Posts by tcbhome

Bedankt voor je antwoord maar inmiddels is het probleem al opgelost ;)

Bij elke form veld heb ik nu wel "voorbeeld['product']['itemCode'][]" Zo worden ze nu opgeslaan in de database.

Maar van mij mag hier een slotje op.

Nogmaals toch bedankt voor je antwoord.

Beste,

Bij deze probeer ik een producten pagina aan te maken zo dat je via 1 pagina een aantal producten kunt toevoegen aan de database. Al die producten die op deze pagina worden aangemaakt zouden wel allemaal in één JSON bestand moeten.

Er wordt gebruik gemaakt van een button om een extra rij aan te maken.

Het script lukt aardig juist bij het versturen van de velden wordt alleen het eerste rij in de database opgeslaan en niet de andere zoals jullie gaan zien op de screenshot.

Mijn beschrijving is niet al te best maar zal er een screenshot bijvoegen.

Code (JS):

Mvg
    tcbhome

Normaal zou dit zo moeten werken

PHP
    //Beveiligingsfuncties 
    function sql($tekst){ 
        global $db;

$tekst = $db->quote($tekst); 
        $tekst = addslashes($tekst); 
        return $tekst; 
    }

Fils Bedankt voor je reactie!

Bij deze trek ik me volledig terug, zelf weet ik dat spel meer waard is dan 20 euro.
    Ik zal het spel zelf nog verder uitwerken tot een mijnmaffia spel. (e.v.t zelf onder het stof laten)

Dus topic kan op slot!

Beste,

Bij deze heb ik een Willem een maffia spel dat onder het stof licht, mijn vraag is dan ook hoeveel zou ik kunnen vragen per licentie?
    Het gaat om http://www.world-of-maffia.nl.

Jullie kunnen een kijkje nemen met deze login gegeven:

Gebruikersnaam: demo123
    Wachtwoord: azerty

Het is nog niet zeker dat deze source zal verkocht worden, dit zal eerst besproken worden met willem, ...
    Daarna zien we wel.

In het script kunnen ook leden hun template (layout) veranderen maar deze opties is nog niet volledig afgewerkt,
    deze dient nog afgewerkt te worden. Er zitten in totaal 4 layout's bij deze website. (Zie bijlage) (Layout upload ik zelf)

Achter dit spel zit een redelijk admin paneel. (Zie bijlage)

Met vriendelijke groeten

Op de server staat alleen een online maffia spel voor de rest niks.

Zelf dacht ik eerst dat het voor de source te stelen was, maar er is namelijk niks gedownload van server gewoon alles is verwijderd.

Mvg

Beste,

Gisteren om 16u02 is onze server gehackt en alles verwijderd. (Er is niets van de server gedownload) Mijn vraag is nu hoe kan ik er achterkomen hoe ze in de server zijn geraakt, en hoe ik kan vinden wie dit gedaan heeft.

Zelf heb ik al ingelogd op DA (DirectAdmin) maar kan daar in de logs zelf niets vinden wel vindt ik in die logs dat de persoon al de gebruikers heeft verwijderd. Maar voor de rest kan ik geen IP-adres
    of iets anders vinden. Zijn er nog manieren om ergens in de logs te kijken?

Wachtwoorden van de server zelf waren redelijk sterk was een wachtwoord van 21 karakters en het ander wachtwoord had 10 karakters met hoofdletter, cijfers en kleine letters. Deze wachtwoorden zijn nu wel allemaal veranderd moet ik nog stappen ondernemen voor te kijken of de hacker iets heeft toegevoegd aan de VPS?

Met vriendelijke groeten

Beste,

Ik ben bezig met men spel maar blijkbaar zit er een fout in men aanval script, als spelers te snel achter elkaar klikken durft het gebeuren dat hij een dubbel record aanmaakt
    dit is natuurlijk niet de bedoeling want hij telt de kills dan ook 2x in totaal terwijl hij maar 1 speler heeft gedood (op spel xD)

Wat er ook gebeurd is al ze met een groep een speler aanvallen dat ze allemaal de kill hebben dat dus ook niet de bedoeling is.

Hoe kan ik dit oplossen?

Zo controleer ik of de speler al dood is.

PHP
    if($aSpeler['leven'] > $levenKwijt) { 	// niet dood }else { 	// wel dood}

Met vriendelijke groeten.

Ik heb zelf ook zitten zoeken op google heb je deze manier al geprobeerd?

Add this code inside the <head> tag of your web page:
    <meta content="IE=8" http-equiv="X-UA-Compatible" />
    Or
    <!--[if gte IE 9]> <script type="text/javascript"> Cufon.set('engine', 'canvas'); </script> <![endif]-->

Mvg