Posts by W0utR

Is er ook een back-up plan om de scripter te betalen wanneer je site (wat wss zal gebeuren) geen geld oplevert?

- verander een waarde in de database zodat je weet dat een gebruiker geklikt heeft
    - hoe een sessie/cookie bij als de gebruiker geklikt heeft
    - gebruik een captcha

Keuzes genoeg

Ok, ik wacht nog altijd op mijn ?20, als je ze niet betaald weet ik wel genoeg.

Als je ze betaald wil ik altijd publiekelijk mijn excuses aanbieden, en anders ben ik ook bereid publiekelijk aan te tonen dat je niet betaald hebt.

Voor mijn rekeningnummer of paypal mag je mij altijd nog een pm sturen.

Zojuist mij, aangezien je me donderdag al ging betalen, en je ging vrijdag naar de bank gaan ...

Je hebt donderdag de hele avond bij mij liggen zagen om te kijken of hij al af was, ik heb jou vrijdag en vandaag 2 keer gevraagd hoe het staat met mijn geld, je vond dat ik toen zaagde?

Enja, er doen wel meer slechte verhalen over jou de ronde.

Alsof jouw rechten mij wat uitmaken, of heb je nog niet genoeg mensen opgelicht hier op cp.

Als jullie de volledige geslicde versie willen, stuur mij dan een pm.
    (verander de images een klein beetje :))

Bij deze hoop ik dat dit topic gesloten word, de layout is origineel door mij gesliced en ik wacht nog altijd op mijn geld.

Deze geslicde versie is niet deftig gedaan, ik hoop dat de crew ook ziet dat zulke zaken niet kunnen.

Want een gratis geslicde layout verkopen terwijl hij tegen betaling gedaan is, vind ik absoluut niet kunnen.

Ik kan fout zijn, maar waarom gebruik je een interface?

Een interface is toch bedoeld om te bepalen welke methods bepaalde classes MOETEN hebben, en vermits je maar 1 database class moet hebben zie ik het nut niet in van hier een interface voor te gebruiken.

Inderdaad zucht, het zoveelste topic iemand die denkt dat mensen zomaar voor hem gratis gaan werken.

Bij het centraal is er geen internet verbinding, hoe ben je aan deze geraakt?
    Heb je jouw computer ook gestolen?

Sorry, maar als je het gratis wilt zeg dat dan gewoon en maak er niet zo'n domme grappen over, want er zijn mensen die echt zo moeten leven ...

Hoezo gek?

Iets kopiëren van de php.net is nu niet veel werk, voor de topic starter is dit blijkbaar het einde van de wereld.

oh for god sakes

En zelf de moeite doen om mijn link te lezen is ook al teveel?

Bij de voorbeelden staat zelf de letterlijke code voor wat jij nodig hebt ...

Of moet ik hem misschien voor jou ook al gaan kopiëren?