Ik heb dan ook niet gezegd dat het geen goed platform is, ik heb gezegd dat het niet het juist is voor jouw idee.
Als het werkt, goed voor jou.
Anyway, hopelijk lukt het. Veel succes.
Ik heb dan ook niet gezegd dat het geen goed platform is, ik heb gezegd dat het niet het juist is voor jouw idee.
Als het werkt, goed voor jou.
Anyway, hopelijk lukt het. Veel succes.
Ik heb zelf een Android toestel, maar persoonlijk zou ik het je afraden, er zit gewoon geen samenhang in Android, elke applicatie ziet er wel anders uit, sommige apps werken niet op bepaalde toestellen.
En als er een update is van Android moet je nog maanden wachten tot de fabrikant van je toestel de rom van dat toestel update.
Misschien moet je is kijken naar een Windows Phone 7 toestel, van wat ik gezien heb ziet het er allemaal zeer goed uit.
Maar als je echt een deftige smartphone wilt, koop dan gewoon een iPhone, de rest loopt nog maar wat achter.
Persoonlijk vind ik het nogal raar dat je een site met hetzelfde concept als yahoo answers wilt starten.
Waarom zou je dat doen? Yahoo answers is al zeer groot, dus waarom zouden mensen naar jouw site komen?
Misschien als je het enkel in het nederlands zou doen dat nog kan werken, maar aan je domeinnaam te zien ga je het in het engels doen.
Dus ik vrees er een beetje voor.
Iedereen kan zo'n website maken, maar om je site goed te laten lopen moet je toch nog wat meer nadenken.
Hoe ga je jouw website promoten?
Zeker in het begin, je moet al een hele boel mensen hebben die antwoorden willen posten, want als je vraag niet beantwoord word binnen het uur gaan veel mensen al weg gaan.
Het hier op CP vragen lijkt mij al geen goed idee (no offence), maar de meeste mensen zijn hier echt niet oud genoeg om een vraag deftig te kunnen beantwoorden.
En je wilt zeker geen slechte antwoorden op je website.
Verder weet ik niet of wordpress wel het juiste platform is voor zo'n idee, je gaat heel wat moeten aanpassen.
Want het enige waar je nu mee start is vraag & antwoord, hoe gaan mensen weten welk antwoord juist is, hoe ga je weten of iemand geloofwaardig is, soort van profielen systeem, search (custom wordpress search gaat echt niet goed zijn voor jouw doeleinden), ...
Kortom, je zou beter nog wat verder nadenken hoe je het juist gaat aanpakken.
Ik denk dat die al vrij lang bestaat hoor, heb hem toch al een paar maanden geleden gezien. (kan ook een andere geweest zijn)
Anyway, deze is veel cooler:
Daar heb je inderdaad gelijk, maar het is zo'n beetje een standaard dat je variabele niet met een hoofdletter begint, classes daarentegen begin je altijd met een hoofdletter.
Ik spreek gewoon uit ervaring, heb al van veel mensen gehoord dat werken in slordige code vaak een ware hel is.
Opzich is er niks mis mee, het gaat gewoon lastig worden.
Kijk, en dat is nu exact het probleem met cp, ik had het gisteren nog in een pm tegen iemand gezegd.
Vanaf je negatieve commentaar geeft breek je al iemand af.
En jouw reactie versterkt mijn mening opnieuw.
En dit had ik gisteren nog maar getypt ...
Citaatmaar als je hier iets negatief zegt, breek je direct mensen af.
Trouwens, wie zit er hier te janken?
Ik omdat ik in 2 topics mijn mening heb gezegd? Of jij die het nodig vind om op mijn mening te reageren met een heel beklag?
Ik zeg enkel dat zijn code wat slordig is, naar mijn weten is slordig nog altijd geen scheldwoord, hij gaat er niet van dood gaan.
Citaatslordig, bn. bw. (-er, -st), onordelijk.
En als je zo graag je beklag wilt doen over mij, kan je er dan op letten dat je wat normaal typt, je komt echt over als een 12 jarig kindje die juist met de computer kan werken.
En inderdaad, wat doe ik nog op cp, goeie vraag ...
Om ff heel eerlijk te zijn, ik kan waarschijnlijk alles beter dan iemand van cp (met een paar uitzonderingen), en ik kan het waarschijnlijk veel beter dan jou.
Kwestie om mijn reactie naar jou in 2 woorden samen te vatten: fuck off.
@TS
Je code is voor mij slordig door deze zaken:
- Gebruik van enters waar het totaal niet nodig is
- camelcasing, je begint dat met een kleine letter (bij variabelen)
En ik weet uit ervaring dat het mensen echt wel stoort.
Wat een slordige code zeg ...
Kwestie van toch maar even moeilijk te kunnen doen.
Hoezo dat word verkleind? Ik hoop dat je beseft dat je layout er anders gaat uitzien moest je alles verkleinen.
Mensen met een groot scherm zien trouwens hetzelfde als mensen met een klein scherm, geen idee vanwaar je het haalt.
De rede waarom ik dat zeg is omdat er stukken tussen zitten die totaal niet bij het geheel passen.
CitaatIk heb wat geprutst met mijn Photoshop!
Daar zit je probleem, er zijn mensen die dagen / wekenlang bezig zijn met een design om hem perfect te krijgen, en dan kom je af met zo'n reactie.
Dan lijkt het mij vrij normaal dat niemand reageert.
Beoordeling: 2/10
Prijs: ?0
Wat kan beter:
Alles is veel te groot, ik heb nogal het gevoel dat je verschillende stukken van websites gekopieerd hebt en dan gewoon bij elkaar gesmeten hebt.
Doe aub die copyright weg, of zet hem in ieder geval niet zo groot.
Pak de volgende keer wat meer tijd in plaats van even in photoshop te prutsen.
Wat je met je computer doet maakt al lang niks meer uit, ze kunnen alle twee evenveel. (De één wat meer dan de andere).
Het is een kwestie van smaak, dat is hetzelfde als ik zou zeggen dat rood totaal geen mooie kleur is, natuurlijk zijn er mensen die het een mooie kleuren vinden en hun mening telt dan.
Nu moet je mij eens precies uitleggen wat ik jou misdaan heb?
De persoon vraagt in dit topic of je mac op een pc kan installeren, het enige wat ik zeg is dat dit illegaal is, geen idee wat het probleem is.
Hoe heb ik dan gereageerd? Volgens jou heb ik een grote mond.
Dus, leg het allemaal eens mooi uit, waarom ik een grote mond heb, en waarom mijn reactie "genoeg zegt".
Hopelijk lukt het je zonder scheldwoorden te gebruiken.
Lol, wie heeft hier een grote mond, naar mijn weten heb ik hier nog altijd niks mis gezegd.
En omdat jij geen deftige zin kan typen begin je maar wat te schreeuwen tegen mij?
CitaatVreemd, want als ik problemen heb op me packard bell pc met osx, ik ga naar hun support toe dan helpen ze me gewoon.
Misschien moet je zelf wat duidelijker zijn in je reactie, niet iedereen weet wat jij denkt en niemand wilt het ook weten.
Dus doe maar ff normaal ...
Dan zal ik mijn reactie anders formuleren (want niet iedereen snapt het blijkbaar)
Dat is inderdaad vreemd van Apple om je daarmee te helpen. (tenzij je natuurlijk niet zegt dat het over een hackintosh gaat.)
Anyway, ik vind het maar zeer triestig dat je al zo gefrustreerd raakt omdat iemand jou slechte zin niet goed begrepen heeft ...
Wat is het budget voor deze opdracht?
Dat is inderdaad vreemd van packard bell om je daarmee te helpen.
CitaatApple does not authorize the use of the Mac OS on any x86 PC other than the ones it has developed itself.
Dom of juist slim.
Apple zorgt erovor dat hun software goed werkt op de hardware, en als er iets fout loopt kunnen zij ook snel het probleem met de hardware oplossen.
In tegenstelling tot Windows die iedere fabrikant toelaat om zijn eigen hardware te maken, met als gevolg dat het os soms totaal niet goed werkt.
1. Omdat het Mac OS enkel op computer geïnstalleerd mag worden die door Apple gemaakt zijn.
2. Lees puntje 1.
Citaat van mediazstudiosDie gasten van de interpol denken ook echt dat er idioten zijn op de wereld die daadwerkelijk geloven dat hij voor aanrandingen/verkrachtingen opgepakt zal worden dus met andere woorden wikileaks.org boeit hun voor geen meter ach amerika is de schijnheilige boontje hier hun hebben tot de dag van vandaag geen ene moer verteld over osama bin laden en shit wat blijkt is dat de terroristische groep al qaida nog steeds geld krijgt van saudi arabie ( volgens de documenten die op wikileaks staan ) en zo zijn er wel duizenden artikelen ik meen rond de 2 ton aan artikelen, iedereen heeft geheimen maar ik weet zeker dat osama bin laden echt al 20 jaar dood is ofzo die man is opgeleid door de CIA/HOME LAND security geloof me met de technologie van deze tijd kunnen ze hem zo vinden ze kunnen wel de ark van noah vinden ergens in turkije onder een berg sneeuw maar bin laden vinden ho maar! mijn conclusie is dat die tering lijers wat ze tegenwoordig wereld leiders ons allemaal stuk voor stuk om de tuin heen leiden.
Moest je nu nog eens moeite doen om in het algemeen Nederlands te typen en wat leestekens te gebruiken zou je al een stuk geloofwaardiger overkomen.
De ark van Noah is al niet door de Amerikan gevonden, maar door een groep Chinezen, dus waar is het verband?
Osama Bin Ladem kan onmogelijk al 20 jaar door zijn aangezien hij in 1994 nog leefde en in 2001 bijna opgepakt werd.
Het lijkt mij maar normaal dat sommige zaken voor ons geheim gehouden worden, ik wil echt niet weten waar sommige landen mee bezig zijn.
Verder ben ik wel van mening dat de meeste landen wat meer informatie mogen geven over wat ze doen, ik vind wikileaks dan ook een zeer goede website met boeiende informatie, alhoewel ze het leven van sommige mensen in gevaar brengen.
Ja dat kan, maar het mag niet.
Denk ook best dat het topic gesloten word aangezien dit "illegaal" is.
Really?
Hoe moeilijk kan het zijn om een topic te lezen, na te denken over wat je leest en het dan nog eens toe te passen?
Blijkbaar weeral veel te moeilijk voor sommige mensen ...
Als een mod dit leest, het topic mag gesloten worden.