Posts by ProjectB

Superior

Ouwe is niks mis mee, maar pik vind ik gewoon niet kunnen. Eigenlijk meer beledigen dan schelden, maar zelf vind ik dit ook niet kunnen.

In ieder geval ik stop met dit topic. Er wordt hier alleen maar onzin vertelt.

Superior weet tegen wie je het hebt aub. Ik zeg niet dat je iedereen beleeft moet aanspreken, maar je hoeft elkaar toch ook niet uit te schelden! Zo laag zie ik zelfs Blackpower niet gaan. Hij is wel bijdehand, maar scheld zeker niet.

Citaat van Superior

Blackpower
    Als jij nou in Brazili?ullie zware verlies even gaan uithuilen kunnen wij ons concentreren op clubs die wel doorgaan goed:$

Lijkt me toch echt dat je hier landen bedoelt, dus bedenk nou maar geen smoesjes. Gebrek aan kennis heet dat;)

PS gast doe wat aan je taalgebruik. Ik ga hier ook niet opeens iedereen pik noemen, of wel soms?

Ten eerste spelen er landen en geen clubs, en ten tweede houd het een beetje rustig man. Hij maakt jou toch ook niet uit voor pik of wel?

az

Als hij dat nou niet kan:S Denk je dat hij dit expres doet ofzo?^o) Er zitten hier ook mensen die de taal niet volledig beheersen hoor:S

Je hebt toch al een topic waarin je je aanbied als designer:S Waarom zou een mod wel 2 dezelfde topics mogen openen en wij niet?^o)

Drugsbug; gefixt in het CLZ forum
    Admin opties; allemaal gemaakt door Lars, in het CLZ forum
    happy hour; uit andere source gehaald wss
    familie op profiel aanklikbaar; dit is 1 seconde werk:S
    beheerder optie; wat bedoel je hiermee?
    zoeken; in het criminolz forum
    ledenlijst sorteren; 1 seconde werk
    en nog meer gescript zegt hij: en jij gelooft dit? iedereen kan dit zeggen:S