Posts by W0utR

Die 2de layout is toch van een tutorial?
    Een tijdje geleden probeerde iemand anders hem ook te verkopen, als het zo is zou het leuk zijn moest je hem weg halen, iets verkopen van een tutorial is meestal niet toegelaten volgende de licentie en het is gewoon belachelijk.

ps, ik zeg niet dat het van een tutorial is, dus word nu niet meteen boos ...

wtf, je wilt bugs vinden, maar je gaat wel mensen verbannen omdat ze een bug gebruikt hebben ..., beetje tegenstrijdig!

Citaat

Je wachtwoord of gebruikersnaam is fout, of je bent verbannen.

De standaard afmetingen voor een layout zijn tegenwoordig 1024 x 768 (dit is de resolutie van het scherm, hou er dus rekening mee dat een browser nog redelijk wat plaats inneemt!)

Tutorial: hoe maak ik een button.
    1. Selecteer de rectangle tool
    2. Teken een willekeurige rechthoek op je scherm.
    3. Selecteer de text tool
    4. Plaats tekst in de rechthoek.
    5. Probeer het nu opnieuw, maar wees orgineel!

Citaat van Gunpower

Als dit in nederland gebeurt ga ik in hongerstakeing ofzo oof een aanslag plegen

Goed, en mensen zoals jou zouden ze moeten opsluiten of gewoon terug naar hun land sturen.

Wat jij doet is pure chantage, en als er dan een hongerstaker dood gaat is het de fout van de regering omdat ze niks gedaan hadden.
    BELACHELIJK!

@Ferhatje, ik vind dat ook, maar persoonlijk vind ik het totaal niet prettig om tegen iemand te praten waarvan ik zijn gezicht niet kan zien.

Het gezicht toont alle emoties van die mens, nogal lastig als je ze niet kan waarnemen.

@Ferhatje, dus onze cultuur telt niet meer mee?

Wij dragen geen hoofddoeken, dat is iets wat we doen in onze cultuur, en nu is er een verbod op, ook een deel van onze cultuur.

We leven hier nog altijd in belgie, is het dan niet meer dan normaal dat je ook maar een klein beetje moeite gaat doen om je aan te passen aan onze cultuur?

Ik ken ze echt niet allemaal vanbuiten, maar de 4 die je hebt staan zijn goed, daarna kan je nog kiezen tussen hogeschool of universiteit (hogeschool is wel niet te vergelijken met de hogeschool in Nederland)

Citaat van giotjuh

ik heb een 750 watt voeding :)
    en ik ga nog 6 gb ram dr bij krijge dan heb ik 10 gb en crossfire krijg ik heel mischien volgend jaar met de 5850 2 gb

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.04.10 20:43:16:
    SkyNet ik kan gta iv op very high spelen :P dat is hardcore

lol, ik kan gta 4 via crossover op high spelen, het zou me niet verbazen als het via VMWare nog altijd goed werkt ...

Wees er dus maar niet zo trots op, verder is opscheppen oven een pc iets wat je 5 jaar geleden moest doen, laat het me zo stellen, we don't give a shit tegenwoordig ...

Komaan niels :p

Tevens, wat verschil maakt het of je nu een windows of een mac koopt, ofwel kan je designen, ofwel kan je het niet, je OS gaat daar niks aan veranderen.

Georgo, laat me even duidelijk zijn, wat ik gezegd had was totaal niet slecht bedoeld hoor.

Ik had gewoon het gevoel dat iemand je terug met beide voeten op de grond moest zetten, je had hier 12 pagina's vol goede reactie's, van mensen die waarschijnlijk niks van 3D kende.

En ja, bij mij is het al 2 jaar geleden, maar ik weet nog altijd wat goed en slecht is.

En moest je jouw werkjes posten op een 3D forum had je waarschijnlijk dezelfde commentaren gekregen.

Trouwens als je een eigen bedrijf gaat starten, word dan maar gewoon dat mensen echt niet vriendelijk tegen je gaan doen, en verwacht zeker niet dat ze opbouwende kritiek gaan geven.

Daarom, post je werkjes ook op een goed 3D forum waar mensen zitten die er al jaren mee bezig zijn (conceptart.org), daar ga je wss betere commentaar krijgen dan hier (no offence)

LOL, sorry hoor, maar ten eerste ken je mij niet, dus je weet niet wat ik allemaal kan.
    En het is niet omdat ik kritiek geef dat ik het daaarom beter kan.

En ja, ik heb een jaar lang een opleiding gedaan die zich hard focuste op 3D, dus ik kan er wel wat van en nee, ik hoef dat niet te bewijzen.

Misschien moet je gewoon is nadenken bij mijn kritiek en er iets mee doen en mij niet direct beginnen uitmaken ...

Maar sorry dat ik je probeerde te helpen, zal het nooit meer doen .

Je bent een week bezig met 3D en je noemt jezelf al een "3D designer" en je wilt een eigen bedrijf beginnen.

... waar gaat het toch naartoe met de jeugd ...

Ik hoop dat je zelf ook ziet dat je materialen die je gebruikt TOTAAL onrealistisch zijn.
    Bestudeer eens een turret, dan zal je zien dat er VEEL meer detail in zit, zelfde met je shotgun en al je andere wapens.

In plaats van constant nieuwe dingen toe doen, probeer eerst eens 1 wapen volledig af te werken