pepe had alves niet geraakt maar toch, gestrekte been mag toch ook niet?
Posts by MaffiaLords
-
-
ik denk dat je javascript / jquery / ajax
-
-
ik wil wel meedoen als laatste, heb veel ervaring met pokemon spellen en kan dus veel helpen.
-
@kurene
Bij de overige van de rand 1,9 krijg je dan geen melding.
-
eeyk tromel is wat anders als trommel
-
grapmopjes.nl
-
Beste leden van CP,
Na overleg met mijn partner heb ik besloten om een contest te houden. Mijn budget is 100,- euro en wil een layout geleverd hebben in .psd
[offtopic]Ik zoek ook naar een slicer maar dat kan via pm[/offtopic]
Voorbeelden van layouts:
- http://www.stijnghillebaert.be/portfolio/layouts/maviose.png(Maar dan zwart)Outgame van layout:
Eisen van layout: (Kom je ze niet na, kijken we niet)
- Twee kanten menu
- Mouseover bij menu's
- Vette headerDeadline: 6 mei
Alvast bedankt voor jullie inzet.
Met vriendelijke groeten,
sMaffia - Maffialords
[offtopic]Toestemming gekregen van Jannick[/offtopic]
-
time2kill source, pak je daarvan de layout binnenkant.
-
2kill ingame.
-
-
@maviose Als er een weg heen is, zal er ook nog een weg terug zijn.
-
Misschien moet je hem in map ingame zetten.
-
Welke bugs heb je dan eruit gehaald?
Bugs:
- Activeren (url klopt niet in mail)
- Nieuwste: dat kan jij zijn ??? ik ben nieuwste?Ik heb wel interesse.
-
PHP
Toon MeerOptions +FollowSymLinks Options -Indexes RewriteEngine On # Bestaande bestanden of mappen uitsluiten RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -f [NC,OR] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d [NC] RewriteRule ^(.*?)$ $1 [L] # Eerste ingame, tweede outgame RewriteRule ^ingame/a/([a-zA-Z0-9_-]+)/$ ingame/index.php?a=$1 [L] RewriteRule ^([a-zA-Z0-9_-]+)/$ index.php?a=$1 [L]
Denk niet dat map ingame effect heeft, maar zit er wel in map ingame een index.php?
-
Wat heb je nu staan?
-
Zet de regel boven de regel van outgame. Volgens mij zit er een voorrang regel in
-
Juist bedankt Luc! :slotje:
-
-
PHP
Toon MeerOptions +FollowSymLinks Options -Indexes RewriteEngine On # Bestaande bestanden of mappen uitsluiten RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -f [NC,OR] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d [NC] RewriteRule ^(.*?)$ $1 [L] # Overigen RewriteRule ^ingame/a/([a-zA-Z0-9_-]+)/$ /ingame/ingame.php?a=$1 [L]
/ingame/ingame.php?a=VAR
==
/ingame/a/VAR/(Volgens mij moet deze htaccess dan in map ingame)