dat wou ik ook net zeggen :p
Posts by animalking
-
-
dan is hij toch precies hetzelfde als degene die er al instaat in v3. (c) wat is dan het verschil met degene die er al in staat in v3?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.04.10 12:28:52:
is er dan echt niemand die dit grote probleem op kan lossen? -
nee dan geeft hij FF OFFLINE
Offline wegens database fout!
maar dat lijkt me vrij logisch ook of niet?
want wat betekent nou dat xxx ?? dat is toch niks -
ik hoop echt dat dit probleem opgelost gaat worden.:} ik wordt dit probleem echt zat om te hebben.:@
-
oke wil jij hem vrijgeven of niet?
-
-
en kan je die dan niet contacteren ofzo? vandaag nog? morgen moet ik namelijk weg tot vrijdag...
-
maar ben je niet de baas over je site dan?
-
huh hoe kan dat dan?
-
alsjeblieft ferhatje geef je hem vrij?
-
ik heb hem ook en bij mij zit er geen sms in hoor
-
wallie en bellen zit erin sms helaas niet
-
nee die staat gewoon in de tabel users.
-
ja want je krijgt of verliest zelf wel geld alleen de eigenaar krijgt of verliest niks
-
is er echt niemand die me kan helpen?
-
Multi Theft Auto das zoo leuk.:D Mooi gedaan die site :cheer:
-
is er echt niemand die dat probleem gratis kan oplossen??(a) ik weet zeker dat er hier mensen zijn die het misschien wel zo hebben opgelost dat probleem.;)
-
ik heb zelf wel een hele goede host: knoth. Maar daar werkt osbanditi niet op :(( terwijl het wel mag bij hun. Ik heb daar dat probleem met dat inloggen: http://www.criminalspoint.com/forum/topic/7412.html Ik hoop zo dat dat probleem echt opgelost kan worden :} dan kan het gewoon bij knoth. Ik wil niet gaan investeren in een host als ik daar nog bijna een jaar contract heb lopen.
mvg,
Pieter -
ja ok, maar ik verdien nog niet zo erg veel met die game, maar ik had ergens nog punten staan voor gratis hosting mee te sparen en daar stond versio ook bij. Dus ik wilde het even weten, maar ik ga dan nu gewoon verder sparen voor antagonist.(h)
-
oke bedankt voor de tip