Posts by W0utR

Ik zou je aanraden niet te gaan, als je niet oud genoeg bent om zo'n beslissing te nemen ga je het ginder heel moeilijk krijgen.

Vraag het is aan een 12 jarig negertje, die moet je nog niet zoveel per uur betalen.

Een layout slicen (als je het goed doet), doe je meestal niet in 1 uur (hangt van de layout af), dus 15 euro is zeer zeer slecht betaald.

Ik had/heb een nokia 5610 xpressmusic, hij is een beetje kapot gegaan sinds deze morgen, vind wel dat hij nu een cool effectje heeft.

Dusja, nu op zoek naar een deftige telefoon, geen iPhone (is echt niet zo goed als sommige mensen zeggen).

En zoiezo wil ik iets met android op, was aan het denken tussen een nexus one of een HTC desire, maar beide zijn nog niet te koop in belgie.

Ik zal heel eerlijk zijn Axl_H, het trekst gewoon op niks.

Het lijkt wel alsof je gewoon random kleuren hebt gepakt en die erop gesmeten hebt, ga eens langs op kleurenwebsites, die hebben vaak een hele reeks combinaties die gemaakt zijn door experts.

Ik weet niet welke versie van ps je hebt, maar in de mijne zitter er nog andere vormen dan rechthoeken.
    Probeer eens iets anders dan altijd header - menu - content - footer

Je content is gewoon onleesbaar en je hebt een computer he, geen typemachine, gebruik dan ook een normaal, leesbaar font.

Voor de rest, veel blijven oefenen, niet boos worden op mensen zoals ik die je durven afbreken :)

Naam: woutr_be
    Games: Uncharted, killzone 2, GTA 4 & fifa 10

Als je eens fifa 10 tegen mij wilt spelen mag je mij altijd toevoegen (heb het nog maar een paar dagen, dus ik suck nogal hard)

Ik kreeg vandaag weer zo'n Google Adwords coupon in de bus, ter waarde van 75€.

Misschien kan iemand van jullie er iets mee doen.

Indien je deze wilt, gelieve gewoon even te reageren, als er meerdere mensen zijn zal ik er random eentje kiezen.

Oh en nog iets, mensen die doneren kunnen nu wel tegen mij zijn.

Maar zonder de media hadden jullie nooit van deze ramp geweten, hadden jullie wss nooit gedoneerd.

Dat is ook een van de redenen waarom ik geen geld wil geven, de media pusht ons om geld te geven.

Db-maffia, dat speelt totaal geen rol.
    Als jou familie op vakantie was en hun auto rijd in een ravijn, ga jij dan opeens geld doneren?

@killingdevil, er worden dagelijks zoveel mensen aan hun lot overgelaten, ik zou veel liever die mensen helpen dan mensen die nu opeens komen roepen om hulp.

Word de Irakeese bevolking geholpen? Dagelijks vallen daar onschuldige slachtoffers die niet geholpen worden.
    Waarom zij niet?

Waarom worden onze eigen dakloze niet geholpen?

Ik blijf erbij, ik voel mij niet aangesproken om geld te storten voor hun.

Dit is helemaal niet bot en laf, dit is gewoon puur de realiteit onder ogen zien.

En ik heb niks tegen die mensen persoonlijk, ik vind het zelf ook heel erg wat er gebeurd.

Je kan hun en onze samenleven totaal niet vergelijken, zij leven in armoede, ze zijn dat gewoon, dusja, moest ik daar een week zitten, ik overleef het inderdaad niet, maar ik denk dat weinig westerse mensen dat zouden overleven.

Kijk, er gebeuren dagelijks wel natuurrampen, er gaan dagelijks mensen dood, wat allemaal jammer is, maar het is niet omdat er in 1 keer 100.000 mensen dood gaan dat ik opeens geld ga geven.

Ik zou veel liever geld geven aan organisaties die de mensen constant proberen te helpen, niet aan mensen die speciaal iets organiseren omdat er iets ergs gebeurd is.

Je kan nu wel zeggen dat ik niet solidair ben, maar wanneer ik iets voor heb ga ik toch ook niet om geld bedelen?

Elke mensen / ras heeft zijn eigen overlevingskansen, leer er mee leven dat sommige mensen gewoon minder kans hebben om deze harde wereld te overleven.
    En soms is het niet slecht dat bepaalde mensen eruit gefilterd worden.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.01.10 18:09:07:
    oh, en sorry als dit echt grof overkomt, maar dat is gewoon puur hoe ik erover denk.

Ik vind het zeer erg wat er gebeurd is met die mensen, en dat er zoveel doden en gewonden gevallen zijn.
    Maar ik snap niet waarom ik geld zou moeten doneren aan hun.

Elk land is begonnen als een "3de wereldland", het feit dat wij gewerkt hebben voor wat wij bereikt hebben zegt veel over ons en over hun.
    Het feit dat zij na 100de jaren nog altijd een 3de wereldland zijn zegt veel over hun.

Het is allemaal makkelijk om te zeggen dat je geen geld hebt, dat er ziektes heersen en dat er elke dag mensen dood gaan door vervuild water, maar doe er dan zelf ook iets aan.

Wij zijn zover gekomen door ervoor te werken, misschien moeten zij dat ook maar is gaan doen.

En langs de ene kant vragen ze om hulp (wat we hun geven), maar langs de andere kant hinderen ze de hulp goederen door te plunderen en te moorden.
    Jah, je moet weten wat je wilt he.

Ofwel blijf je plunderen en blijf je maar een 3de wereldland.
    Ofwel accepteer je de hulp en bouw je land opnieuw op.

Als alles daar opnieuw opgebouwd is gaan ze waarschijnlijk verder staan dan dat ze stonden.

Survival of the fittest, de zwakke groepen worden eruit gehaald.
    En persoonlijk, het lijkt mij niet slecht voor deze wereld.

Volgens mij kan je daar totaal geen tijd op plakken.

Als je project krijgt werk je gewoon tot het klaar is, soms zit het van de eerste keer goed en was je misschien 2 uur bezig andere keren ben je 10 uur bezig.
    Hangt gewoon af van design tot design.

Ik werk gewoon tot ik zelf tevreden ben, hoelang dat is maakt mij niet veel uit.

Hey, ik ben op zoek naar een gratis MMORPG.
    Dus als je er eentje weet gelieve deze te posten.

Voor alle duidelijkheid, ik zoek dus geen betalend spel, gewoon omdat ik van mezelf weet dat ik zoiets na 20 dagen beu ben :)

Misschien liefst ook een spel dat nog niet te oud is :)

Jammer genoeg ga ik deze layout niet meer gratis aanbieden, gewoon omdat ik er zelf toch wat uurtjes heb ingestoken.

Prijs: €1,00[offtopic](kan verschillen van land tot land)[/offtopic]
    Voorbeeld: klik
    Koop: klik

Wat krijg je?
    .psd + lettertype van de header

Vandaag ben ik weeral bezig geweest om mijn design skills te verbeteren, hierbij heb ik deze layout gemaakt.

Versie 2: klik

Graag had ik van jullie wat goede commentaar gehad hoe ik deze kan verbeteren.

Wanneer hij klaar is, zal hij ook gratis aangeboden worden op cp.

Hierbij geeft ik de volgende layout gratis weg, geschikt voor een criminals / maffia game.

Download: klik

Doneren word zeer hard geapprecieerd en zal resulteren in meer gratis layouts.