Posts by animalking

ik heb het probleem opgelost. Het lag aan de _include-funcs.php daar zat een fout in. Ik had die van osbanditi 1.6 er weer in gezet en hij deed het weer. Hier kan dus een slotje op :slotje:

heb even verder gezocht. Zodra ik de nieuwe connection.php upload stopt hij ermee en krijg ik dat scherm, maar ik heb niks veranderd in de connection.php

Hallo,

Ik heb opeens een heel groot probleem.
    Mijn site is helemaal wit. Er staat niks op terwijl er wel gewoon bestanden op de server staan in public_html. Het ging altijd goed totdat ik nu een update wou uitvoeren. Ik heb de bestanden dus allemaal opnieuw geupload. Ik weet ook echt niet in welk bestand het zit. Als je een bestand wil dan moet je het maar zeggen dan post ik dat bestand. Mijn site is: http://www.gta-mta.ismywebsite.com

Misschien kan je me dan ook vertellen waarom hij alleen prijs 1 weggeeft?

ja nou dat vraag ik toch helemaal niet. ik kan echt al aardig scripten maar hier snap ik niks van. Ik ben ook nog maar 15 jaar hoor, maar als jullie het weten kan je het me toch gewoon vertellen.

Hallo,

Bij mijn loterij wordt elke woensdag avond de prijzen uitgereikt, maar dit wil ik elke vrijdag avond. Hoe verander ik dat. Ik gebruik OSBanditi 1.6 Ik hoop dat iemand me kan helpen.

mvg,
    Pieter

knoth.nl is best wel duur, maar de servers hebben echt nooit maar dan ook nooit problemen en de service is echt geweldig. Ik ben hier zelf erg tevreden over moet ik wel zeggen :)