Posts by Abaddon

Btw koen je overtreed ( weer eens ) een van je eigen regels.
    Je kraakt hier wouter bos af en creëert negativiteit zonder een goed ondergronde redenering.
    Weer erg zwak van je8-), maar natuurlijk totaal niet onverwachts.

Citaat van wimmpie

Pas hetgene toe wat ik zou doen: Alle buitenlanders binnen, doet er eentje iets fout -> een ritje terug naar het vaderland

[offtopic]Per trein, niet vliegtuig dan he (xD)[/offtopic]

Dat is gewoon jammer, hij heeft z'n paar goede punten, maar omdat hij nog nooit een mogelijke aanpak heeft aangekondigd gaat hij het niet redden.

Ik hoop juist dat partijen als PvdA, D66, VVD, Rita :p en wellicht PVV als ze zich als een partij en niet een groep randdebielen van de bijlmer gedragen de nieuwe regering gaan vormen.
    Kan niet allemaal natuurlijk maar in die richting zou fijn zijn.
    Jan peter potter en z'n gefaalde CDA heb ik me de afgelopen jaren genoeg aan geërgerd dus als het aan mij ligt komt hij er niet meer in.

Controle erop uitvoeren, als hij meer dan 3 keer per minuut zelfde bericht verstuurd in tabel in de db een waarde van 0 naar 1 zetten dat als de waarde 1 is hij de link niet meer laat zien ( met if en else bijv.. )

En daar heb jij zelf natuurlijk niks mee te maken he ?

Dit komt omdat het allemaal bedrog was, het kan niet getolereerd worden dat een kabinet dat het nederlandse volk heeft voorgelogen door mag regeren.
    Verder laat de belgische media niet alles zien ( pech voor jou dus 8-) ).
    Wouter Bos daarintegen is een redelijk goed politicus, of je hem nou mag of niet ( wat het verschil is met wilders, hij roept alleen maar kut marokkanen zonder uberhaupt een agenda te hebben ).

Zo zou CP ook niet een eigenaar willen die de boel voorliegt...;)

Dan ben je opgelicht.
    Zelfs met dreamweaver kan je gewoon een html pagina maken of 4 en dat zou meer kans hebben om verkocht te worden.

Jammer voor je dein maar gister met een beetje google ben ik veel meer van deze guides tegengekomen die hetzelfde bieden.
    Helaas vertellen ze niks nieuws want als je echt wilt winnen dan plan je sowieso al.

Zal wel een vorm van waarheid inzitten maar blijft een "overbodige" guide.
    Verder kan je genoeg tips krijgen.

Citaat van Dein

Mooi! Over het .eu domein, Koen heeft het inderdaad moeten overkopen van de eerste eigenaar dit gewoon om het uitbuiten van de naam te voorkomen.

Ik kan een soortgelijke situatie over CP zelf herinneren dat het uitgebuit word.
    Ik ga hier niet de hele situatie voorleggen daarover want dan heb ik het gezeik weer.
    Als je het zo graag wilt weten stuur je maar een pb.

Citaat van Arneke123

Het citaat verklapt een klein onderdeel van de het document. Ik kan ook niet alles prijsgeven, anders koopt niemand het..

Tevens, noemt u mij een 'ei' ?

Mvg

Eigenlijk ben je de naam ei niet waard, aangezien een ei nog dingen kan leren, jij gedraagt je al vanaf post 1 als een idioot door de hele discussie te ontlopen en geen enkele keer met feitelijke bewijzen of voorbeelden te komen.
    Je bent dus gepromoveert naar wortel (xD)

Citaat van Arneke123

Als u dat niets noemt, dan zou ik een dokter contacteren.

En u vindt, wat u vindt, niemand verplicht u dat bestand te kopen. Maar ik denk dat als u niet weet wat erin staat, u niet over de inhoud kan oordelen.

Wat hij zegt is feitelijk waar, ei :p
    die citaten hebben geen enkele waarde, waardoor je alsnog met niks staat.
    Nu jij weer.

Citaat van Niels

Juist ja. Dit toont toch wel aan hoe zwakbegaafd jij gehandeld hebt als je er al zo over spreekt.

[offtopic]psst, koen duld geen negativiteit :$[/offtopic]
    Heeft wel wat lang geduurd voordat dit eindelijk geregeld is.
    Alhoewel het nutteloos is geweest dat die chat pas nu werkt ( hoe kan je een werkend script verpesten dat het 't niet deed de afgelopen paar maanden ), daarnaast dat je nu pas hebt ingesteld dat kanalen gelocked zijn en je je naam niet meer kan veranderen, dat lijkt mij het eerste wat je doet.
    Verder is je server gelul geen excuus dat rechtvaardigd dat je te weinig tijd in CP steekt, heb je al vaak zat gezegd dat als je loopt te zeiken dat het teveel voor je is je het gewoon niet moet doen.

Verder ben ik blij dat je na al die maanden eindelijk eens inziet dat je toch die paar minuutjes per keer in CP moet steken om het draaiende te houden en niet met de handen open.
    Dat lampje brand nu, nou wil ik het licht nog van verre zien (xD)

[offtopic]My eyezzz THEYZ BURN!!![/offtopic]
    Als ik zo'n website moest bezoeken ging ik daar echt geen hosting van kopen.
    Dus probeer het opnieuw, veel slechter kan het niet worden (xD)

En waarom kan het gebruikt worden voor elk rpg spel.
    Volgens mij lul je hier letterlijk uit je nek want je hebt nog geen 1 zinnig tegenargument gegeven ( doet me denken aan de discussie toen met crimesource :p ).

Tenzij jij een duidelijk voorbeeld hebt.
    Welke spellen jij gespeeld heb om de daaruit verkregen ervaring te gebruiken voor dit e-book.
    Welk concept van rpg het betreft.
    ( turn based team based strategy rpg is heel wat anders dan je travian spelletje of de zoveels verpeste criminals of het standard text mob hunting rpg spelletje ).

Kom met bewijzen anders rapporteer ik het bij een moderator.