Posts by W0utR

Citaat

Ik heb al een paar keer eerder geprobeert een crime-game op te zetten maar dit bleef maar niet lukken met de rede: dat er veel bugs in zaten D:

Je kan toch php, herschrijf gewoon het script waar de bugs in zitten.

Of ben je zo iemand die gewoon iets online wilt zetten en hoopt dat er geld binnen komt?

Leuk dat je van ons verwacht om het antwoord te geven, maar doe vooral geen moeite om het antwoord te posten als je het zelf gevonden hebt.

Wat is er duidelijk genoeg aan, of een site nu valid is of niet maakt echt geen bal uit hoor ...

Citaat

Get Over It! Valid Mark Isn?t THAT Important!
    I?m not saying that it?s OK to not close elements, not properly quote attributes, etc. What I am saying is that effectiveness is much more important than picture perfect markup. HTML Validator: go to hell. There?s absolutely nothing wrong with using custom attributes. Dojo uses custom attributes within the Dijit library so that developers can create widgets directly from HTML. And you know what? It?s fast, convenient, and allows the developer to move on with their lives. Get over it.
    Look at Google, a company that employs some of the most intelligent developers in the world. At publish time, Google?s homepage has 37 markup errors and 3 warnings. I detailed markup errors on popular websites a while back. They all work perfectly. And have for a while. And will for a while. Get over it.

Ik kan er wel eentje speciaal voor jouw spel maken.
    De prijs komt uit op ?30 (uniek).
    Indien je hem goedkoper wilt ?15, word hij wel meerdere keren verkocht.

Wie gaat er lopen met iemand anders zijn eer, duid mij dan aan in het topic waarin staat dat ik de layout gemaakt heb !!

Ferhat heeft aan mij gevraagd de layout te slicen, ik heb dat gedaan, echter na bijna 10 dagen heb ik nog altijd niks ontvangen van hem.

Als ik niks krijg voor zijn werk, gaat zijn layout ook niet meer orgineel zijn.

Lees misschien dit topic eerst: http://www.criminalspoint.com/…ia-layout-incl-slice.html

Geen idee of dit de goede categorie is, maar ik ben op zoek naar iemand die een nieuw script wilt helpen testen, voornamelijk iemand met een actief spel zodat we ook van de spelers feedback kunnen krijgen.

Het gaat hier omtrent een roulette gemaakt in flash.
    Degene die helpt krijgt een gratis versie ervan (geen source code), en ik zal hem ook helpen (in hoeverre dat nodig is) alles te installeren op zijn spel.

Als je wilt helpen, graag reageren in volgende vorm.

Citaat

Game name:
    url: http://
    Aantal leden:
    Gemiddeld aantal leden online per dag:
    Heb je een actief forum? Ja / Nee
    1 + 1 =

recaptcha is zeker aan te raden, het is goed, werkt makkelijk en je helpt ermee boeken te digitaliseren.

Citaat van bruqaj

Niet helemaal, de topic staat bij (ver)koop Overige. Dus ik mag het eigenlijk wel posten.

Mvg

Maar jijzelf verkoopt het niet, het boek is ook niet door jou geschreven, en je geeft eerlijk toe dat je gewoon reclame maakt voor hen.

iphone os 4 jailbreak al geprobeerd?

Heb zelf geen iPhone / iPad, dus zou ook niet weten welke tools veilig zijn, best even op forums zoeken voor een iPhone community