Posts by bas-breukers

Hallo,

Is er een manier om stel dat iemand je site opent met IE dat je dan een andere index of style krijgt te zien dan met Firefox? Dus als iemand met IE mijn site opent moet hij iestyle.css laden en firefox, firestyle.css?

Als dit mogelijk is hoor ik graag hoe ik dat voor elkaar krijg.

Alvast bedankt,

Bas

Ik weet niet of er bij jou een mediamarkt o.d. in de buurt zit maar daar kun je veel boeken krijgen over php waaronder php voor dummies in het Nederlands. En inderdaad, stap is de bieb binnen en misschien ligt die daar wel. Ook kun je net als alexruter hem van internet halen en wellicht is die ook in het Nederlands te downloaden.

[offtopic]
    DeWilde Jah inderdaad vergeten om hem tussen offtopic te zetten, maar je mag inderdaad zeggen dat je veel op google kunt vinden maar waarvoor is dit forum dan? Dan kun je net zo goed alles op google zoeken en dit forum rechts laten liggen, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Maar ik wilde dit even kwijt en het is niet lullig bedoeld want je helpt hem er wel mee maar ik vond het een beetje onlogisch, maar ik laat het hierbij want discussiëren heeft eigenlijk geen zin want iedereen heeft zijn eigen mening. [/offtopic]

Ontopic:

Ik heb het boek 'Php en mysql' dus daar leer je met php en met mysql om te gaan, maar wat Luc al zei is het boek php voor dummies ook aan te raden, die hele reeks is wel goed.

Zoals umut al zegt, strato.com, zeer tevreden over meestal als je een mailtje stuurt al binnen 24 uur antwoord en nooit problemen. Control panel etc. overzichtelijk en echt aan te raden!

@swatcrime, als het je 'broer' van zeven is dan betekent het dat jij jonger bent, of het moet je 'broertje' geweest zijn. En misschien aardig om voortaan wat dankbaarder te reageren want ik vind het een beetje een kinderachtige reactie maar dat kan aan mij liggen. De TS helpt tenminste mensen, je kan er wat aan hebben, of niet, verder heeft het geen nut om zo'n reacties te plaatsen.

Ik denk dat hij eerst even afwacht of iemand hem wil kopen voor 10 euro want dan word hij niet weggegeven en heb je hem als enige, en als niemand interesse heeft word hij denk ik verspreid en dan heb je hem niet uniek.

Offtopic:
    Alleen reageren wanneer interesse, anders wordt het bericht gemeld bij een van de moderators!

Ik vind jou reactie niet echt 'interesse tonen' dus dit kan ook via pb, maar ik ga niet discussiëren want anders staan er dadelijk alleen maar onnuttige reacties in dit topic.

Ontopic:

Malliet, is dit alleen de psd? Er zit geen basing bij ofzo..?

Offtopic:
    freakie78, Lees het bericht van de TS goed! Hij zegt dat hij kritiek via pm wilt. En wie zegt dat hij niet 'Montana Designs' is? Zo te zien bied hij het ook aan op sitedeals, nu weer ontopic.

Er kan 1 keer per dag per ip geklikt worden. Maar als ik nou telkens op een andere proxy ga en klik, dan word het niet zo eerlijk.

@paisley jij moet helemaal je mond houden met je kinderachtige avater en gebruik is een normaal taalgebruik.

Nu weer ontopic!

Waarschuwing (Moderator Killingdevil): Zit niet zo op elkaar in te hakken, en mini-modden is niet de bedoeling. Hiervoor is een report functie.

Nee geen schade gehad, ik heb er ook niets van gemerkt, ik werd alleen wakker omdat het regende (heb schuin raam) verder ben ik gewoon door gaan slapen. Maar vorig jaar was er wel noodweer hier in arnhem, hagelstenen zo groot als pingpong ballen. Bij ons auto ingedeukt, 2 dakkoepels kapot en andere keer blikseminslag gehad, paar dagen geen internet en telefoon en vanalles stuk :P

Waar maak jij in godsnaam een topic over? Ik noem je zo echt een spammer! Altijd onzinng, zoek een leven. Ik zou zeggen ban hem maar meteen, zoekt die maar een forum voor lagere types.

Dit heeft helemaal geen zin. Dit is echt een slotje waard, ik weet zeker dat er nog een stuk of honderd reacties komen en dan is het nog niet uitgepraat. Doe dit lekker via pm of wat dan ook dan kunnen wij weer verder met een andere onderwerp, waar dit forum voor gemaakt is.

Nou leuk.. dit word een 'wellis, nietis' topic. Nu word iedereen er bij betrokken, en wat heeft dat voor zin? Ik zou zeggen los het op of laat het zoals het is, het leven gaat verder en waar maak je, je druk om? Als je gelijk wilt krijgen moet je het niet in het algemeen in een topic doen. Doe het persoonlijk naar diegene waar je een probleem mee hebt. Wil hij het niet oplossen? Dan niet, dan weet je ook hoe mensen zijn en hou je je mening voor je.

Je hoeft echt niet heel criminalspoint erbij te betrekken.

Maar dit is mijn mening en iedereen heeft zijn eigen mening, en aangezien dit topic toch al toe is aan slotje kan dit er ook nog wel bij.

Bas