Ik betwijfel of je een hele goede source kunt kopen voor ?5,-:P Welke source mag dit zijn dan?
Posts by ProjectB
-
-
-
Bedankt voor de beoordelingen:D Iemand anders nog misschien?
-
Heb je helemaal geen graphics/layout?:S Alleen maar tekst?:O
-
Wat was Braziliaans voetbal vroeger toch gruwelijk!;
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
Heb je screens van je "unieke" script? Ik ga namelijk geen layout maken zonder dat ik weet wat voor script erachter zit8-|
-
Ik was mijn computer eens een beetje aan het opruimen, en kwam een oude layout tegen die ik een hele tijd geleden had gemaakt. Deze layout wil nu dus graag gaan verbeteren en verkopen, en daarvoor heb ik jullie mening nodig.
Link; Klik!
Beoordeling:
-
Dan unbug je ze, of laat ze unbuggen voor een goed budget.
-
Een layout zal je al minimaal ?30,- kosten. De slice zal je ongeveer ?20,- kosten. Daarbij komt ook nog eens het inbouwen in de source waar ongeveer ?30,- wordt gevraagd.
30+20+30= ?80,- minimaal;)
-
Dan fix je die, je kijgt niet alles voogeschoteld. En daarbij is ?5,- echt een grap.
-
Als je een budget hebt wel ja8-|
-
Tekst, menulinks etc.:S
-
Waar blijft de content?
-
Opdracht van Scarletti aangenomen, maar nog steeds open voor andere opdrachten!:)
-
Wanneer ga je zelf eens wat proberen? Je opent namelijk bij elke stukje script een topic hier, zonder het zelf geprobeerd te hebben.
Ik wil je graag helpen, maar niet op deze manier. Je probeert zelf namelijk nooit wat.
-
-
Bij mij werken alle voorbeelden niet?
-
-
Kortom; jullie zijn allemaal genaaid door Riick;)
-