3 Euro
Posts by tcbhome
-
-
VARCHAR255 wilt zeggen dat er 255 tekens kunnen ingevoegd worden zoals azerty1234..
Maar bij reden kan je ook TEXT gebruikern ipv VARCHAR255 met tekst kun je meer uitleg geven van wat de gebruiker heeft misdaan
Moeilijk is dit niet ey is gewoon een beetje zoeken.
-
Ned 1 - 3 Spanje
-
Dit heb ik staan:
Monitor: Samsung SybcMaster P2350 (23'inch)
Monitor: Samsing SyncMaster P2350 (23'inch)
Speakers: Ozaki F8
Muis & Toetsenbord: logitech G19 / Muis: G9
Kast: StandaardFoto link: Niet beschikbaar
Wat ik hier heb staan ben ik NIET/WEL tevreden over: Men pc kan iets sneller maar voor de rest ben ik vrij content van men materiaal.
-
Dit zal je nergens vinden met afmeld link aangezien je de gegevens niet mag opslaan in je database
-
Msn invites zijn niet illegaal maat je moet aan een paar voorwaarden voldoen.
CitaatPost- en telecomwaakhond Opta en het College Bescherming Persoongegevens (CBP) keuren het zogenoemde 'Tell a friend'-systeem goed onder vier voorwaarden.
Zo mag de website de gegevens niet gebruiken voor andere doeleinden en moet voor de vriend of bekende duidelijk zijn via wie de e-mail is gestuurd.
Ook moet de afzender volledige inzage hebben in het bericht dat wordt verstuurd. Bovendien mag de website geen beloning geven aan de afzender of de ontvanger van de e-mail.
Citaat1. Niet gebruiken voor iets anders dan uitnodigen
2. Duidelijk maken dat jij de uitnodiging stuurt namens iemand anders
3. Gebruiker moet het bericht zien dat verstuurd gaat worden
4. Geen beloning voor gebruik van de invite/tell-a-friend -
Ik heb een fout gevonden :p
Als ik naar shop ga en dan Hangaar kopen en ik wil het op datum of prijs sorteren dan krijg ik deze fout.
Citaat
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'planema_'@'localhost' (using password: YES) in /home/planema/domains/planemania.nl/public_html/source/config.php on line 14
Can't connect to MySQL database server -
Bump deze zal beter gaan :p
-
Hij zegt dat hij de eerste gratis doet !
-
Ik weet het niet zeker maar denk dat de standaard banditi is.
-
Je laat iets checken waar je zelf niks van werk heb ingestoken
Mijn beoordeling: Geen aangezien het niet een eigen design is.
-
Thema: Crimegame
Kleurenschema: Niet te donker, liefst licht.
Voorbeelden: Heb nie echt een voorbeeld in mijn gedacht wil zo uniek mogelijk.
Doeleinde: Gebruiken om men website. -
Layout 4 verkocht
-
-
Heb ik even getest. Er zitten nog fouten in aangezien hij het venster niet vernieuwd.
Voorbeeld kun je vinden op
http://www.thedominators.net/chat/chat.php -
-
Beste voorstanders:
Ik lees mee via een leuke proxy adres.Bedankt voor jullie support, inderdaad redelijk zielig om iemand in een discussie te bannen.
Sta je echt sterk mee, doe je ook echt eer aan je jezelf pim ga zo door zou ik zeggen. -
-
Namens Superior:
Hier zal niet meer worden aangeraden om te adverteren zoals jij nu reageert top ga zo door vent :cheer: -