Posts by Abaddon
-
-
Leuk idee waar ik zelf ook wel gebruik van wou gaan maken tot dat ik dit las
CitaatHet word een website waar men zijn rpg game kan laten keuren (Dus een criminal, race, voetbalgame etc)
Dat zijn geen RPG's...
Criminals worden door een hoop toch wel aangeduid als rpg maar ik vind dit persoonlijk best wel een groffe belediging voor het genre, vooral tegenwoordig.Ik denk dat je toch weer eens goed moet nakijken wat een rpg is, want criminals is een genre opzich.
verder vallen voetbal en race game eerder onder simulation. ( waarom worden anders enkele voetbal/sport managers aangeduid met simulator ipv rpg :p ).Dus als het een RPG keuring site word zal het een goed idee zijn.
Word het 't rate hier verbasterde spel dan denk ik dat het weinig zin heeft om er uberhaupt aan te beginnen. -
8/10. ( 9/10 +1 omdat je GIMP gebruikt hebt
)
Simpel en effectief, straalt gebruiksvriendelijkheid uit en een geruste layout die je graag vaker wilt zien.
Mischien nog een effect op de achtergrond kleur en dat is die toppie. -
Ho daar even...
"Topics worden dan ook on overzichtelijk".
Weet je wel wat je daar zegt ?
En verder maakt het ook niet veel uit, want als iemand van CP gaat zijn zijn downloads 9/10 keer ook niet meer bruikbaar door dode links. -
Dus als ik een script hier plaats is het direct eigendom van CP ?
Dat gaat heel erg moeilijk, zelfs met bronvermelding.
Dus als ik iets van sourceforge erop zet is het bezit van CP, zal tegen de GPL ingaan en maker van het script niet blij mee zijn. -
die 60 graden ? Is dat algemeen voor moederboards ?
Verder, dit is echt een hele stomme tip xP, maar een zak ijs ( waterdicht ofc ) of bevroren doperwten ertegenaan leggen kan ook werken, maakt de lucht eromheen behoorlijk koel en je metalen behuizing geleid ook. -
Mag ik even uitleg over wat deze regel inhoud by the way, want vind het zelf een nogal vage zin.
CitaatJe gaat er automatisch mee akkoord dat voor alles wat je toegevoegt op deze site, je de auteursrechten overdraagt aan CriminalsPoint. Indien je zelf geen rechten hebt over datgene wat je toevoegt, dien je dit uitdrukkelijk te melden, inclusief een bronvermelding.
-
[offtopic]Je background onzin kennen we nu wel, ga eerder is een keer echt wat aan de site doen !!![/offtopic]
Die V5 is idd opeens dood stil gevallen, dus of crewleden willen bevestigen of die nog in aanmaak is ?
Verder zou ik graag even willen weten welke regels er precies bijgekomen zijn en/of gewijzigd.Verder ben ik het zwaar eens dat deze regels door iedereen en dus vooral de crew nageleefd moeten worden zonder bijverzonnen regels van crewleden zelf.
( ook al is het al vermeld, dit is de grootste update van jullie in de afgelopen maand ! ga dus zo door 8-) )
-
Wat je ook kan doen is tijdens de installatie er gewoon wat ventilators op richten, dit werkte wel tijdens een lan met de pc van een vriend die het ook om de haveklap begaf.
-
[offtopic]Dus die advertentie site was niet van Koen ?[/offtopic]
Opzich slechte regeling van beide partijen.
Dit had je best al geregeld kunnen hebben, daarnaast gaat een beetje fatsoenlijke hosting/provider echt niet zomaar afsluiten zonder enkele melding vooraf.Trouwens dit is gewoon een normale opmerking, want ik denk dat iedereen het met me eens is dat een groot hosting bedrijf beter te vetrouwen is dat een klein particuliertje als jij ( trek het je niet persoonlijk aan, dit is algemeen 8-) ).
Dus geef toe dat je zelf ook niet 100% alles geregeld had en optijd klaar had staan.
[offtopic]Als dit bericht word verwijderd weet ik in ieder geval alweer hoe het echt zit en diegene die dit gelezen hebben ook[/offtopic]Mvg, Robin
-
Citaat van Mokerr
insaneflame @ De meeste templates zijn niet gratis.
Ik heb wel eens WP gebruikt maar Joomla niet. WP is veel makkelijker[offtopic]Vind ik.[/offtopic]
Je spreekt jezelf hier tegen en je klinkt nu gewoon dom.
Je zegt net dat je Joomla niet gebruikt hebt, maar toch vind je wordpress makkelijker, hoe kan jij daarover oordelen ?
Enige wat je kan zeggen is dat het makkelijk is, maar dat is joomla ook.
Zinloze opmerking dus. -
Wel gratis net als wordpress, ( had je ook zo zelf kunnen vinden )
-
En de homepage ?
-
Layout is gestolen, niks bij gescript, en bugs zijn niet gefixt.
Verder zie ik nergens credits staan. -
Voor blog Wordpress...
Voor andere dingen, Joomla.
Robin, Wordpress en joomla gaan gelijk op in gebruiksvriendelijkheid, integendeel heeft joomla veeel meer beschikbaar dan wordpress. -
Citaat van samhendrickx
enige dode link is forum omdat die nog niet af is.
Maar laat ook maar abaddon dit is NIET ontopic
ik vraag gewoon raten, niet zeggen wat ik al dan niet geript heb
Als ik even een source online gooi, vraag om een rate en claim dat ik die zelf gemaakt, dan zou het mij niks verbazen als ik dit soort reacties zou krijgen.Verder is dit geheel ontopic omdat het bijdraagt aan het topic zelf.
Er valt niks te raten want jij hebt niks gemaakt. -
Alles is geript, ik heb het net vergeleken.
Van de dode links tot aan de bugs toe... -
Noem 1 ding dat jij gescript hebt.
-
DEVANA RIP !!!!!!!!!!!!!!!!
Enige wat jij zelf gedaan hebt is de homepage, wat ik ook al betwijfel.
Ik heb al direct een klacht gestuurd naar je hosting. -
[offtopic] SC-Webmedia, koen ziet alles als concurrentie[/offtopic]
Leuk gedaan, een van de betere webtiger aanpassingen, alleen zou ik wel wat kleur in je layout brengen, deze komt nu iets te saai over.
Verder heb ik er weinig op aan te merken dus ga zo door !!