Posts by Abaddon

Logo van mozilla e-mail client gejat, daar staat trouwens copyright op, verder geeft de site een saaie indruk, alsof je het 1, 2, 3 ff snel in dreamweaver heb gemaakt.

DDOS is software based, geen enkele vorm van site kan je hiervoor aansprakelijk stellen aangezien dit geheel aan de serverside ligt, niet aan wat er online staat of in je webbrowser te zien valt.

Hij kan er niks aan doen dat als hij iets online zet het een miljoen keer aangevraagd word voor verwerking en upload, dan is in feite wat er gezegd is om je site veilig te maken, geen site online te zetten, zodat er niks valt om aan te vragen dus te ddosen...

Firewall is sowieso al waardeloos, enige wat werkt is een hardware firewall.

Verder heeft hij net een vorm van contract breuk met jou gedaan ( zomaar je hosting offline gegooit ) + inbreuk op je privacy.
    Dus jij staat sowieso aan de winnende hand hier.

paar mb per bestand is niet zo groot.
    Helaas denk ik niet dat dit een succes word, voornamelijk door dezelfde reden als dat gratisscripts.net gestopt was.
    Het was waardeloos, links waren dood en de sources waren bugged.

Mits het geen rip-off is maar van de grond af zelf gescript met een unieke gameplay en niet de standaard opties die nu in elke crimegame zitten ( verzin dus is iets anders dan misdaden plegen etc ) dan kan je hier best een grote site mee neerzetten.
    Helaas is nog niemand uberhaupt langs het standaard crime idee gekomen, NIEMAND, dus zeer onwaarschijnlijk dat het jou dan wel zou lukken en dan direct in een game manager source.

Maar je hebt het advies gekregen, dus als je echt die moeite wilt doen dan kan het een fantastische site worden, wat maakt het uit dat mijnmaffia dan zo groot is, jij bied een uniekere speelstyle aan, wat de concurrentie mist.

Citaat van K.Rens

Waarom kies je voor java, dan moeten alle bezoekers altijd een plug-in installeren?
    Jaagt redelijk wat mensen weg, tenzij je beroemd bent zoals runescape...

Rondlopen is altijd leuk in games...
    Maar grafisch moeilijk te maken.

Daar is niks mis mee, meerendeels van de mensen heeft zo'n plugin al geinstalleerd omdat ze andere dingen die java nodig hebben in het verleden hebben gebruikt, verder hoeft grafisch niet altijd beter te zijn.

Google maar eens left 4k dead
    Ik ga ervan uit dat zelfs jij een java plugin al geinstalleerd hebt.

Citaat van MrMees

Ik vind het niet aantrekkelijk, want onbeperkt dataverkeer bestaat niet!

Zolang die kabel er in de achterkant gewoon inzit heb je onbeperkt internet.
    Tenzij jou provider je al afsluit als je een filmpje gedownload hebt vanwege limiet.

Citaat van Killingdevil

Oké. Bij deze kom ik met een voorstel: Vanaf nu rapporteer jij al je problemen, wat mij pad ook uit het verleden (Van crewleden die de crew hebben verlaten heb ik niets aan), via PB direct aan mij. En dat PB systeem kun je vertrouwen, want er zijn maar enkele crewleden die daar bij kunnen komen (PB's kan ieder crewlid lezen, maar die gebeurd niet zonder dat het duidelijk is waar het om gaat).
    Dan zal ik het intern op tafel leggen, en kunnen we er iets mee doen. Wanneer er dan nieuws is wat ik naar buiten kan brengen zou ik jou daar over inlichten. Is dat een goede oplossing?

Hopelijk kom je met iets waar wij als crew zijnde wel wat aan hebben, want verwijten op ontraceerbaar feiten of zonder feiten hebben we niets aan. Dus ik verwacht dan ook een PB zonder verwijten, maar met een beschrijving wat er volgens jou mis ging, welke crewleden of welk crewlid daar bij betrokken was, en wat deze verkeert heeft gedaan in zijn handeling.

Pas dan kunnen we er echt iets mee.

Er is een bericht verstuurd.
    Wil wel eens zien hoeveel dit kan opleveren.

Gaat makkelijk met bewijzen komen dmv berichten die zijn verwijderd en/of gewijzigd.
    Ik heb een paar enkele pagina's opgeslagen omdat ik weet hoe erg het bovenstaande misbruikt word. maar aangezien 9/10 keer het hele topic ineens weg is, kan ik daarmee niet verder komen dan gebakken lucht.
    En PB vertrouw ik al helemaal niet meer.
    Liever dat het hier op open tafel word gelegd dat als jullie weer eens zomaar een actie uithalen er tenminste iemand is die het kan controleren.

Ik kan eventueel met een beperkte hoeveelheid aan bewijs komen, maar dingen moeten toch wel van 2 kanten komen.
    Dat heb ik hier maar eenmalig gezien en die crewleden zitten niet meer in de crew ( hoe zou dat toch komen ).

Als ik 4 banpunten krijg omdat ik zeg dat de beveiliging hier waardeloos is als een sukkeltje het al binnen 3 minuten kan ddosen, omdat dit onder zwartmakerij slaat en negativiteit, terwijl het er zwart op wit op de feiten gedrukt staat dat het toch zo is.
    En zo zijn velen van mijn reacties, niet altijd positief, OOK niet altijd negatief.
    Maar als het zo moet gaan dan moet het ook maar zou.
    Het feit dat jullie nog steeds geen enkele toegeving hebben gegeven laat zien dat er geen goeie uitzonderingen in de crew zijn.

En hoe aggresief en snel die reacties wel niet bij mekaar geschreven worden, laat ook weer eens zien dat jullie hier niet serieus op ingaan omdat jullie gewoon niet willen dat het gewoon waar is.

Het verbaasd me al dat deze naar jullie oren natuurlijk "onwaarheden" nog niet verwijderd zijn.
    Jullie zouden maar eens doorkrijgen hoe het hier gaande is, dat willen we niet ?
    Dat Niels de enige is die nog een beetje een meegaande reactie gepost heeft bewijst genoeg.

Citaat van Niels

Wedden dat je wel problemen krijgt met een Amerikaanse instantie. Denk je ook dat een site voor het rekruten van zelfmoord mongolen lang mag bestaan zonder dat er iemand ingrijpt ?

Tevens heeft Robin de spam aanval laatst niet uitgevoerd dat weet ik zeker. Hoe durf je als 'leider' zonder echte feiten te zeggen dat je een sterk vermoeden hebt.

Word op deze "Site" direct verduisterd door alles van me te verwijderen, me account te verbannen en verwijderen en het daarna mij in mijn schoenene te schuiven zonder zoals bovenstaand gezegd enig bewijs EN DAARBIJ MIJ LETTERLIJK DE KANS ONTNEMEN MIJN EIGEN RECHT TE VERDEDIGEN TEGEN JOUW ONZINNIGE NUTTELOZE REACTIES ZONDER INHOUD.

Je hebt dus in feite de regel van zwartmakerij net overtreden, maar waar zijn JOUW banpunten dan.

Pim, wat een lef heb je.
    Mij iets verwijten wat ik niet ben, maar als iemand anders het gedaan had zou hij zijn verwijderd alsof hij nooit op deze site gezeten had.

Citaat

Het "zwart maken" van mensen (laster en eerroof) wordt niet toegestaan op dit gehele forum zonder duidelijke motivatie.

Verder gaan jullie in tegen je eigen regels en hebben jullie nog steeds niet "het moraal van het verhaal" begrepen.

Deze site werkt op dezelfde principes als een heilstaat, daar heb ik net m'n pws van gemaakt en de kenmerken aspecten zijn hier gewoon lukraak terug te vinden.

Verder snap ik niet waarom jullie letterlijk te asociaal zijn om ook maar een greintje fatsoen te tonen en ook eens een verhaal van 2 kanten zien.

Link1: ene dag kan je erop, andere dag ben je ineens verwijderd zonder vooraf een waarschuwing terwijl geen enkele van de regels die hier staan " http://www.criminalspoint.com/regels.html " overtreden zijn.

Link2&3: berichten worden verwijderd en zonder reden bestraft dat ten gunste komt van jullie zelf, elk tegen argument word lineadirect verwijderd en bestraft met banpunten.
    Verder verstoord dit een discussie aanzienlijk aangezien deze hierdoor incompleet word.

Het eerst volgende bericht wat hier geplaatst word is dat er weer iets niet klopt aan wat er gezegd is of er weer een tegenargument komt.

Maar kunnen jullie niet eens een keer iets toegeven.
    De crew is zelf niets meer of minder dan de leden en dit hebben zij bewezen door meerdere malen de regels aan hun laars te lappen die hier gesteld zijn.

Waarom altijd dat zwartmakerij ?
    Omdat het waar is, de enige die hier zwartmaken zijn jullie in principe zelf, door elke vorm van tegen reacties de das om te draaien.

Dus voordat jullie verder gaan met je onwaarheden en "flamen".
    Denk maar eens na, want mijn berichten kloppen, dat hebben ze altijd gedaan.
    Ik heb nooit iemand zwartgemaakt "zonder motivatie" ik zette altijd een dikke punt van meningen en feiten achter me argumentatie.

Dus denk nog maar eens goed na over het hele "moraal van het verhaal".

Het typische Criminalspoint gedrag wat het algemene niveau hier weer eens kenmerkt.
    Niemand van jullie heeft het uberhaupt nog gelezen, laat staan dat jullie weten waarover het gaat.
    Omdat 1 hier van toepassing is hoeft dat nog niet tot bijna glorieuze proporties vereerd te worden als HET antwoord op dit topic.

Lees het gewoon eens goed door, dan moeten zelfs jullie het snappen.