Posts by sander-301

Ik heb hier ook wel profiel van osbanditi 1.6 liggen

Oke bedankt, ik ben namelijk bezig met een nieuwe layout (voor het eerst) en alles werkt bijna
    Alleen moet nog een inlog optie erop maken..

Hallo,

sorry dat ik hier een aparte topic over maak, maar heeft iemand mischien alleen het inlog script voor banditi?
    Ik probeer hem uit index.php te halen, maar werkt niet als toebehoren.
    Denk dat ik iets vergeet of teveel kopieer.

alvast bedankt

Hallo CP

Ik heb een layout gedownload van het internet
    Alleen nu wil register.php (banditi) niet op de juiste plek
    Heb al van alles geprobeerd, kan er mischien mij helpen?

Voorbeeld: http://www.crimewish.nl/register.php

Code register.php

Alvast bedankt:)

PHP
    Parse error: syntax error, unexpected '<' in /home/crimewish.nl/www/register.php on line 530

helaas

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.04.10 19:57:42:
    excuses had verkeerde script gepost :O

De orginele (banditi)

De aangepaste:

Hallo CP,

Ik heb een layout gratis van internet afgehaald, om te leren hoe je een layout in een site brengt.
    Alleen nu heb ik een probleem, als ik register.php wilt aanklikken gaat die weer naar een ouwe layout (logisch) hoe kan ik er nou voor zorgen dat hij in het gedownloade layout komt.
    ik dacht in het begin:

en op het eind

PHP
    <!-- end #page -->
    <div id="footer">
    	<p>&copy; 2008. All Rights Reserved. Design by <a href="http://www.freecsstemplates.org/">Free CSS Templates</a>.</p>
    </div>
    <!-- end #footer -->
    </body>
    </html>

Alleen werkt dit helaas niet

Uurloon voor de familie, de familie (leaders of owner) kunnen dan een coffeeshop kopen voor een bepaalde prijs, en dan krijgen zo een bepaald uurloon.
    Hoe meer coffeeshops, hoe meer uurloon natuurlijk.
    En mischien een beter attack systeem, een systeem die gewoon normaal attackt en niet zolang duurt..

hoop voldoende info te hebben gegeven...

Hallo CP,

Ik heb een bulletstar source, alleen aanmelden werkt niet.
    Ik heb overal gezocht maar kan de fout echt niet vinden, kunnen jullie me mischien op de goeie weg helpen.
    Het probleem is dat als je, je probeert aan te melden dat die deze foutmelding geeft:
    Er bestaat al iemand met die login, of je hebt niet alle invulbare velden ingevuld! Of hebt niet alles geacepteerd!

[offtopic]ik weet het is erg om zomaar een script neer te droppen, maar kom er echt niet uit[/offtopic]

Ik heb de trainingsbeelden van feyenoord gezien, dat de supporters het veld opkomen, omdat ze willen dat twente wint.
    Mario been zegt zelf dat ze FC twente niet hebben laten winnen, maar dat ze tog hun best deden.
    Ik geloof daar niks van, natuurlijk is het logisch dat Feyenoord een B-elftal erinzet vlak voor de beker (kunnen ze tog iets winnen).
    Maar ik denk tog dat over 2 weken twente het heel lastig gaat krijgen tegen NAC, NAC moet winnen om kans te maken op de uefa cup en twente staat onder een grote druk.
    Ook ajax krijgt het niet gemakkelijk tegen NEC maar ze zijn in vorm dus het gaat wel lukken.
    De ajax spelers zijn ook gemotiveerd om te winnen van Feyenoord in de beker, vooral na wat er is gebeurd.

Zie: http://www.ajax1.nl/?q=node/9988

We zien het wel!

Heeft helaas niet geholpen

[offtopic]zal het zo even opzoeken, vind hem niet zo mooi dus binnenkort verander ik het[/offtopic]