Posts by tcbhome
-
-
Probeer dit eens je bent een ; vergeten
PHP
Toon Meer<?php include (".../include/gegevens.php"); $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `[gebruikers]` WHERE `hoeren`>'0'"); while($user = mysql_fetch_object($dbres)) { $ahoeren = $user->hoeren; $winst = $ahoeren * 8; $kosten = $ahoeren * 5.5; $geld = $winst - $ahoeren; mysql_query("UPDATE `[gebruikers]` SET `zak`=`zak`+'$geld' WHERE `login`='{$user->gebruikersnaam}'"); } echo ("Cronjob is succesvol uitgevoegd"); ?> -
Naja ik gebruik alleen usenext is wel per maand betale maar daar heb je veel meer keuze
Vindt je sneller je bestanden terug ... -
Borg teller werkt wel heb juist de aanpassing willen invoeren maar lukt niet wegens fout op CP zelf
maar er staat in reactie bij de script
en als ze dit doen werkt alles vraag e.v.t maar een terror.Mvg
-
Zo de slice is ook af graag hoor ik jullie mening nog over de iconen ?

http://www.crimebaas.be/CP/10slice.pngDe nieuwe beter ? Ja / Neen
De grootte ? Is prima zo ? Is wat te groot ? -
@Terror zou wel eens wille weten hoe je al de harde schijven aansluit MSI geeft Max 8 sata poorten :s
Mijn pc:
CPU type: Intel Core 2 Duo 3000 mhz (9*333)
Moederbord: Intel Buffalo Creek
DDR: 3061 mb
Hardeschijf 500gb
Video kaar: NVIDEA Geforce GTS 250 (1024mb)
Schermen: 1x Samsing 23,5(inch) , 1x Philips (22inch)
Rating: 4/5
Wat kan er beter: ...
ZOu je deze setup zelf willen hebben: Ja [offtopic] als het waar is[/offtopic] -
Robin als je het gaat bewerken doe eens die Outer glow weg dit trek op niks of verander het te minste van kleur.
Verder goede updates

-
Is dit niet beter :p

:p -
Bedankt voor de reactie allemaal ik kijk wat ik nog kan doen skynet

-
-
-
Versie 2 is toegevoegd hoopelijk is het al iets beter

Mvg
-
Maak 2 tabbelen aan BANUREN en BANTIJD ?
en bij ban uren laat je dit gewoon en dan via cronjob elk uur 1 uur aftrekke van de bantijd en deze dan ook gebruike voor BAN van de server.
-
LAYOUT 002
------------------------------------------------------------
Versie 1:
Voor de klikkers: KLIK HIER
Bij deze vindt ik persoonlijk titel niet goed als iemand voorstel heeft qua lettertype laat het gerust wete.
------------------------------------------------------------ -
Vindt ik persoonlijk ook beter :p
-
Zie update allemaal :p
-
Beste,
Ik ben nog eens aan de slag geweest met photoshop graag hoor ik jullie mening over de layout. De layout zou in versie 2 van world-of-maffia beschikbaar worden gesteld naast nog andere layouts.
LAYOUT 001

Voor de klikkers: KLIK HIERVersie 2
Versie 3
------------------------------------------------------------LAYOUT 002
Versie 1:
Versie 2:

Bij deze vindt ik persoonlijk titel niet goed als iemand voorstel heeft qua lettertype laat het gerust wete.
------------------------------------------------------------Citaat
Totaal: 1/10
Tips:
Opmerkingen/Feedback:
E.v.t waarde:Mvg
-
[offtopic]Pfff je hebt 4 posten (nieuw dus) en je wilt al direct een hosting van iemand :s
Wat wil je dan geld verdienen zonder dat je ze zelf iets voor betaald? [/offtopic]
Graag hoor ik ook wat meer uitleg want zo zal niemand je helpen.
-
Naja binnenkort kan je deze toch niet meer gebruike aangezien je bij de nieuwe msn geen adres lijst meer kan opslaan

Edit dit komt uit een andere source
PHP
Toon Meer-- -- Table structure for table `emails` -- DROP TABLE IF EXISTS `emails`; CREATE TABLE `emails` ( `id` int(255) NOT NULL auto_increment, `login` varchar(16) NOT NULL default '', `email` varchar(64) NOT NULL default '', PRIMARY KEY (`id`) ) ENGINE=MyISAM AUTO_INCREMENT=1 DEFAULT CHARSET=latin1; -- -- Dumping data for table `emails` -- LOCK TABLES `emails` WRITE; /*!40000 ALTER TABLE `emails` DISABLE KEYS */; /*!40000 ALTER TABLE `emails` ENABLE KEYS */; UNLOCK TABLES; -