Omai, stop nu eens met uitvluchten te zoeken.
Je kan niet ontkennen dat Nederland gewoon heel veel fouten gemaakt heeft, vandaag zijn ze daar eindelijk eens voor afgestraft.
Omai, stop nu eens met uitvluchten te zoeken.
Je kan niet ontkennen dat Nederland gewoon heel veel fouten gemaakt heeft, vandaag zijn ze daar eindelijk eens voor afgestraft.
Lol, daar doe ik geen moeite voor, beide teams wouden winnen, met veel fouten als resultaat.
De meeste kaarten waren ook gewoon terecht gegeven, volgens mij heeft hij zich ook een paar keer moeten inhouden om niet nog is geel te geven, want rood in een finale staat niet zo goed :p
Voila, hier het beeld van op Sporza
Zolang de bal niet naar de speler die buitenspel staat gaat is er totaal niks aan de hand, die goal was helemaal terecht.
Alsook die rode kaart.
Wat heb je er juist zelf van gemaakt?
Aan je layers te zien heb je enkel de tekst er zelf opgezet
Anyway, ik vind de kleuren totaal niet passen, het rood met de zwarte auto gaat nog.
Maar dat groen met geel ..., kijk eens voor andere kleuren
az, dat rood was meer dan terecht, had hij die andere niet tegengehouden stond hij alleen voor de goal, dus het was een fout in een beslissende fase, wat geel betekend.
Die goal was totaal geen buitenspel hoor, bekijk de herhalingen maar eens
Spanje is wereldkampioen !!!!
GOAAAAAAAAAL voor spanje
Die Robbe mag ook wel nog is een kaart krijgen hoor, die kerel zit altijd te zagen ...
Niet echt, bij beslissende fases is zoiets meestal geel
Rood voor Nederland
pff, verlengingen ...
Die van spanje moest er ook in ...
Nederland gaat moeten opletten, ze hebben al redelijk wat gele kaarten
Ik ga hem er niet meer bijzetten, de 1ste helft is al afgelopen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.07.10 23:09:08:
mafiabase, Mife en JoeyB1996 hadden het bij het rechte eind
Ik hoop op geen penalties, want dat wilt zeggen dat we anders 120 minuten saai voetbal krijgen zonder kansen en daar heb ik geen zin in.
De eerste kaart van Van Persie was met 2 benen, wat zoiezo een kaart verdient, hij had de bal zelf niet mee.
De 2de kaart was ook gewoon op de man.
Die van Van Bommel was op de bal, hij had de bal net geraakt.
En ja, die van hiernet was eigenlijk gewoon rood.
Hoezo slecht? Tot nu toe waren alle kaarten terecht, buiten dia van Van Bommel ...
Van mij mag dat, blijkbaar heeft iemand anders ook al een topic gemaakt, bespreek daar dan maar de finale, dan blijft dit topic nog wat proper