Darsstar heeft wel gelijk, dit heeft inderdaad niks met wiskunde te maken, eerder met even logisch nadenken.
Posts by W0utR
-
-
-
Het belangrijkste is gewoon dat je fouten maakt, want we weten allemaal dat je van je fouten leert.
Ik zie hier heel vaak topics voorbij komen van "hoe doe ik dit", gewoon proberen, lukt het niet, dan is dat zo, maar je hebt er toch iets uit geleerd.
Ook je errors zelf proberen op te lossen, als je alles hier vraagt leer je er nooit iets van, dat is ook de rede waarom ik hier nooit volledige scripts ga posten, omdat ze er anders niks van leren.
-
Dat is niet hetzelfde he, ze kunnen zo'n mooie community uitbouwen, maar dat willen ze blijkbaar niet.
Het enige wat je kan doen om te communiceren met andere spelers is berichten sturen, en hun systeem erachter suckt dan nog is ook.
Achja, misschien in de ps4 :p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.07.10 01:14:24:
Anyway, top gear is juist gedaan met downloaden -
Sony moet gewoon developers toelaten apps te maken, ik denk dat je veel zeer mooie dingen gaat zien.
-
Dat is het punt juist, zelf mijn gsm heeft apps voor facebook en twitter, waarom kan een ding zoals de ps3 dat niet hebben.
Ik wil gewoon graag zien dat mijn ps3 constant kan opstaan en dat hij geïntegreerd raakt in de huiskamer, maar dat zit er jammer genoeg nog niet aan te komen.
-
3D gaming is dan ook zwaar overrated, het is iets nieuw en iedereen wilt het hebben.
En dat voegt niks toe aan hun interface, ze kunnen die toch gewoon wat toffer maken.Laat de user zelf hun screen customizen, muziek player erop, video clips, email, facebook, twitter, ...
Waarom zit dat daar niet in, maar iets dat next gen moet zijn, ontbreekt er nog heel veel naar mijn mening.
Edit:
Cas: een ps3 heeft dan ook BlueRay he -
Ik denk dat Sony een pak meer ervaring heeft met het maken van bruikbare interfaces tegenover microsoft (kijk maar naar windows).
De ps3 is een next gen gaming device, maar de interface is gewoon saai.
Integreer meer new media, maar het allemaal wat meer "cool". -
De interface van de ps3 suckt wel, mogen ze dringend wat aan doen.
-
psn: woutr_be
Ik speel vooral fifa10 en battlefield bad company 2
-
-
Lancer, speel je op de ps3 fifa?
-
fifa10 als je online wilt spelen, de wk versie is tof tijdens het wk zelf, maar er word niet echt veel online mee gespeeld.
-
Grootte fout Cas, ik had hem ook gekocht, 5 dagen later heb ik hem weg gedaan.
Het spel zelf is vrij mooi gemaakt, maar het is echt saai, je zit meer dan 80% van de tijd op je paard te rijden zonder dat er iets te doen is.
Het is niet gewoon gta in de woestijn, want in gta kon je nog fun maken door met auto's rond te racen.
-
gothic is wel niet hetzelfde als emo he.
En nee, ik ben geen van beide!
-
Thanks, verder kan ik wel nog niet
-
-
Oh, I see what you did there!
-
Misschien via een sql query die tabel updaten?
-