Posts by ProjectB

Paypal en overschrijving. Bij PayPal heb ik begrepen dat er extra kosten zijn voor het overboeken, dus die kosten zijn dan voor de klant.

Wat ik doe:

Omdat mijn vorige topic werd volgespamd door onder andere Ferhat, open ik hierbij een nieuwe topic. Ik maak dus voor €15,- layouts op maat. Vaak zijn de layouts nog de volgende dag klaar.

Prijs:

€15,-

Voorbeelden:

Momenteel heb ik nog niet zoveel voorbeelden, maar zodra ik een nieuwe opdracht afrond komen er natuurlijk voorbeelden bij!

- http://i45.tinypic.com/11agahg.jpg
    - http://i49.tinypic.com/2ptqdra.jpg
    - http://i48.tinypic.com/s5ajuu.jpg (nog niet helemaal af, maar is ook voor persoonlijk gebruik dus voor mezelf)

Overige:

Gelieve ontopic blijven en vragen en/of andere opmerkingen via PM. Ik heb namelijk niet zo graag dat mijn topic weer wordt volgespamd.

Ik hoor inderdaad vaak negatieve reacties over de support van Hosting2go. Dan maar verkopen en elders zoeken. Topic mag dicht:)

Zit er iemand anders misschien toevallig ook bij hosting2go.nl ? Ik had laatst een topic over de Criminolz source die daar niet op werkte, en ik wou gisteren en vandaag een nieuwe layout bouwen in mijn andere source dmv een pagina systeem en het bleek dat deze ook niet werkt. Je krijgt bij zowel Criminolz als andere sources met een pagina systeem een witte pagina.

De reden dat ik denk dat pagina systemen daar niet werken, is omdat alle sources die dit gebruiken niet werken daar. Ik heb meerdere sources uitgeprobeerd.

Kan iemand dit misschien bevestigen?

Heb gewoon de source die op CP staat gedownload dan maar. Weet iemand misschien de bekende bugs? Wat ik tot nu toe uit het forum heb kunnen opmaken is het volgende;

Forum: F5 Bug ( Als je een topic aanmaakt, en je drukt op F5 komen er meerdere topics. )
    Dodenlijst: Je wordt niet uitbetaald als je iemand vermoord.
    Dood: Als je dood ben, kan je gewoon verder spelen.
    Blackjack bug: Wanneer je blackjack hebt word de 1,5 winstgeld niet uitbetaald.
    UBB-Bug: Er is een UBB bug, die voorheen was gefixt, maar niet in deze RAR file is meegegeven. Wie hem heeft, post hem aub!
    Veiling: +/- bug
    Vliegveld/station: Als je naar Catania reist, zegt die dan je in Corleone bent en andersom?
    Familiebank: +99999+ bug
    Loterij bug: Je wordt niet uitbetaald als er meer dan 1 speler heeft gewonnen hoort 3 prijzen te komen maar komt geen prijs en geen melding wie er heeft gewonnen ook de winnaar krijgt geen melding.
    Hoger lager bug: Als je alles goed hebt geraden en bij de prijs van 12,500 komt word die niet uitbetaald.

mrseriex

Hahahahaha, bedankt voor je beoordeling:P Meer opties komen er zeker, wat je nu ziet is alleen ter opvulling van de layout:)

EDIT: Ik zie al dat je bericht gewijzigd is., hahaha:P

Samenvatting:

Voor mijn game Ultimate Dragonball Z ben ik bezig met een nieuwe layout. Ultimate Dragonball Z zal een zelfgescripte, textbased RPG worden. De basis is er al, maar nu ben ik bezig geweest met de layout.

Zelf ben ik er tevreden over, maar ook weer niet helemaal. Ik vind bijvoorbeeld de achtergrond (het bruine onderin etc. best leeg). Dit kan ik bijvoorbeeld wel opvullen met een banner, maar dit is niet het enige waar ik niet over tevreden ben. Daarom heb ik ook graag dat jullie hem raten!:)

Layout:

De layout is hier te vinden; Klik!

Rateformulier:

Graag dit formulier invullen;

PHP
    Pluspunten;
    Minputen;
    Wat kan er beter;
    Wat kan er toegevoegd worden(optioneel);

Alvast bedankt en gelieve ontopic te blijven!:)