Posts by ProjectB
-
-
Citaat van Superior
Blackpower
Mijn mama woont in der eigen huisje net zoals ik, ga jij maar wat aan je Nederlandse spelling doen :cheer:Van Marwijk kreeg commentaar van een Braziliaanse journalist, daarop antwoorden Van Marwijk dat de journalist maar eens de overtredingen op Nederland zou moeten bekijken.
Blackpower blijft volhouden dat wij vies voetbal hebben neergezet en met geluk gewonnen hebben.
Gozer het is een fucking spelletje, waar maak jij je in vredesnaam druk om?
Over 4 jaar kunnen jullie het weer proberen, jullie kansen zijn nu alleen verspeelt.
ProjectB
Doe niet bijdehand, moet je hier soms iedereen beleeft aanspreken?
Doen ze ook niet wederzijds dus waarom zou ik het dan wel doen?Superior weet tegen wie je het hebt aub. Ik zeg niet dat je iedereen beleeft moet aanspreken, maar je hoeft elkaar toch ook niet uit te schelden! Zo laag zie ik zelfs Blackpower niet gaan. Hij is wel bijdehand, maar scheld zeker niet.
-
Citaat van Superior
Blackpower
Als jij nou in Brazili?ullie zware verlies even gaan uithuilen kunnen wij ons concentreren op clubs die wel doorgaan goed:$Lijkt me toch echt dat je hier landen bedoelt, dus bedenk nou maar geen smoesjes. Gebrek aan kennis heet dat;)
PS gast doe wat aan je taalgebruik. Ik ga hier ook niet opeens iedereen pik noemen, of wel soms?
-
Citaat van Superior
Blackpower
Als jij nou in Brazilië jullie zware verlies even gaan uithuilen kunnen wij ons concentreren op clubs die wel doorgaan goed :$P.s. Je kan ook wat aan je Nederlands doen, download mozilla, zit een woordenboek in pik :cheer:
Nederland - Duitsland 2 - 3
Denk dat dit de uiteindelijke uitslag zal worden indien wij tegenover elkaar komen te staan.
Ten eerste spelen er landen en geen clubs, en ten tweede houd het een beetje rustig man. Hij maakt jou toch ook niet uit voor pik of wel?
-
-
-
-
Eerstvolgende vrager krijgt een layout op maat voor maar ?10,-!:cheer:
-
Inderdaad, jullie hebben er dus totaal geen verstand van8-|
-
-
Ik ben niet gedist, Nederland speelt gewoon een vies spelletje. Dit kunnen we gewoon geen voetbal noemen hoor:S
-
-
Ik zei toch Brazilië owned. Nederland heeft geen kans:D
-
NL wint toch niet.
-
Je hebt toch al een topic waarin je je aanbied als designer:S Waarom zou een mod wel 2 dezelfde topics mogen openen en wij niet?^o)
-
BraziliË natuurlijk
-
Waarom meteen nieuw topic:S Je kan toch ook gewoon praten in het WK topic:S
-
-
Drugsbug; gefixt in het CLZ forum
Admin opties; allemaal gemaakt door Lars, in het CLZ forum
happy hour; uit andere source gehaald wss
familie op profiel aanklikbaar; dit is 1 seconde werk:S
beheerder optie; wat bedoel je hiermee?
zoeken; in het criminolz forum