Posts by W0utR

Ik zou iets doen zoals:

PHP
    $("a.balken").each(function () {
    	$(this).click(function () {
    		// geen idee of dit de juiste selector is, maar selecteer hier je lijst met items VANAF je link
    		$(this).next().toggle("slow");
    	})
    });

Dus elke link waarbij de andere moeten inklappen geef je de class "balken", je moet enkel de selector nog even goed zetten voor de toggle.

Hou er gewoon rekening mee dat $(this) slaagt op je link, dus met next, parent of prev moet je aan de lijst met links raken

Kan je nog even naar mijn pb kijken, maar ik doe alvast een bod van 10 euro, of als je max mag opbieden met 1 euro, dan is mijn bod 6 euro :)

Betreft dit enkel het domein? Of ook de hosting?

Hoever staat het script al? Want hier duurt het nogal vrij lang om de waarde te berekenen.

Als je deze vragen kan beantwoorden zal ik mijn bod plaatsen.

Topic opnieuw geupdate

Dpm_x, lees je even de regels van het topic, het maakt niet uit wat iemand denkt, als hij er zo over denkt is dat zo.

ps: als ik iemand vergeten ben, laat het dan even weten.

Seliim, zulke dingen lokken alleen maar reactie's uit.

Plaats gewoon je pronostiek en verantwoord deze eventueel zoals Superior dat gedaan heeft.

In het vorige WK topic zag ik veel mensen praten over het spel van Nederland en Spanje, dit is je kans om te bewijzen dat je weet waarover je spreekt.

Dit topic is niet bedoeld om te discussiëren over het spel van Nederland of Spanje.
    Dit topic is ook niet bedoeld om te lachen met andere hun pronostiek.
    Dit topic is zeker niet bedoeld om ruzie te maken met mensen die voor een ander team zijn.

Dit topic is enkel bedoeld om je pronostiek hier neer te zetten, eventueel een korte uitleg waarom jij dat denkt.

De match is Nederland tegen Spanje, plaats je pronostiek dan ook als volgt: Ned - Spa

Ik ga hieronder alle pronostieken bijhouden, je kan tot aan de match je pronostiek nog aanpassen.

Pronostieken (Ned - Spa)
    Dpm_x 1 - 2
    Superior 2 - 3
    FerhatR 2 - 2 (4p - 5p)
    Seliim 2 - 3
    mafiabase 0 - 1
    bboy 2 - 3
    az 1 - 3
    CrimeXL 2 - 1
    Willem 2 - 1
    Mife 0 - 1
    sloosmedia 3 - 0
    Cruelty 2 - 2 (3 - 2 verlengingen)
    stark021 1 - 1 (5p - 4p)
    Mokerr 1 - 2
    jessewillem 1 - 0
    Darsstar 4 - 1
    Robin 4 - 0
    ssjharry 0 - 2
    Perrytje11 2 - 1
    tcbhome 1 - 3
    stan 1 - 0
    glammiiee 2 - 0
    joshua-S 4 - 0
    Killingdevil 2 - 1
    WorldofWars 2 - 1
    NielsB 3 - 1
    W0utR 0 - 2
    JoellekeB 1 - 3
    Pim 1 - 2
    ssjharry 0 - 2
    JoeyB1996 0 - 1

Gewoon uit interesse, waarom zou je dit überhaupt doen?

Tenzij je zelf nooit naar de broncode kijkt van andere sites, vind ik dat je dit zelf niet mag doen, gewoon uit respect voor andere mensen.

Citaat van meloentje

`Dat was verkeerd gegaan met print screen, hij is ook lelijk :)
    Bedankt (xD)

En het is ook paint, maar wat is het punt (4/10)

Lijkt mij genoeg zeggen.

Als je jouw eigen werk lelijk vind, doe dan ook geen moeite om het te posten.