Posts by tcbhome
-
-
Vindt ik een zeer goede keuze
En zeker na vandaag.
-
Citaat van montblanc
Beste Tcbhome,
Erg mooie website enkel heb ik me aangemeld en er staat dat er een emailtje naar mijn hotmail is gestuurt.
Het activatie maitlje komt niet aan maar mijn gegevens die krijg ik alleen te zien?
Groet,
Mitch
Je kan je gerust gewoon aanmelden de activatie is er uitgehaald
Zal even de tekst veranderen
thx voor het melden -
Citaat van Dein
Outgame lay-out had beter gekund, je ziet nog direct de roots van banditi in die lay-out (qua. opbouw).
Ingame ziet het er gewoon fantastisch uit, wel spijtig dat het menu maar langs 1 kant is. Voor een uit Banditi source gemaakte site is het erg goed gelukt, het moet nogal wat geweest zijn om in die troep een lay-out in te bouwen?
Berichtenbalk werkt niet, geeft een error?
Rating: 7,5/10
Met deze commentaar ben ik zeker iets en ga er aan werken ook
Ps berichtenbalkt gelukt vergeten afsluiten met } :p
-
Denk het niet weet het nog niet :p
Verloopig blijf ik er gewoon verder aan werken :p
-
Thx starlife en worldofwars ik ga er zeker mee door :p
Denk dat ik wel een paar unieke scriptjes heb zitten in men systeem zoals dat van drugs koersen heb ik nog nergens anders gezien op een banditi source :p
Verder nog commentaar :p of verbeteringen
Mvg
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.04.10 21:01:47:Citaat van MokerrMooi!
Maar profiel beheren werkt niet?Ja weet ik ik zet het straks effe terug aan
maar w8woord functie zal uitstaan
Zo profiel beheer terug online voor test account
wachtwoord niet :p
-
Beste cp
Aangezien men site nu zo goed als af is wil ik ook eens jullie mening weten.
Optie die er instaan buiten de originele versie:
- Drugs koersen 24 uur. (grafiek)
- Shop zoals banditi
- Forum
- Ziekenhuis / Station / Vliegeveld
-- Eigenaar functie / beheer kosten (elk uur)
- Happy hour
- Shop vernieuwd
- eigen nieuwsysteem
- aanval systeem volledig aangepast :p
-- Werkt per rang en kogels
-- Groentjes kan je maar 50x per dag aanvallen
- ...aangezien dat er een inlog vereist ik heb ik een account voor jullie voorzien.
Gebruikersnaam: criminalspoint
Wachtwoord: cp123456Alle commentaar is welkom :p en natuurlijk tips zijn ook altijd welkom :d
Mvg -
Denk niet dat het een hacker is hij gemaakt gewoon gebruik van de bekende bugs
Zou deze eerst en vooral oplossen
Bank +/- spatie, ...
Drugs verkopen +/- spatie, ......
Mvg
-
Je kan dit toch zelf doen met photoshop ?
Download brushes en zet ze dan op een transp. achtergrond.
Mvg
-
Of hij kan de download link veranderen naar:
http://www.thedominators.net/cp/downloads/callcredits.rar -
Dit script komt uit banditi
Als je een script wilt pakken pak het dan volledig en niet half.
Hier heb je het
PHP
Toon Meer<? include("config.php"); if(isset($_POST['login'])) { $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_POST['login']}' AND `pass`=MD5('{$_POST['pass']}')"); $naam = $_POST['login']; if($num > 0) { $_POST['login'] = $naam; $pass = $_POST['pass']; $_POST['pass'] = $pass; setcookie("login",'',time()-24*60*60,"/",""); setcookie("validate",'',time()-24*60*60,"/",""); $_SESSION['IP'] = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $dbres = mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup` FROM `users` WHERE `login`='{$_SESSION['login']}'"); $_SESSION['data'] = mysql_fetch_object($dbres); header("Location: inlogger.php?x={$_POST['login']}&pass={$_POST['pass']}"); } else { header("Location: ../index.php?error"); } } else if($_GET['x'] == "logout") { mysql_query("UPDATE `[users]` SET `online`='0000-00-00 00:00:00' WHERE `login`='{$data->login}'"); mysql_query("DELETE FROM `[online]` WHERE `login`='{$_COOKIE['login']}' AND `validate`='{$_COOKIE['validate']}' AND `IP`='{$_SERVER['REMOTE_ADDR']}'"); setcookie("login",'',time()-24*60*60,"/",""); setcookie("validate",'',time()-24*60*60,"/",""); session_destroy(); header("Location: ../index.php"); } ?>
-
Script uit CRIMINOLZ
PHP
Toon Meer<?php if(isset($_POST['bewerken'])) { if($_FILES['afbeelding']['type'] == "image/pjpeg") { if($own['avatar'] != "images/avatars/empty.jpg") { unlink($own['avatar']); } $uploadedfile = $_FILES['afbeelding']['tmp_name']; $src = imagecreatefromjpeg($uploadedfile); list($width,$height)=getimagesize($uploadedfile); $newwidth = ($width < 100) ? ($width) : (100); $newheight = ($height < 100) ? ($height) : (100); $tmp=imagecreatetruecolor($newwidth,$newheight); imagecopyresampled($tmp,$src,0,0,0,0,$newwidth,$newheight,$width,$height); $filename = 'images/avatars/' . $own['id'] . md5($_FILES['afbeelding']['tmp_name']) . '.jpg'; imagejpeg($tmp,$filename,100); imagedestroy($src); imagedestroy($tmp); mysql_query("UPDATE users SET avatar = 'images/avatars/" . $own['id'] . md5($_FILES['afbeelding']['tmp_name']) . ".jpg' WHERE id = '" . $own['id'] . "'"); echo'Je hebt het plaatje opgeslagen.<br /><br />'; missiondone(2); } else { echo'Je avatar voldoet niet aan de eisen.<br /><br />'; } } echo' Het plaatje moet een jpg extensie hebben. Hij wordt automatisch naar het formaat 100 x 100 verkleind. <form method="post" enctype="multipart/form-data"> Upload:<br /> <input type="file" name="afbeelding" class="input"><br /> <input type="submit" value="Uploaden" name="bewerken" class="submit"> </form>'; ?>
Met wat aanpassingen werkt het
Mvg
-
Voor de mensen die het nog willen downloaden:
-
Ja jullie ook een zalig pasen
-
Oke alsins bedankt allemaal voor de informatie ik zal bij deze geen MSN invite gebruiken :p
-
Citaat van SkyNet
Het mag wel maar er moet wel een afmeld link zijn.
Tevens mag je er naar mijn weten wel beloningen voor geven (Zie MijnMaffia)Groetjes,
SkyNet :cheer:Mijn maffia deze geven geen beloningen naar mijn weet want dit staat onder hun script:
CitaatLet op: We slaan geen gegevens op, deze worden alleen gebruikt om de uitnodigingen te versturen. Het is dus veilig. Voor het uitnodigen krijg je GEEN beloning. Volgens de OPTA-wet is beloningen uitkeren voor Tell-a-friend systemen verboden.
Mvg
-
-
[offtopic]Uitzonderingen?? Waarom dan iedereen gelijk voor de wet[/offtopic]
Nice maar nu kunnen we nog weinig van zeggen ik wil het eindresultaat wel eens zien
Mijn punten tot nu toe: 5/10 nog niet veel op te zien
-
Dus ik mag wel als er een link instaat met een link van de site (refer de persoon ) dan mag ik de persoon een beloning geven ?
Dit mag ik dan niet doen ? Is voor een actie
Uitleg: Via het versturen van een MSN invite krijgt natuurlijk nieuwe leden en de verstuurder een aanmeldbonus!
Prijs: 100 crime creditsDe prijs die je ziet dat krijgt degene dat een MSN invite verstuurd + daar boven op ook nog de aanmeldbonus. (als hij de bepaalde rang haalt.)
Dit mag ik dan niet doen ?
-
Hallo,
Ik zou graag een msn invite op msn site zetten maar wat mag ik doen om zonder problemen te komen met de wetgeving hier over ?
Ik heb horen zeggen dat ik hier geen beloningen mag voor geven klopt dit ?
Wie kan me hier meer overzeggen ?
Mvg