er eigenlijk niet.

Beste allemaal,

Onlangs ben ik een (kleine) Game Community begonnen om wat leden en bezoekers van een PSP website op te vangen, die binnenkort gaat stoppen. Mijn website heb ik inmiddels zo goed als af en ik probeer hem met de tijd op elk vlak te verbeteren.

Graag zou ik willen weten wat jullie ervan vinden en op welke vlakken ik hem mogelijk kan verbeteren (bijvoorbeeld design). De website is trouwens het beste te bekijken op de wat grotere schermen van tegenwoordig, anders is de achtergrond haast niet zichtbaar.

Link is http://tinyurl.com/bunrfpw

Alvast bedankt allemaal!

Groetjes

Beste,

Ik ben opzoek naar mensen die geïnteresseerd zijn om game-nieuws gerelateerde artikels te schrijven voor mijn website. De website is PlayStation based, dus er wordt PS Vita, PS3 en af en toe PSP nieuws verzorgd. Een link van de website wordt via PM</acronym>gestuurd naar geïnteresseerden.

Voorlopig zit hier geen vergoeding aan vast en doe je het dus puur op vrijwillige basis en misschien wel omdat je het leuk vindt. In de toekomst wil ik gaan nadenken over een verdien-model en kan ik leuke extra's voor de redactie leveren. Het enige wat er van je verwacht wordt is dat je correct Nederlands kan schrijven, redelijk verstand hebt van games (dus in het bezit van een PS3, PSP of PS Vita zou handig zijn) en dat je tijd hebt om een aantal artikelen per dag te schrijven (minimaal één).

Hopende op reactie,

ProjectB

Beste,

Het zit er uiteraard allemaal bij, het is namelijk een Wordpress installatie. Artikelen kun je dus makkelijk posten en het hele systeem en layout is gemakkelijk aan te passen. Bij de koop krijg je alles wat je momenteel op de website ziet.

Groetjes

Beste CP'ers,

Ik zit met een klein probleempje. Ik heb een kleine HTML website opgezet, maar ik krijg nu de volgorde van de content maar niet goed. Wat ik bedoel is het volgende.

Screenshot

Ik wil dus dat het "Screenshots" gedeelte rechts van de trailer en de andere tekst komt, en dus de lege ruimte opvullen. Mijn HTML ziet er als volgt uit:

CSS

Beste CP'ers,

Even een klein vraagje aan de "schrijvers" onder ons. Ik heb een aanbod gekregen om betaald artikelen te schrijven, maar ik heb geen idee wat ik hier voor moet vragen. Het gaat om het schrijven van game nieuws voor artikelen rond de 250 woorden. Ik ben niet zomaar een schrijver, ik schrijf namelijk al jarenlang vrijwillige voor Game Websites, maar als het op vergoedingen aankomt weet ik echt totaal niet wat ik hier voor kan vragen en wat een redelijk bedrag per artikel is.

Zou iemand mij hier mee kunnen helpen?