Posts by tcbhome

    Probeer eens



    ?>

    Ja zelf ken ik ook nie veel van php maar ik probeer tot het lukt :p probeer eens:


    PHP
    $query = mysql_query("SELECT id, RAND() FROM users");
    $list = mysql_fetch_array($guery);
    
    
    $gebruikersid = $list['id'];
    
    
    $id = $_GET['x'];
    $user1 = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `id`='$gebruikersid'");
    $user = mysql_fetch_object($user1);

    Doe eens


    Probeer dit eens

    Notice: Use of undefined constant uid - assumed 'uid' in F:\Device\Root\newmem.php on line 30


    Notice: Use of undefined constant upw - assumed 'upw' in F:\Device\Root\newmem.php on line 45


    Notice: Use of undefined constant uid - assumed 'uid' in F:\Device\Root\newmem.php on line 95


    Notice: Use of undefined constant upw - assumed 'upw' in F:\Device\Root\newmem.php on line 95


    Notice: Use of undefined constant classa - assumed 'classa' in F:\Device\Root\newmem.php on line 95


    Notice: Use of undefined constant haira - assumed 'haira' in F:\Device\Root\newmem.php on line 95


    Notice: Use of undefined constant bodya - assumed 'bodya' in F:\Device\Root\newmem.php on line 95


    Notice: Use of undefined constant armsa - assumed 'armsa' in F:\Device\Root\newmem.php on line 95


    Notice: Use of undefined constant armsa - assumed 'armsa' in F:\Device\Root\newmem.php on line 95


    Notice: Use of undefined constant legsa - assumed 'legsa' in F:\Device\Root\newmem.php on line 95


    Notice: Use of undefined constant bootsa - assumed 'bootsa' in F:\Device\Root\newmem.php on line 95


    Notice: Use of undefined constant age_yeara - assumed 'age_yeara' in F:\Device\Root\newmem.php on line 95


    Notice: Use of undefined constant age_montha - assumed 'age_montha' in F:\Device\Root\newmem.php on line 95


    Notice: Use of undefined constant age_daya - assumed 'age_daya' in F:\Device\Root\newmem.php on line 95


    Hier heb je al fouten ;)

    Met de code die je nu doet kan niemand worden aangevallen worden leer eens bij scripten om dit:


    PHP
    or die (mysql_error());


    Achter je MYSQL te zetten zo ga je zeker u fouten zien ;)


    Kijk eens goed:

    PHP
    ];
    $user1 = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `id`='$query'");


    Kijk eens goed naar die $query


    jij doet nu


    PHP
    SELECT * FROM `users` WHERE `id`='SELECT id FROM users ORDER BY RAND()'"


    Dus klopt niet ey ;)



    probeer eens


    De mensen van CP helpen graag maar probeer u fouten ook zelf eens te zoeken door alles zelf te doen LEER JE MEER


    je kan vragen stellen doe ik ook ;) Maar voor je terug een reactie plaatst kijk eerst een naar je code ;)

    Citaat van Ferhatje

    Punten: 7,5/10
    Plus - Minpunten: Zeer mooi, alleen vind ik de content een nadeel.
    Tips - Opmerking: Deze layout moet je gebruiken, want van zulke layouts zie je niet veel.


    Idd het content vindt ik ook nog niet goed maar daar werk ik nog aan ben nig aan het kijken hoe ik het kan doen


    Alsins al bedankt voor de eerlijkheid ;)


    Mvg

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.03.10 17:01:45:
    Heeft er toevallig iemand een idee hoe ik het menu moet aanpakken? Hoe ik het best schik ?

    Citaat van Gblow1

    Dikke plus punt
    Minpunt alleen gaat beetje op mijnmaffia lijken maarjaa
    geen tips; je doet het goed;)


    Ik zou eigelijk niet weten wat er op Mijn maffia lijkt :p

    Beste cp's


    zoals jullie weten ben ik al een hele tijd bezig met layout's mijn vorige post vondt ik zelf nog niet echt goed daarmee zou ik je willen vragen om deze layout eens te checken


    Zonder bewegende titel.

    Met bewegende titel.



    Punten: 0/10
    Plus - Minpunten: ...
    Tips - Opmerking: ...


    Mvg

    Ik heb je op men MSN staan ik neem met u contact op zijn er nog mensen ?


    Even voor de duidelijkheid de vergoeding is te ontvangen via
    Paypal, wallie, overshcrijving, ...

    Hallo,


    Ik ben opzoek naar iemand die mij kan meehelpen i.v.m scripten (unbuggen) van banditi en opties inbouwen.


    Er zitten zelf al opties die ik zelf heb toegevoegd maar wil nog meer:p (meer info kan je e.v.t krijgen via PB)


    Aangezien ik niet veel tijd heb wegens mijn werk(vrachtwagen chauffeur) kan ik niet alles alleen. En wil de website zo rap mogelijk online.


    Wat moet je kennen:

    Kennis: PHP, MYSQL en HTML
    Vergoeding: (laat maar horen)


    En natuurlijk kennis van banditi sript.


    Heb je nog vragen stel ze gerust via dit forum.


    Mvg

    Citaat van Ferhatje

    En nu de goede versie :p

    PHP
    $select = mysql_query("SELECT * FROM users WHERE admin='Nee' ORDER BY power DESC LIMIT 0,5");


    Is toch het zelfde van mij? Juist heb je de 0 in Nee gedaan :d :p