Posts by tcbhome

Ikzelf heb ook telenet en heb er tot nu toe nog geen last van gehad

enige wat ik soms wel spijtig vindt aan telenet is als ze werken aan het doen zijn en je krijgt er geen pb ofzo van.

Naar aanleiding dat deze layout veel te breed uitkwam heb ik een nieuwe gemaakt nieuw is het niet maar er zijn nu screens beschikbaar van INGAME en OUTGAME

Screen uit:

Of

Screen INGAME

Laat jullie reactie maar komen :p

De crew zelf vindt ik prima een paar leden ook, heb zelf verschillende topic's geopend en ben bijna altijd geholpen.

Ik zelf probeer ook achter oplossingen te komen natuurlijk ik ben zelf ook geen ervaren scripter integendeel maar ik probeer eerst mijn plan te trekken en lukt het dan echt niet ga ik hulp vragen op het forum.

Waar ik me het meest aan erger is dat mensen hier idd een crime kommen downloaden en altijd maar de zelfde vragen stellen. Of ze kommen achter een script vragen. Zo kan ik ook makkelijk geld verdienen.

Ik zelf heb banditi ook gedownload maar heb al veel opties er zelf bijgestokken of gekocht.

Edit: ik heb zelf ook een topic geopend voor een slicer ik ga niet beginnen zagen over een bedrag of dat het niet gratis kan ... Ik weet ook dat deze mensen daar hun tijd moeten instekken dus heb ik hem schoon betaald.

Citaat van bytecom

@ Gblow1: als jij mij moet Teamview toegang geeft tot je pc, ruim ik je buroblad wel even op.
    ( in mappen doen enzo. )

Dit zal idd eens nodig zijn want ik zo een scherm en wordt ZOT

je gaat mij niet zeggen dat je op 1 2 3 je programma gevonden hebt :p

Grte

Oke :p

Citaat van baldex

kan je het stukje van het menu posten want zo zie ik het niet (a)

Bedoel je de CSS of html ?

De css staat er van het menu zal effe van html posten:

Hallo,

ik heb men layout laten slicen maar probleem is nu als de content hooger is dan het menu loopt het menu gedeelte niet mee

voorbeeld:

Het bestand .css

Dit heb ik al veranderd naar:

PHP
    height: 0 auto; 
    /* naar */
    height: 100%;

Maar dit lukt dus niet wie kan me hier mee helpen ?

Mvg

Verander dit

PHP
    if(isset($_POST['eleventh'])){
    if($data->callcredits >= 28){

mysql_query("UPDATE `users` SET `callcredits`=`callcredits`-'28', `health`='100' WHERE `login`='$data->login'");

header("Location: $sitelink/v3/buycredits.php?p=shop");
    }
    }

Naar

Die stukken allemaal komen van banditi ;)

Je kan eens proberen om error te laten zien van je MYSQL

voorbeeld:

PHP
    $data2 = mysql_query("SELECT * FROM `speldata` WHERE `login`={$_SESSION['login']}") or die (mysql_error());
    Citaat van Nodig

Maar heeft iemand zoiets?

Lees de regels eens je gaat daar ergens tussen de tekst dit tegenkomen: Het plaatsen en/of vragen van illegale content, of erotisch materiaal is niet toegestaan.

Dus denk dat dit topic gesloten kan worden :slotje:

Citaat van thommie

ik kan het script hier niet posten, ik kan u het wel sturen via msn enz. ik stuur wel een pm met mijn e-mail.

bedankt

Je vraagt hier om hulp maar je wilt het script hier niet posten 8-) De mensen die je willen helpen moeten je daarvoor toevoegen 8-)

Hey,

ik heb men site hier laten checken door jullie nu had ik veel over het menu gelezen dat het allemaal langs 1 kant staat nu ben ik een paar dagen bezig geweest voor een nieuwe layout te maken. Ik hoop dat jullie deze beter vinden.

e.v.t wil ik de kleur blauw wel nog aanpassen naar ...

Eerste wat ik tot nu toe heb:

Voor de klikkers http://www.thedominators.net/cp/layout008deel2.png

2De layout (alle kleur verandering menu alleen links

Voor de klikkers http://www.thedominators.net/cp/layout008deel3.png

PHP
    Punten: 0/10
    Pluspunten: ...
    Minpunten: ...
    Commentaar: ...

ps Ben opzoek naar iemand die deze layout wilt omzetten naar HTML en CSS
    url: http://www.criminalspoint.com/forum/topic/7765.html
    Mvg