Heb handelingen van de crew hier 99/100 keer altijd waardeloos gevonden.
Alleen eenzijdige kanten mogen getoont worden, je hoeft maar dit te zeggen en je hebt 8 uur aan je laars omdat meneertje het zelf niet kon hebben of omdat iemand je reactie verkeerd gelezen had ( he koen ? 20 uur omdat jij niet begreep wat ik zei, achteraf toegaf en dreigde nog meer te geven omdat ik tekst en uitleg wou waarom ik er 20 had voor zo'n stomme reactie ! ).
Verder is het niveau zowel kwa handeling als crewleden zelf altijd ver achtergebleven met het gemiddelde ( wat je normaal van andere sites verwacht en hoe het er ook op andere sites aan toegaat ).
Helaas zal dit niet de eerste keer zijn dat het genegeerd en keihard afgetrapt word.
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/7064.html
Pim, je bent wel een verlepte jank-kleuter als je hem al gaat bannen omdat hij dikgedrukte letters gebruikt en CAPS bij sommigen woorden.
Doen jullie als crew zelve ook wanneer jullie iets belangrijks vinden ( gaat weer naar hetgeen waarbij crew uit eigen belang handelde ).
Aller ergste is niet dat de crew haast tot waardeloos is, vooral met hun regelingen.
Maar dat ze zich niet eens aan hun eigen regels houden.
Ik ga keihard lachen als ik hiervoor banpunten krijg.
[offtopic]Heb de HTML pagina al opgeslagen, zoals vele reacties en niet alleen van mij, dus ga maar smiechterig doen en verwijderen, zijn jullie zo goed in.[/offtopic]
Leuk is het om met je neus op de feiten gedrukt te worden.