Posts by tcbhome
-
-
Dit ga je niet vinden hoor
Je kan misschien zelf 1 unbuggen of van 0 beginnen scripten ?
-
-
Zie je privebericht!
-
Thx voor de reactie allemaal
-
Beste cp,
Ik heb een maffia cartoon laten maken. Nu wil ik deze door jullie laten checken.
Voor de klikkers: LINK
Citaat
Cijfer: 0/10
Commentaar: ...
Plus punten: ...
Min punten: ...
E.v.t waarde: ...mvg
-
Heb je al eens gekeken in Banditi ? Daar zit dat er ook in
PHP
Toon Meerfunction countdown(tijd,id,url){ if(tijd>0){ if(tijd>86399){ dagen=Math.floor(tijd/3600/24) uren=Math.floor((tijd-dagen*3600*24)/3600) minuten=Math.floor((tijd-dagen*3600*24-uren*3600)/60) seconden=Math.floor(tijd-dagen*3600*24-uren*3600-minuten*60) var zichttijd=dagen+":"+uren+":"+minuten+":"+seconden }else{ uren=Math.floor(tijd/3600) minuten=Math.floor((tijd-uren*3600)/60) seconden=Math.floor(tijd-uren*3600-minuten*60) if(minuten<10 && seconden <10){ var zichttijd="0"+uren+":0"+minuten+":0"+seconden }else if(minuten<10) { var zichttijd="0"+uren+":0"+minuten+":"+seconden }else if (seconden <10) { var zichttijd="0"+uren+":"+minuten+":0"+seconden }else { var zichttijd="0"+uren+":"+minuten+":"+seconden } } tijd=tijd-1 document.getElementById(id).innerHTML=zichttijd; countdownTimer=setTimeout("countdown('"+tijd+"','"+id+"','"+url+"')",1000); }else{ document.getElementById(id).innerHTML="00:00" if(url != '') document.location.href = url } }
en dit gebruik je dan gewoon zo
PHP
Toon Meer<? /* Hier komt het aftellen. */ echo '<font id="count_timer"></font>'; echo'<script type="text/javascript"> countdown(\''.$countdown.'\',\'count_timer\',\'herladen\'); </script>'; /* Bij $COUNTDOWN moet je jouw tijd neer zetten hoelang ze nog moeten wachten COUNT_TIMMER is in wel div of font of TD hij het moer weergeven en het laaste is welke pagina hij moet herladen */ ?>
edit ik zie net dat hij in het code qoute de \ niet pakt
dus let er opHoopelijk heb je hier iets aan.
Mvg
-
effe andere vraag
Je wilt mensen helpen met een OSbanditi online te zette maar verander je dan ook het MOLLIE account ? Want op je site staat:
hier kun je jouw eigen Gratis osbanditi aanvragen.
En op je vorige post er staat geen reclame ?
4 reclame banners / teksten. -
Volgens mij is dit reclame :p
Uit de regels:
Reclame tot zelfs spam wordt niet getolereerd en zal ook bestraft worden. -
-
Dit is gewoon een oplichting zaak !
Er zijn zoveeeeeel van die site de ene is php de andere online succes, ...
Heb dit topic gemeld!
Hier heb je nog van die site,
http://www.simple-php.com/ is zelfd maar dan goekoper als je het nu nog niet gelooft zal je het nooit geloven
-
Eerst verkoop je hem voor 15 euro ZONDER BIEDING en nu wil je er al 30 voor :s
-
Beste CP leden,
Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een crimehost layout wil maken.
Men budget hiervoor is 50 Euro deze moet niet gesliced zijn.
De kleuren zou ik graag aan de donkere kant willen.
Willen jullie meer informatie neem contact op via pb of forum.
Ik wil betallen via Wallie, Paypall en overschrijving.
Mvg
-
-
Oke bedankt blijkbaar is het idd geen bug :$
-
Waarom moe ik da doen ?
Mvg
-
Cijfer : 1/10
Pluspunten: Geen
Minpunten: Alles
Evnt Waarde: 0Gebruik wat meer kleuren en zie nergens en menu de status balk vindt ik niet goed zou zeggen volg een tutorial :p
Mvg
-
Als ik een forum topic lees heb ik onder de eerste post elke keer een groot wit stuk dit is echt irritant.
Waar:Lezen van topic's
Bug:Wit vlak onder de topic starter
Uitleg: .Screenhot:
Voor de klikkers -
Die user['bank'] is gewoon kijken in de tabel(MYSQL) leden wie er zoveel geld geeft staan.
Alle denk ik dan toch maar volgens mij wel :p
-
Dat is nu 1 x het probleem er moet altijd hulp zijn maar zelf gaan ze eens niks posten de helft van zijn site zal gemaakt zijn door cp.
Je ziet mensen die groeien in het scripten maar bij jou zie ik echt geen vordering. Zou ook eens leuker zijn moest je andere mensen helpen.
Mvg