*bump*
Posts by ProjectB
-
-
Hij verkoopt hem voor ?8,- in een ander topic, zoek hem maar even;)
-
-
Waarom zeg je dan liefst gratis:S Dat betekent dat je wel een budget hebt, maar liever gratis. In ieder geval succes met je zoektocht verder....
PS waarom wil jij altijd alles gratis, niet alles in het leven is gratis vriend^o)
EDIT: Voor de mensen die zijn budget willen weten; de beste man heeft een ultieme budget van ?1,50 en dan ook nog eens op zijn GSM! Ik zou het gelijk doen (not)!
-
-
PM verstuurd!
-
Een korte tijd geleden kon je niet eens een Banditi script online gooien en nu design je ineens layouts?
-
Zat hier een maand in?:S Lijkt me toch echt dat je dit binnen max een week af kunt hebben. Verder is het misschien handig om het in het Check forum te plaatsen?
Tip; vul de layout op met content, want nu ziet het er niet echt goed uit ofzo.
-
Deze had een CP lid een tijdje geleden geschreven voor de Banditi gebruikers onder ons.
-
Of gebruik Banditi gewoon niet. Het is toch een k*tsource en hier lees je waarom: http://www.criminalspoint.com/tuts/Banditi-source.pdf
-
-
-
Te lui? Zou jij zin hebben om je op duizenden games aan te melden en ze te door te spitten?
-
Bedankt iedereen voor de beoordelingen. Ik ga er vandaag aan werken, maar ondertussen kun je nog steeds beoordelen!
Wat ik tot nu toe in gedachten heb:
* Layout ietsje lichter
* Menu verbeteren+nieuwe hover
* Meer met de tekst doen
* Logo/icoon naast de header toevoegenEDIT: Nieuwe versie toegevoegd, dus graag verder beoordelen op die layout! Als je wat anders kwijt wilt, zoals iets dat je liever had willen behouden van de oude layout of dergelijke mag dat ook, maar wel graag naast het rate-formulier;)
-
Bedankt allemaal, nog meer vrijwilligers?:D
-
-
-
-
Als je hem zelf houd, of verkoopt is toch geen verschil:S Dan heb of jij hem of de klant die hem dan koopt, dus er is nog steeds een exemplaar.
In ieder geval, zelf verkoop ik het liever ook voor een XXX bedrag dan hem zelf te houden(L)
-
Bedankt voor de beoordeling. Ik zal eens naar de minpunten gaan kijken. Andere beoordelingen zijn welkom!:cheer: