Admin Paneel
Posts by ProjectB
-
-
Weet iemand misschien waar ik het originele Banditi script kan downloaden? Die op CriminalsPoint staat is een clone, en ik wil de source zelf een beetje proberen om te bouwen om een beetje ervaring op te doen dus raad me geen OSBanditi aan.
Voor degene die van plan zijn te zeggen; unbug een andere source of deze source zit vol met bugs enzo;
Reageer beter niet:P
EDIT: Zie 5de reactie voor andere info!
-
Nederland gaat heel hard verliezen;)
-
Als je je PHP boeken gewoon goed doorneemt, en ook MySQL leert dan gaat dit echt automatisch. Het is gewoon een beetje logisch nadenken bij dit soort games scripten;)
-
3-1 voor Nederland?(XD) Wel een beetje realistisch blijven heh:P
-
-
Dat betekent niet dat hij dan ook opensource is:S
-
-
-
Heb je gegevens.php ingevuld?
-
-
-
Ghana gaat winnen van Duitsland hoop ik. Duitsland heeft eigenlijk alleen de eerste wedstrijd geluk gehad, maar Ghana gaat zeker weten doorzetten. Ze zijn nog nooit kampioen geworden dus ze gaan tot het uiterste. Duitsland daarintegen is meerdere keren kampioen geweest, dus die denken er wat makkelijker over.
-
2 euro x 40% = ?2,80
-
Dat kan natuurlijk wel ja.
[offtopic]PS Xreativ heb je een PM gestuurd beantwoord hem even;)[/offtopic]
-
Als alle opties in de bovengenoemde reacties er in komen is het geen basis game meer, en wordt weer alles voorgekauwd. Het liefst zie ik een soort van Red Criminals, zodat mensen zelf hun game naar eigen wens kunnen inrichten.
-
-
Wat is de prijs?
-
-
Je zoekt niet goed genoeg rond, want hier was laatst nog een topic over op CP. Als je het op Google niet kan vinden, begrijp ik het wel, maar er zijn hier gewoon topics over op CP!
En het is inderdaad we en niet alleen ik, alleen niemand durft of wil er nog wat van zeggen. Serieus gast, bij elk klein probleempje maak je een topic aan zonder dat je er zelf wat hebt geprobeerd!:S