Posts by tcbhome

Heb je dit al eens geprobeerd:

PHP
    if($_POST['submit']){ 
       if($_POST['submit'] == Bewerken){ 
          mysql_query("UPDATE `users` SET `email`='{$_POST['email']}', `bel`='{$_POST['bel']}', `health`='{$_POST['health']}', `power`='{$_POST['power']}', `respect`='{$_POST['respect']}', `city`='{$_POST['city']}', `maffia`='{$_POST['maffia']}', `contant`='{$_POST['contant']}', `bank`='{$_POST['bank']}', `kluisgeld`='{$_POST['kluisgeld']}', `zwitsersegeld`='{$_POST['zwitsersegeld']}', `familie`='{$_POST['familie']}', `famlevel`='{$_POST['famlevel']}', `rank`='{$_POST['rank']}', `rankvord`='{$_POST['rankvord']}', `killers`='{$_POST['killers']}', `kogels`='{$_POST['kogels']}', `attwins`='{$_POST['attwins']}', `attlost`='{$_POST['attlost']}' WHERE `id`='$id'"); 
       }
    }

else {
    }

Grtz

Citaat van Reverb

Ziet er netjes uit, de tekst boven in (Dominators)
    Kon wel in een andere style..

7+!

Oke zal eens kijken voor een andere fonts ;)

thx voor de reactie :p

Vindt het best wel goed, maar heb toch 1 vraag bij al de ventjes dat je gebruikt ? Heb je daar rechten op ? Want die 2 onderste zijn van MijnMaffia ;)

Citaat van Starlife

It's just beautifull!

Thx hopelijk vindt de rest dit ook maarja weinig reactie :p
    [offtopic]Ze zullen het niet goed vinden[/offtopic] :p

Hey,

Zouden jullie deze layout eens kunnen checken ?

Heb er al meerde malen gemaakt maar niet echt goed dus blijf ik maar proberen ;)

Puntjes: 10/10 :p
    Pluspunten:
    Minpunten:
    en commentaar:

Mvg

Ik heb het nu zo gedaan

Dit werkt goed

op juist 150 krijg ik de tip en op 500 ook.

Citaat van Darsstar

Nu is het 0 t/m 150 geen tip, 151 t/m 449 tip een, 500 geen tip, 501 en groter tip twee.

Waarom moet ik toch zelf antwoord geven op mijn eigen vraag...
    Nu mag jij bedenken of dat is wat je wilt.

Van waar haal jij die 449 ?

De tip krijg je vanaf 150 die blijft staan en dan vanaf 500 krijg je de 2de tip erbij

Heb alles gestest en werkt perfect.

:slotje:

Is voor een kluis systeem als het hoger is dan 500 kan het geen kwaad ;)

Tis de bedoeling dat leden raden maarja het gaat over een getal van 100 tot 999 dus je hebt veel keuze nu dat leden dit niet afschrikt heb ik er een tip systeem bijgezet ;)

0-150 pogingen = Geen tip
    150 - 500 pogingen = 1 tip : 1..
    500 - ... pogingen = 2 tip : 19.

Dus voor het laatste getal te raden is het niet moeilijk ;)

Mvg

Luc,

Bedankt ga het eens proberen ik had het zo al geprobeerd maar in plaats van && had ik || gedaan :$

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.03.10 13:16:31:
    Het topic mag gesloten worden
    Luc bedankt ;)

:slotje::slotje:

Hallo ik probeer een systeem te vinden voor als er boven de 150 posten zijn moet het bv 1 ster zijn, boven 500 posten 2 sterren, boven de 700 posten 3 sterren, ...

Wie kan me hier mee helpen ik probeer nu via

Zo probeer ik dit maar weet niet of het juist is nu blijf ik alleen maar 1 icon zien terwijl het er al 2 moeten zijn.

Mvg
    tcbhome

Citaat van Sacrome

Dat zijn echt de comments waar we hier op zitten te wachten maar niet heus >.>
    Slacker fail

Wat wil je dan dat we doen ? Een script voor je bouwen ? We kunnen niet alles zomaar op jullie schoot brengen.

Allemaal lekker geld verdienen maar als je dan op de sites gaat zit het nog vol bugs. Vanaf iemand dit van je leden teweten komt zal het rap gedaan zijn met u spel

Iedereen op CP wil helpen maar als jullie dan ook niet de moeite doet om eerst effe eens te zoeken op het forum, script, ... gaan er weinig mensen helpen. Je kan altijd dit script van vergeten gebruiken en zelf functie inbouwen. Lukt het dan niet kan je effe je script posten en zeggen wat er fout gaat dan kunnen we u helpen.

Mvg

Citaat van SkyNet

Ik denk omdat Banditi.nl zo succesvol is.
    Dat iedereen denkt van : "Dat wil ik ook!".
    Dus daarom kopen veel mensen een domein en zetten banditi source erop en denken klaar! laat het geld maar komen :p

zijn er idd veel zo maar ik ben al lang bezig mee unbuggen maarja kan nie alles weten ook :p