Praat ik tegen jou of tegen MrWasted? Dat jullie samenwerken hoeft niet te betekenen dat je voor hem moet antwoorden;)
Posts by ProjectB
-
-
aka beter nadenken misschien:S Een naamsverandering is tegenwoordig mogelijk dus dit is geen dubbel-account van Superior:S
-
[offtopic]Jongens, icriminals is Ferhat, maar MrWasted niet zoals Superior al vertelt. En hoe dit kan? Misschien werken ze wel samen?^o)
PS zelf vind ik het ook raar dat de crew niks aan het vorige topic deed.[/offtopic]
Ontopic:
Indien het excl. slice is kan ik dit voor je realiseren.
-
Voor ?150,- kun je een professionele layout laten maken. Die van jou is slechts 10-15 euro waard, en waarom hier voor 150 verkopen terwijl je het in je verkooptopic voor 10x minder verkoopt:S
-
Verbannen personen horen geen battle topics aan te kunnen maken;)
-
Ik maak geen layouts na, en verder is Ferhat de enige die mij hiervan heeft beschuldigd dus nog iets dat erop duidt dat jij Ferhat bent:)
-
-
mrmike in het vervolg even beter nadenken en zulke dingen over laten aan personen die wel verstand hebben van Ferhats praktijken.
-
Zou ik ook zeggen ja
-
Heb dit hele topic al gereport8-| Ik weet namelijk 100% zeker dat je Ferhat bent. Ten eerste staat icriminals.nl in je oude account (signature), waar je ook verteld dat je daar bezig bent de Criminolz source te unbuggen etc.
En de footer van http://www.icriminals.nl luidt:
? Copyright FerhatRemory.be | Algemene voorwaarden | Privacy | Ouders
Wat voor smoes heb je dit keer eigenlijk, ben wel benieuwd?
-
Ferhat, als je verbannen bent is het niet de bedoeling dat je een nieuwe account aanmaakt en daarop verder gaat.
-
*bump*
-
-
Dat mysterie van die kneus is al opgelost...
-
PM met uitleg verstuurd. AUB voortaan dit soort vragen per PM of opzoeken op Google.
-
Het verhaal veranderen? XD
Lorem Ipsum wordt door designers gebruikt als opvultekst. Aangezien jij beweert dat je al jaren designt zou je dit wel moeten weten toch?:O
-
Het is een affiliate van 12game.com, dus dat is mogelijk ja.
-
Bod genoteerd, indien er binnen 72 uur niet hoger wordt geboden is het domeinnaam voor Stan.
-
Heb ik ergens gezegd dat ik dit tegen jou had dan?
-
Ik had eigenlijk liever gezien dat er een nieuwe, frisse en unieke layout gebruikt wordt.