Posts by tcbhome

Als je een licentie heb gekocht mag je de source gebruiken heb je die niet dan is het volledig verboden!!

De source betaal je 1750 euro zonder BTW!

Ja je zal er alleen voor staan aangezien deze G4G source is ;)

Veel succes voor de rest ;)

Edit: Je hebt bijkbaar niks geleerd van uit je vorige topic dat je gestart hebt.

Mrmike er zijn hier ook genoeg designer (goede) die dit willen doen ze zijn nie allemaal even slecht ;)

Stan maakt layout en een goede prijs en goede kwaliteit ik heb met hem al zaken gedaan een is 100% vertrouwbaar!

en idd je moet ook goede afspraken maken.

Mvg en laat hopen dat je iemand kan helpen van hier :p

Citaat van insaneflame

Was crimeclub topics niet verboden omdat het illegaal was?
    Volgens mij staat dat ergens in de regels als ik me niet vergis

Ik snap hier niks meer van er was idd in de tijd sprake van ZERO tolerance

Ontopic Heb je hier toestemming voor want denk niet dat je deze gaat krijgen aangezien je vorige topic ook werd gesloten.

Denk dat je deze best niet online zit ! Is volledig ILLEGAAL !!

Mods? Er was toch en zero tolerance ?

Citaat

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/p16214/domains/crimeclubb.com/public_html/pay.php:2) in /home/p16214/domains/crimeclubb.com/public_html/pay.php on line 3

Hallo,

Ik ben opzoek naar een script dat de DIV refresh na dat er een bericht is in geplaast.

Het moet dan wel voor iedereen een refresh geven zo dat iedereen kan zien dat er weer een nieuw bericht is.

Het zou voor een soort chat zijn.

Ik vraag jullie niet om dit te scripten. E.v.t voorbeelden zouden wel handig zijn maar als jullie mij een site kunnen geven waar ik dit kan leren of voorbeelden kan zien ben ik al content ;)

Mvg

Je zegt zel

Citaat

k ben al een hele tijd geleden een CrimeGame begonnen, met als source (je raad het al) Banditi 1.6. Deze heb ik zoveel mogelijk debugged.

Maar de +/- bug en zo zit er nog allemaal in :p
    Mvg

Citaat van Niels

Juist eerst moeten wij jou al helpen bij toch wel een belangrijk deel van je script. Op zich mag je ook wel wat terug doen voor de community maar goed wie ben ik he.

Het is toch een vrij community ? Hij vroeg 1 ding voor de inputs :s Denk dat er voor de rest ook wel nog wat werk is voor het scripten.

Je kan niet alles gratis weg geven op cp.

Nice script larsisgoed9!
    Ik ga hem zo kopen is minder werk da ik moe doen :p

Ik heb een andere gevonden deze doet wel alles eerst in het eerste input maar als je dan ergens anders klikt sorteert hij ze wel

Probeer dit eens

Mvg

Citaat van Superior

Jannick
    Heb ik met F.Remory afgesproken, hij is dus bij deze verkocht ;)

Voor 25 Euro ? want ik wil misschien ook nog beiden :p

Mvg

Citaat van F.Remory

15 euro voor de pakket van gangsterscity BUYNOW dus.

BUYNOW is 25 euro ;) Dus geen buy now!

Jannick je bent me voor :$

doe je toch gewoon

en bij image doe je dan gewoon je eigen image met de tekst erin.

Mvg

[offtopic]geen lulige opmerkingen reageer dan gewoon NIET. ?????? Je wilt een source maar je kan nog geen php.[/offtopic]

Ontopic: Dreamweaver is een redelijk goed programma maar met dreamweaver kan je geen php bestanden zien (duidelijk zien) je zal ze wel in je code plaats tegenkomen maar in het design van dreamweaver zullen dit gewoon gele vakjes zijn met <?php

ik raad je toch aan een php editor te gebruiken voorbeeld:
    php expert deze is wel betalend.

De 5.000-10.000 moet je dus veranderen in het php bestand ;) Zal je ergens zien staan

PHP
    <?
    rand(5000,10000); 
    ?>

Dit verander je dan gewoon.

Veel succes verder.