Posts by W0utR

Je hebt wel nog altijd niet op mijn vraag geantwoord (geen idee waarom ik zelf nog moeite doe).

Weet je zelf al wat een design pattern is?

Want als je het weet, dan zou je ook al moeten weten dat je daar niet mee moet beginnen.

Weet jezelf al wat een Design Pattern is?

Want ik zou eerst de basis van OOP leren, en daarna eventueel kijken of het wel nodig is om een design pattern toe te passen

Ik denk niet zozeer dat die basename het gedaan heeft, meer dat de variabele nu niet meer als string word aangezien.

PHP
    unlink('games/$url');

Een beetje basis php, variabelen altijd buiten de quotes !

Het kan wel handig zijn als je echt constant aanpassingen moet doen aan je menu, maar dan zit je sowieso via usability niet goed.

Serieus, je vraagt exact waar wordpress voor gemaakt is.

Wordpress is simpel, ja, je kan het uitbreiden, maar doe dat dan niet.

Nogal moeilijk om mensen te helpen die blijkbaar zelf geen onderzoek willen doen.

Veel plezier dan met je zoektocht, volgens mij weet je gewoon niet wat wordpress juist inhoud, het is gewoon simpele blog software.

Eigenlijk iets wat jij wilt is gewoon een tekstveldje en een knopje om te publishen?

FerhatR, mensen zonder ervaring kunnen perfect werken met wordpress, er kunnen accounts aangemaakt worden voor mensen die enkel kunnen posten, en die mensen krijgen dan niet alle opties, ze kunnen enkel nieuwe posts aanmaken en bewerken.

Wordpress is gewoon de perfecte optie voor wat jij wilt

Ik zie echt het probleem met wordpress niet, je wilt een simpele blog, dus waarschijnlijk wil je gewoon posts kunnen maken, dat kan wordpress toch?

Of je wilt geen tijd steken in het maken van een layout, er zijn duizenden templates te vinden voor wordpress, upload, activeer en klaar.

Kan het nog simpeler?

Je kan je tumblr ook laten doorlinken naar je eigen domein, dan lijkt het alsof hij erop staat.

En anders gewoon wordpress, simpel, snel, en als je alle features niet nodig hebt, gebruik je ze gewoon niet

Klein foutje?
    De bal slecht willen wegwerken is echt niet zo'n klein foutje, maar elke wedstrijd tot nu toe heeft Nederland niet echt goed gespeeld.

Het was geen penalty hoor, de scheidsrechter wees gewoon waar de bal moest komen. (uittrap)

Wat is dan het probleem met jQuery, jQuery maakt het gebruik van AJAX juist makkelijk en je hoeft er verder niks aan te doen.

Anders ga je alles met native js moeten doen, wat je zeer veel problemen gaat geven.

Ik werk al een paar jaar met jQuery, en heb nog nooit de development versie bekeken, simpelweg omdat je ze gewoon niet nodig hebt bij het schrijven van plugins.

Lol, en omdat de code geen indenting heeft wil je hem niet gebruiken?
    Tevens vind ik hun code heel mooi opgebouwd: http://code.jquery.com/jquery-1.4.2.js

Maar zoals al gezegd, jij wilt de code uitbreiden, dat wilt dus zeggen er plugins voor schrijven, dan hoef jij je toch geen zorgen te maken over hoe hun code eruit ziet?

MooTools en Prototyp gebruik ik zelf niet, maar ik weet wel dat ze ongeveer even goed zijn als jQuery.

Wat bedoel je met de coding zet helemaal door elkaar?

Je wilt het framework toch uitbreiden? Daarvoor hoef je toch niet aan de huidige code te komen?

Het enige andere framework dat ik je dan nog kan aanraden is Prototype of MooTools.

Groep 5, als je zo'n belachelijke opmerkingen maakt, doe dan wel een beetje moeite om een en ander op te zoeken, in Belgie werken we namelijk niet met zo'n groepen systeem als in Nederland ...

En ik durf gewoon zeggen wat ik denk, als het grof is, tjah, dan is dat zo.

Maar je ziet toch duidelijk ook dat het gewoon nagemaakt is ?

Erg op elkaar lijken, de enige reden dat ze niet exact op elkaar lijken is omdat jij niet kan designen, anders had je het wel kunnen namaken.

Een beetje belachelijk hoe je jezelf er nog probeert uit te praten ...

Wees is origineel en bedenk zelf wat, maar blijkbaar is dit net iets te moeilijk voor de "webdesigners" van tegenwoordig.