Posts by W0utR

Is je bedrijf WJsolutions?

Dit is echt weer zo'n vorm van iemand dat aandacht te kort komt, je wilt niks meer met cp te maken hebben, maar toch pak je nog ruim je tijd om een topic aan te maken en op elke comment te reageren.

Moest ik niks meer met cp te maken willen hebben ben ik gewoon weg en log ik nooit meer in.

Wat je nu doet is gewoon vragen om commentaar, en straks loopt het uit de hand en dan kan je het weer allemaal op cp steken.

Je vraagt commentaar en ik mag geen commentaar geven?

Het is echt niet slecht bedoeld, maar je ziet toch dat je layout totaal niet klopt?
    Je zegt wel dat je geen inspiratie hebt, kijk dan gewoon wat rond op het internet, kijk wat andere mensen doen en probeer daar iets mee te doen.

Maar als je niet tegen commentaar kan, laat je layout dan niet raten.

Ik zie echt niet in waarom ik moeite zou doen om dit te raten, je ziet toch zelf ook dat er niks klopt.

Tekst dat over het kader loopt, dat zie je toch ??

En dat je nog maar durft vragen achter een waarde, ik zou het zelf niet gebruiken moest je me er ?100 bijgeven.

Citaat van godborn

Lancer omg, voorbeeld was er toch eerst, ik moest toch van hosting wisselen, lees eens? typisch cp, nooit goed lezen en die berichten van WoutR neem ik niet eens de moeite, aangezien het toch bullshit is.

Lol bullshit, ik stelde je 1 simpele vraag en je kon er amper op antwoorden, je weet gewoon dat jij fout was en nu wil je er niet meer op reageren.

Dat getuigd van heel wat professionaliteit, maar mij maakt het niet uit, je hebt jezelf toch al genoeg belachelijk gemaakt hier, niemand die je vanaf nu nog serieus zal nemen :)

Je neemt niet de moeite omdat je weet dat je totaal fout ben en omdat je geen argumenten hebt om jezelf te verdedigen, wat je nooit gedaan hebt.

Telkens als ik een tegenargument geef begin je totaal over iets anders omdat je er geen verstand van hebt en het niet kan toegeven.

Citaat van godborn

haha, ik laat me zo wel is gaan haha

Maar stan moet ik eff screenshot maken?
    WoutR was ik niet diegene die jouw als eerste contacteerde na die sluiting van topic? Verder heb ik niks van jou gezien op 1/2 berichten na in me inbox, owjah je was boos omdat ik je de feiten in die pb liet zien right mr. i know everything?
    Lancer ga +1en op dumpert waar je thuis hoort

Lol, wanneer was ik dan boos?
    Je kon het concept "viral content" nog niet eens uitleggen, en toen ik je vroeg om je zogezegde content te tonen was het opeens gedaan, of moet ik de pm's hier posten misschien?

Ow weet je wat, ik doe het gewoon.

Citaat

Content dat gemakkelijk populair is voor het algemene publiek. Zoals grappige plaatjes, prank videos etc.

Lees me laatste post nog eens en dan jouw laatste post, dan zie je dat je over iets heen hebt gelezen.

Citaat van "godborn"

Als jij er zoveel van weet, moet je ook weten dat dit een beginnende fase is van viral content, aangezien ik nu op dezelfde aantal bezoekers zit met 3x zoveel hits (quality bezoekers).

En toen vroeg ik welke content je viral liet gaan, en toen was het gedaan.

Toon mij nu eens aan waar ik boos werd?
    Het maakt mij echt geen bal uit dat je jezelf belachelijk maakt, maar je moet mij geen woorden in de mond leggen dat ik nooit gezegd heb.

De enige rede waarom ik zo lastig tegen je deed was omdat je hier aan kwam met een paar statistieken en het enige dat je kon zeggen was "viral content", terwijl je niet weet wat het is en hoe je het moet aanpakken.

Blijkbaar zijn er dan mensen die slimmer zijn dan jou, en dan begin je jou als een klein kind te gedragen door alles wat in je opkomt te zeggen.

Ach, sluit dit topic gewoon en laat die godborn met rust, je ziet zo dat het geen betrouwbaar figuur is en dat hij er zelf totaal niks van kent.

Dat had hij al bewezen in een ander topic en door niet meer op mijn pb's te reageren.

Je vraagt het hier omdat je blijkbaar zelf geen onderzoek wilt doen ... (en ik wil je niet afbreken hoor)

Welke taal hun gebruiken weet ik ook niet, maar pak nu farmville, gemaakt in flash, en ze hebben het nu geschreven in objective C om het voor de iPhone en iPad te ondersteunen.

Maar jij wilt direct je game werkend krijgen op alle platformen (wat gewoon onmogelijk is).

Dus focus je eerst op de computer (java of flash) en ga daarna over tot de iPad of iPhone (objective C)

En java werkt wel op de iPad?

Inderdaad, dat doet het ook niet ...

De meeste game ontwikkelaars moeten hun spellen ook opnieuw maken voor de iPad of iPhone.

Zoals gezegd, doe eerst eens onderzoek naar wat je wilt

Misschien moet je eerst een onderzoek doen naar de scripttalen.

Het voordeel van Flash is juist het cross browser en cross os werkt.
    Tevens heeft meer dan 98% van de computers die aangesloten zijn op internet de meest recente versie van de Flash Player staan.
    Dus ik zie het probleem al niet ...

Het is niet omdat er random een auto op geplakt is dat het een "cartuninggame layout" is.

Anyway, wat ik er van vind, er zit totaal geen sfeer in je layout, zonder die auto lijkt het gewoon op een random layout van een of ander dom spel

Wat is de rede dat je geen flash wilt gebruiken?

Het kan alles wat jij vraagt, en volgens mij is het ook de enige webtaal die dat zal kunnen.

Dat is toch wat patrick gezegd had ...

Maar fadeIn is niet voor zoiets wat jij nodig hebt, fadeIn doet zoals de naam zegt, iets laten infaden, de alpha dus om de zoveel tijd verhogen tot die op 100 staat.

Doe gewoon zoals ik al gezegd had, maak een timer in javascript, elke keer wanneer je beweegt start je de timer opnieuw, wanneer de timer gedaan is weet je dat de muis voor zolang stilstond.

Maak een timer in javascript, elke keer als je beweegt met je muis start je die timer opnieuw

Zoals ik al veel gezegd heb, het aantal bezoekers maakt echt niks uit, dat zou jij toch moeten weten als je er zoveel van af kent?

Als ik wil kan ik ook makkelijk 1000+ bezoekers naar mijn site halen, maar waarom zou ik?
    Ik heb lieven 100 mensen die elke dag terug komen dan 1000 mensen die maar 1 keer langskomen.

Wat ik mij af vraag, wat versta jij eigenlijk onder "viral content"?
    Misschien moet je dat al is uitleggen.

Jij kan dus geen deftige discussie voeren he.

Dat versterkt alleen maar mijn punt dat je er zelf totaal niks van afweet en dat je enkel naar hier kwam om op te scheppen over hoe goed je kan spammen.

Citaat

Hoezo wil je de website zien terwijl ik al aangaf dat het VIRAL CONTENT beschikt? Dan weet je toch al genoeg?

Citaat

Ik heb met een website die slechts 5 dagen oud is gister een perfect resultaat gehaald (binnen 5 dagen).

Wat is dan het verschil tussen je zogezegde viral content en de website waar je over sprak?

En zoals ik al gezegd had, misschien moet je maar eens goede argumenten geven in plaats van telkens in discussie te gaan.

Vertel misschien eens of je campagne gelukt is, heb je de juiste bezoekers aangetrokken?
    Vanwaar kwamen je bezoekers, wat wouden je bezoekers zien?

En als je nu totaal niks uitlegt maar gewoon met mij probeert te discussiëren weten we genoeg.