Posts by tcbhome

Heb je dit op mij ? Killingdevil ?

Ik doe dit nu zo.

PHP
    $db_ = mysql_query("SELECT * FROM datumtest WHERE datum BETWEEN '2010-03-20' AND 'NOW()'") or die(mysql_error());

Als je een beter idee hebt mag je die altijd eens posten

Mvg

Bedankt voor de tip maar dit is nog chinees voor mij toch ben ik aan het proberen nu heb ik dit

PHP
    $db_ = mysql_query("SELECT * FROM datumtest WHERE datum BETWEEN 2010-03-20 AND 2010-03-30") or die(mysql_error());
    while($datum = mysql_fetch_array($db_)) {

echo ''.$datum['login'].' datum: '.$datum['datum'].' <br><br>';
    }

Probleem is ik krijg niks te zien en ook geen errors :s

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.03.10 20:48:31:
    Probleem opgelost

@killingdevil bedankt voor de url ;)

Probleem was dat ik ''''' vergeten bent :p

moest zijn

PHP
    BETWEEN '2010-03-01' AND '2010-03-30'

Topic mag gesloten worden.

Hallo,

Ik ben op zoek naar een scriptje dat er voor zorgt dat er gegevens worden gehaald uit de database tussen de 2 datums voorbeeld:

Datum 1 = 1/01/2010
    datum 2 = 1/03/2010

database:
    id | login | datumlid | .... |
    -------------------------------
    1 | tcb | 15/01/2010 | .... |
    2 | boe | 21/02/2010 | .... |
    3 | zzz | 22/03/2010 | .... |
    -------------------------------

Met die datum zou hij moeten kijken of er gegevens in de database staan tussen die datum.

Dus hij moet nu zogezegt id 1 en 2 tonen de rest niet wie zou mij kunnen helpen met dit ?

Mvg

Je kan hem opnieuw installeren maar achter 30dagen mag je gem dan terug activeren. Ik zelf heb dat probleem ook al gehad en bel ik gewoon naar de nummer die op het actievatie scherm staat en dan vraagt hij de code die er ook bij staat en dan krijg je 5 a 15 sec een medewerker aan de lijn om te vragen hoe het komt en zeg je gewoon 'dat je hem opnieuw hebt geinstalleerd.' en dan geven ze u een code zonder probleem.

Dus ik zou eigelijk niet weten waarom op nieuw te gaan installeren ? Als hij toch volledig legaal is.

Mvg

Ben er al een tijdje mee bezig op hem eindelijk eens goed te krijgen zal je ook wel weten ;) Tis niet gemakkelijk om op 1 dag 1 layout af te krijgen. Heb er al veel gemaakt maar heb nogaltijd mij zin nie tot nu toe valt deze nogaltijd mee voor mij ;p

ja kweed nog nie hoe ik die moet doen :p lol

langhaar, kort, puntjes, ...
    of wat er nog makkelijker is is een MUTS of HOED :p

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.03.10 18:38:30:
    Wat er nu nog beter is HEB DE PSD NIET OPGELSAAN GRRRRRRRRRRRRRRRR :(