Citaat van godborn
haha, ik laat me zo wel is gaan haha
Maar stan moet ik eff screenshot maken?
WoutR was ik niet diegene die jouw als eerste contacteerde na die sluiting van topic? Verder heb ik niks van jou gezien op 1/2 berichten na in me inbox, owjah je was boos omdat ik je de feiten in die pb liet zien right mr. i know everything?
Lancer ga +1en op dumpert waar je thuis hoort
Lol, wanneer was ik dan boos?
Je kon het concept "viral content" nog niet eens uitleggen, en toen ik je vroeg om je zogezegde content te tonen was het opeens gedaan, of moet ik de pm's hier posten misschien?
Ow weet je wat, ik doe het gewoon.
Citaat
Content dat gemakkelijk populair is voor het algemene publiek. Zoals grappige plaatjes, prank videos etc.
Lees me laatste post nog eens en dan jouw laatste post, dan zie je dat je over iets heen hebt gelezen.
Citaat van "godborn"
Als jij er zoveel van weet, moet je ook weten dat dit een beginnende fase is van viral content, aangezien ik nu op dezelfde aantal bezoekers zit met 3x zoveel hits (quality bezoekers).
En toen vroeg ik welke content je viral liet gaan, en toen was het gedaan.
Toon mij nu eens aan waar ik boos werd?
Het maakt mij echt geen bal uit dat je jezelf belachelijk maakt, maar je moet mij geen woorden in de mond leggen dat ik nooit gezegd heb.
De enige rede waarom ik zo lastig tegen je deed was omdat je hier aan kwam met een paar statistieken en het enige dat je kon zeggen was "viral content", terwijl je niet weet wat het is en hoe je het moet aanpakken.
Blijkbaar zijn er dan mensen die slimmer zijn dan jou, en dan begin je jou als een klein kind te gedragen door alles wat in je opkomt te zeggen.