Geen vooruitgang, eerst was het beter.
Posts by Abaddon
-
-
Banner exchange sites, ken nog een persoon die er laatst een is gestart.
-
Cass, microsoft virusscanner is vast net zo goed als hun firewall...
Sowieso wat maakt het beter dan de andere gratis varianten als AVG en avast, ik heb medelij met de mensen die het downloaden omdat het van MS is, want het zal weinig tot niks uitmaken.Bram, linux is niet alleen voor wat virusjes, maar je hebt er helaas een beetje verstand voor nodig en je moet iets meer kunnen dan klikken op een mapje.
Verbaasd me dan ook niks dat je erop loopt te zagen wat is gedeelde mentaliteit hier (hoevaak stellen mensen zinloze vragen terwijl ze net zo goed google kunnen gebruiken), is maar een voorbeeld.Verder heeft microsoft heel wat goed te maken met z'n fouten in het verleden.
Voor mijzelf gebruik ik linux vanwege het feit dat het kwaliteit bied, ondersteund word door eerlijke corporaties en het feit dat microsoft zo corrupt als de pest is en zelfs criminele activiteiten heeft ondergaan in het verleden om de concurrentie voor te blijven.
Gelieve @beide, alleen verdergaan met de discussie als je ook daadwerkelijk weet waar je over praat.
-
Op je eigen PC ?
10 mensen kan je zo hebben.
Zelfs ik met me waardeloze internet kon er 14 hebben ^^. -
Dit is gewoon copy&paste van een andere site.
Sowieso is de helft van de sources niet eens engels en missen ze complete delen ( mislukte clones, meestal russisch, zitten soms ook turkse tussen ). -
Ik heb nog wel wat uurtjes over en voldoe aan alle punten behalven beschikken over kwaliteit om goed te kunnen promoten.
Verder vind ik het jammer dat je onderaan vermeld dat het een crime is, maar verder door de hele post rpg gebruikt, dit is wat verwarrend want het zijn 2 verschillende concepten.
Desalniettemin bied ik me bij deze alsnog aan.
Ik hoor wel verdere informatie via PM. -
Doet me denken aan die javascript dockbar lookalike based op die van MacOSX.
-
Heb je toevallig geupdate naar Servicepack 3 ?, waarna dit probleem zich voordeed ?
-
-
Sowieso overdrijven ze alle regels al.
Je word direct paar uur verbannen voor 1 offtopicje, veruit is dit de enige website die tot dusver zo'n beleid heeft laat staan ooit ingevoerd heeft.De gezellige sfeer die CP kenmerkde van V2 en V3 is daarom nergens nog te vinden.
Verder handelen crewleden veels te snel zoals boven al is gezegd, doen alsof zij gelijk hebben en vaak uit eigen initiatief gewoon maar iets doen terwijl ze soms niet eens weten waar het over gaat.
-
Dit is criminalspoint, geen wordpresstheme support site.
Support moet je daarom ook maar vragen bij de site waar je het vandaan hebt aangezien zij het aanbieden.
Ik ga niet op het ene forum lopen zagen over welke bestanden van seyret de links omzetten, dan ga ik gewoon naar joomlaholic aangezien hun het wel weten en hun die support ook aangegeven aanbieden.Verder het algemene antwoord "Google" kan helpen, maar voor de verandering mag je ook eens Yahoo! proberen
-
Voortaan ajb op codedump doen, zo'n irritant lange pagina jaagt al heel wat mensen weg.
-
Citaat van stan
Het is zeker enorm uniek! En inkomsten al uit advertenties komen
Ik weet niet of je het weet maar er zijn de laatste tijd super veel van die sites bijgekomen.
Tevens moet je er heeel wat scripting kennis voor hebben om zo'n systeem na te maken ( als het zo makkelijk zou zijn waarom is het maar een handjevol gelukt dan ? ) en ze zijn zelfs in de illegale omloop.Leuk idee maar uniek is het niet.
Als je het goed uitwerkt, accounts erop zet ben je al een stuk op de goeie weg.
( kan je die pedo's en irritante types weren die je nu niet kan bannen op omegle... ) -
Citaat van RiiCk
Het ging hier om software waar je normaal gesproken voor moet betalen. Dus, als dit gratis word aangeboden op het internet is dit illegaal. Overigens is alles wat gratis word aangeboden op het internet zonder goedkeuring van de uitgever van de product niet legaal. Denk je dat het de bedoeling is van adobe hun software legaal gratis weg te geven? Nou, nee. Dus dit valt gewoon onder mijn weten en de andere (crew)leden onder illegale software aanbieden etc.
Dus, volg ik de volgende regel nauwkeurig en gepast:
Het plaatsten en/of vragen van illegale content is verboden
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.01.10 23:28:53:
Extra informatie:Dat stond er toch niet bij >.>
Er stond alleen dat er een banpunt was gegeven omdat iemand doorverwees naar een torrent, niet dat de software illegaal is om zonder kosten te verkrijgen. -
Wat je via torrents kan downloaden is niet persee illegaal,zo verspreid ubuntu ook haar isos.
-
Geen leuke server, is leeg, geripte gamemode, las venturas is helemaal niks en san fierro is ook half afgemaakt, en ze laten je betalen voor de nog beetje redelijke opties die van zelf sprekend zijn op elke andere server, waar je nog veel meer opties hebt ook.
-
netostar, reageer dan ook niet.
Kijk vanmiddag nog wel even of het wat is, anders weet ik nog wel een leuke freeroam server.
-
Welke gamemode etc...
maar 1/20 servers zijn leuk om te spelen, rest zijn allemaal geripte gamemodes.
Stunt madness world bijv is leuk, -
Als je de zoek gebruikt kan je nog een leuk topic van me vinden van een lange tijd terug.
Daarin een felle discussie over hoe crimesource te werk gaan waarin ze in feite openlijk hebben toegegeven wanneer zij bepaalde standpunten massaal probeerden te ontlopen. -
Zichzelf zijn, nadenken voordat hij een actie uitvoerd en normaal gedrag vertonen en niet als een of andere betweter.
Zelfs al zit je in de crew, je blijft de jongen/man die je ervoor ook al was en bent niet plots iemand anders.