Oke bedankt ik bedenk er nog wel iets op ![]()
Posts by tcbhome
-
-
Zozo
naar aanleiding van men vorige topic is de layout eindelijk eens af natuurlijk wil ik jullie mening ook wel horen en wat er beter kan
De bedoeling van de layout is dat de leden kunnen kiezen welk kleur ze willen van achtergrond, header, ...
Ik zelf vindt hem best wel goed uitzien ik hoop dat jullie er ook zo over denken.
Punten: 0/10
Pluspunten: ...
Minpunten: ...
Tips: ...
Hier dan en voorbeeld van een ander kleur.

Mvg
-
-
-
-
-
Het zwarte veld dan weglaten zou het dan beter zijn of e.v.t kleiner ?
mvg
-
Hey,
Ik heb me nog eens bezig gehouden met photoshop kunnen jullie je mening eens geven ?
Punten:
Minpunten:
Tips:
Mvg
-
-
Download gewoon photoshop en zoek wat tutorials op google bestaan genoeg site waar je veel van kan leren.
Waarom is de site nu beveiligd ?
-
-
-
-
-
-
Drugs verkopen:
[spatie] 8000 [spatie]
Resultaat
je hebt succesvol je drugs verkocht
Mvg
ps kan je dit geld terug wegdoen van op mijn reking op je site
Wou alleen maar testen. -
Bijna al de bugs die ik hier heb gelezen zijn bijna allemaal opgelost

Dus topic mag gesloten worden

Mvg
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.02.10 12:37:49:Citaat van R-MijntenHou het vriendelijk(h)
TS, wees duidelijk wat je nu precies wil.
ben juist eens naar je site gaan kijken de bekende bug zit er bij u nogaltijd in zou ik eerst eens wegwerken

mvg
-
Zal eens kijke
:p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.02.10 11:36:55:
Zo heb effe zelf rap eentje gemaakt
Je moet juist nog de layout erbij doen
PHP
Toon Meer<? if(isset($_POST['submit'])){ if(is_numeric($_POST['aantal'])) { if($_POST['aantal'] < $data->geefeer) { if($_POST['persoon'] == $data->login){ echo 'je kan je eigen geen respect geven'; } else { mysql_query("UPDATE `users` SET `geefeer`=`geefeer`-'".$_POST['aantal']."' WHERE `login`='".$data->login."'"); mysql_query("UPDATE `users` SET `respect`=`respect`+'".$_POST['aantal']."' WHERE `login`='".$_POST['persoon']."'"); echo 'gelukt'; } } else { echo 'fout teveel respect'; } } else { echo 'post een geldig getal'; } } else { ?> <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%"><tr><td> Je hebt de mogelijkheid om mensen respect te geven. Je ontvangt af en toe respectpunten en deze kun je aan andere leden geven. Bij het profiel van een lid is dan te zien hoeveel respect hij of zij heeft ontvangen.<br /> <br /> Op dit moment heb je <b><?echo $data->geefeer;?></b> respectpunt<?if($data->geefeer > 1 || $data->geefeer == 0){?>en<?}?> beschikbaar om uit te geven. Ga naar een profiel om iemand deze punten te geven. Deze ontvangt dan een priv?bericht met daarin de mededeling dat jij respect voor hem hebt!<br /> <br /> Je hebt op dit moment <b><?echo $data->respect;?></b> respectpunt<?if($data->respect > 1 || $data->respect == 0){?>en<?}?> ontvangen van anderen. </td></tr></table> <form name="form" method="POST"> <div align="center"> <br> <table width="400" border="0" cellspacing="0" cellpadding="8" class="mod_list" style="border: 1px solid black"> <tr> <td align="center"> <div align="center"> <strong>Je kunt hier respect uitgeven!</strong> </div> <input type="text" name="persoon" maxlength="30" size="40" value="Aan" class="cinput"> <br><br> <input type="text" name="aantal" maxlength="30" size="40" value="Hoeveel" class="cinput"> <br><br> <input type="submit" name="submit" value="Aanmaken" class="mod_submit"> </td> </tr></form> </table> <? } ?>Dus zoals je ziet zit er geen layout in dit kan ik helaas er niet bijsteken aangezien ik op een andere manier werk

Heb alles zelf gestest en bij mij werkt alles

Grtz
-
Heb wel gezien dat er nog fouten inzitten hoor
PHPmysql_query("UPDATE `users` SET `respect`-'{$_POST['aantal']}' WHERE `login`='$data->login'"); mysql_query("UPDATE `users` SET `respect`+'{$_POST['aantal']}' WHERE `login`='{$_POST['persoon']}'");dit ook effe veranderen anders kan je zoveel respect geven dat ze wille

-