Niels for mod!
Posts by W0utR
-
-
Ff wat ik er van denk:
K.Rens
Geen commentaar.Killingdevil
In mijn ogen een zeer goed en trouw crewlid.Darsstar
Zelfde commentaar als bij killingdevil.Lodewijk
Ik zie hem weinig online, maar hij doet zijn werk goed.R-Mijnten
Nog niet echt in actie gezienDein
Goede kerel, maar hij moet weten wat hij wilt! (niet slecht bedoeld)Joshua
"Mensen" zoals hem verbannen ze beter van het hele internet.Patrick
Nog niet echt veel gezien. -
Zo'n schietervaring ding had ik al eens gemaakt voor iemand (vraag mij niet wie, want ik zou het echt niet weten).
Maar probeer gewoon al je optie's uit te werken in flash, in plaats van een auto te stelen, moet je het slot proberen te forceren (gta voor de nitendo ds!!).
Zo'n dingen gaan je spel wel uniek en tof maken
-
Als je er zo over denkt doe je er best aan om gewoon niet te beginnen.
Flash kan zeker een toegevoegde waarde zijn aan je website, als je weet waar en hoe je het moet gebruiken.
Flash banners = geen toegevoegde waarde.De reden dat websites in flash gemaakt worden is omdat je met flash je bezoeker de website kan laten beleven, ze kunnen op alles reageren, heel veel interactie en beweging.
Dus als je weet hoe je het moet gebruiken is het zeker een groot pluspunt.
-
Niet dat ik alle talen zo goed beheerst maar:
- AS3
- Java
- PHP
- HTML
- CSS
- XML
- JavaScript
- Cocoa (heel klein beetje) -
Ah, was jij dat die gisteren ook in zijn zwembad zat?
Het was er wel gezellig -
-
Waarom zouden zij geen torrents mogen gebruiken?
Een torrent is niet illegaal hoor ... -
Hoe slicen?
Ga naar photoshop, selecteer de slice tool (C) en begin vierkantjes te trekken.Hoe basen?
Geen idee, want enkel idioten noemen het basen.En zoals Niels zegt, leer html en css, want je layout omzetten naar html is niet meer dan dat, natuurlijk heb je een klein beetje gezond verstand nodig
-
@Killingdevil, welke mogelijkheden verwacht je dan?
Je geeft wel de voorkeur aan HTML5, maar flash kan nog altijd zoveel meer dan HTML5.Flex is inderdaad zeer leuk, het is vooral handig voor het maken van applicatie die heel veel data aanbieden.
-
Misschien moet jij leren lezen, Niels sprak niet expliciet over jou.
Hij zegt gewoon dat je het web ook kan gebruiken zonder sliverlight, met "je" als de algemene internet gebruiker.
-
Maar je moet er ook rekening mee houden dat Flash sites meestal niet gemaakt zijn voor websites met veel data, eerder gewoon voor de beleving van de website.
Dus volgens mij zijn de zoekmachines geen nadeel + tegenwoordig bestaan er daar ook oplossingen voor.
En HTML5 zou pas in 2020 ofzo de nieuwe standaard worden, dus echt zorgen moeten we er ons niet om maken, tegen dan staat flash weer een paar jaar voor.
-
En perfect voorbeeld van wat?
Van hoe zulke sites 5 jaar geleden al zonder problemen in flash gemaakt werden?
Zelf voor een javascript site zijn ze nog niet eens speciaal.Ok, ze worden geïndexeerd, maar volgens mij is dat niet zo'n groot voordeel voor een festival site.
Het internet word steeds meer een meer interactief, gebruikers willen niet langer gewoon op wat tekst klikken, daarom gebruiken we juist flash, om de gebruiker het internet te laten beleven, en dat is nog niet mogelijk met HTML.
En ja, ik ben een flash fanboy, maar ik gebruik ook javascript, omdat ik weet dat het in sommige gevallen gewoon overkill is om flash te gebruiken.
En Adobe gaat de strijd niet zomaar opgeven hoor, in veel nieuwe TV's word flash ook al ondersteund, kijk meer eens naar het open screen project van Adobe, heel veel grootte merken doen er aan mee.
Het is niet omdat Apple koppig doet, dat Flash opeens weggaat.
Maar Apple is hun image sterk aan het veranderen van het coole Apple dat we kenden naar een soort van Microsoft achtig typetje.En ik ken genoeg mensen die het ver beu zijn
-
Jannick, je vergelijking trekt echt op niks, de websites die jij opnoemt raken niet verder dan standaard functionaliteit, wat animatie en drag & drop, en dat wil je gaan vergelijken met flash, ...
Flash gebruikt men juist om zich te onderscheiden van de rest door enorm grafische en interactive sites te maken.
-
NielsB, er zijn genoeg flash developers hoor, enkel houden die mensen hun niet bezig met hun website te spammen op elk forum.
Kijk maar naar de meeste sites van festivals, reclame sites, ...
Dat is een en al flash, ik zie die nog niet zo snel over schakelen naar HTML5, want face it, het staat nog niet ver. -
Apple heeft de laatste tijd "ruzie" met bijna elk groot bedrijf, dat is niks nieuw, maar als Apple zo koppig blijft doen kan het nog wel is slecht aflopen voor hun.
Over HTML5 vs flash, HTML5 is nog lang geen vervanger van Flash, wat HTML5 nu kan, konden we in flash 10 jaar geleden ook al, het is gewoon een nieuwe technologie die iedereen wilt gebruiken. (denk maar aan de AJAX hype)
Flash gaat nog lang niet verdwijnen, Adobe doet er alles aan om flash goed werkend te krijgen op Android devices, en die verkopen als zoete broodjes.
-
Kijk hier eens naar http://www.stilbuero.de/jquery/tabs/
Waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan
-
Ik heb momenteel al 3 mensen gevonden, zal jullie nog een berichtje sturen, maar hierna heb ik er genoeg
:slotje:
-
Ik ben nog op zoek naar een paar mensen om het volledig goed te kunnen testen.
-
of moest je een testkonijn zijn mag je ook altijd komen.
Voor een spel waar ik momenteel aan werk ben ik op zoek naar een paar personen die mij willen helpen om bugs te vinden.
Toch maar even meedelen, het gaat hier niet om een criminals spel, of een andere type text-based game.
Mocht je interesse hebben, stuur mij dan een pm met zaken zoals je leeftijd, waarom je wilt hebben, ... en verzin nog maar een paar dingen.
Alvast bedankt.
Statistieken van vorige tests:
People participated: 25
People died: 15
People ended up in a coma: 10