Posts by Abaddon

aMSN, gebruik het zelfs op me windhoos, al is hij daarop best wel laggy ( naja, even slecht als normale live messenger xP ).
    Op ubuntu werkt hij snel en perfect, bied alle mogelijkheden van normale msn aan inclusief webcam etc.
    Enige feature die nog mist is yahoo contacten, maar daar werken ze nu aan.

( En ja het ligt echt wel aan windhoos als aMSN op ubuntu met een 1.4ghz zo opstart en hij met een dual core van 2.8ghz op windows ff paar seconden freezed bij het inloggen ).

Citaat van larsisgoed9

Even offtopic, aangezien Koen een woede aanval van TransIP krijgt.
    Wat vinden jullie van Antagonist.nl?
    Host er zelf 2 domeinen + 1 hosting pakket.
    Ben er zeer tevreden over, ze hebben snelle support, en blijven vriendelijk.
    Net met Biologie "antagonisten" gehad, ik dacht meteen aan m'n goede hosting (h)

Lars

Koen komt gewoon aandacht tekort en gaat z'n slecht geregelde zaakjes hier afreageren.

Verder vind ik dat hij niet zo moet klagen op de voorwaarden van TransIP aangezien deze gewoon redelijk zijn.
    Zou eerder eens een kijkje nemen naar het CP reglement als we het over "oneerlijk" gaan hebben.

Je zit hier nu weer zwart te maken net zoals bij wouter bos in je gevallen kabinet topic, wanneer gaat rensje zich eens aan z'n eigen regels houden.

De enige mogelijkheid die ik kan bedenken is wellicht het overclocken van je wifi kaart om er meer uit te halen ( in theorie zou het werken, met CPU kan het ook ) alleen volgens mij is dit niet echt mogelijk :p.
    Natuurlijk zit ik hier niet 100% goed of fout dus is het geen offtopic en een suggestie, wat dus wel een bijdrage aan het topic leverd.
    [offtopic]voor de zeurtjes onder ons[/offtopic]

C/Program Files/Internet Explorer/iexplorer.exe > uitvoeren als, wanneer hij dan zomaar het process stopt krijg je tenminste nog een beetje fatsoenlijke fout melding inplaats van dat het in rook opgaat.

Probeer dat eens.

Citaat van Pim

Ik heb vandaag nog geen bans uitgedeeld en die op jouw ook niet Abaddon dus jouw beschuldiging is onterecht en de straf die je nu hebt gekregen van een andere moderator dus terecht.

Je hebt 1 dag geen bans uitgedeeld en dat maakt dus goed wat jij en de rest al de hele tijd fout doen ?
    Dit bewijst weer eens dat ik gewoon gelijk heb met mijn bericht, jullie kunnen dat niet hebben en daarom krijg ik dus een ban.
    Ik mag niet aanzetten tot haatzaaien en ik mag geen negativiteit richting de crew uiten mits ik het onderbouw, wat ik gedaan heb.
    Weer kunnen jullie je niet aan je eigen regels houden, nemen het persoonlijk op en handelen in naam van eigen initiatief.

Nadat je je traantjes hebt afgedroogd mag je mij eens vertellen waar ik dan fout zou zitten.

Heb handelingen van de crew hier 99/100 keer altijd waardeloos gevonden.
    Alleen eenzijdige kanten mogen getoont worden, je hoeft maar dit te zeggen en je hebt 8 uur aan je laars omdat meneertje het zelf niet kon hebben of omdat iemand je reactie verkeerd gelezen had ( he koen ? 20 uur omdat jij niet begreep wat ik zei, achteraf toegaf en dreigde nog meer te geven omdat ik tekst en uitleg wou waarom ik er 20 had voor zo'n stomme reactie ! ).

Verder is het niveau zowel kwa handeling als crewleden zelf altijd ver achtergebleven met het gemiddelde ( wat je normaal van andere sites verwacht en hoe het er ook op andere sites aan toegaat ).

Helaas zal dit niet de eerste keer zijn dat het genegeerd en keihard afgetrapt word.

http://www.criminalspoint.com/forum/topic/7064.html

Pim, je bent wel een verlepte jank-kleuter als je hem al gaat bannen omdat hij dikgedrukte letters gebruikt en CAPS bij sommigen woorden.
    Doen jullie als crew zelve ook wanneer jullie iets belangrijks vinden ( gaat weer naar hetgeen waarbij crew uit eigen belang handelde ).

Aller ergste is niet dat de crew haast tot waardeloos is, vooral met hun regelingen.
    Maar dat ze zich niet eens aan hun eigen regels houden.

Ik ga keihard lachen als ik hiervoor banpunten krijg.
    [offtopic]Heb de HTML pagina al opgeslagen, zoals vele reacties en niet alleen van mij, dus ga maar smiechterig doen en verwijderen, zijn jullie zo goed in.[/offtopic]
    Leuk is het om met je neus op de feiten gedrukt te worden.

Daarom gebruik ik nooit het dictatoriale OS van bill gayts.
    Ze hebben al bloed aan hun vingers zitten en nu dit, hoelang gaat het nog duren voordat mensen eindelijk doorhebben waar ze onbewust aan meewerken.

Citaat van Gunpower

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Dit is dan gellukig fictief maar in deze 'mad world' lopen echt mensen rond die geloven dat hun god of allah of hoe zoiets dan heet de beste is en dat ze daar zelfs een moord voor doen.
    Het klinkt raar enzo maar bijna elke oorlog gaat en over macht en over geloof...

Maar ik ben het totaal niet eens met wilders maar ik wil ook even zeggen dat niet alleen buitenlandse mensen dit soort activiteiten goedkeuren. KKK en andere vage klans tegen buitenlanders.
    Iedereen mag bij mijn binnenkomen als ze zich maar aan mijn huisregels houden en anders kunnen ze terug en als hun moederland nederland is dan mogen ze lekker een jaar of 2000 in het gevang.

En daar zit het probleem.
    De meeste van deze mensen vergeten dat ze te "gast" zijn in "ons" land.
    Ze eigenen het hun gewoon toe en maken misbruik van onze gastvrijheid, op het moment dat ze "onze huisregels" overtreden vind ik dat wij het recht hebben ze de deur uit te gooien.

Windows is traag, log onveilig en ga zo maar door.
    Enige pluspunt is dat er veel programma's voor zijn maar dit is ook vaak een ramp ( ga maar eens een driver zoeken of software voor een speciale taak, helft van de zooi werkt niet andere helft blijft op je pc hangen of is betaald. )
    Mac is een goed systeem alleen ietwat te duur voor de meeste.
    Linux is veilig snel en stabiel, goede support en wat de meeste onderschatten heeft ook een heel rek aan software beschikbaar.

En voor virtuele pc

http://www.virtualbox.org/
    Nog meer vragen, Pb maar ;)

Citaat van diestro

CDA heeft gezegd dat ze alle opties open houden, oftewel CDA wil dat wel ;)

Potter zal elk zwaaitje aan z'n toverstokje geven om in de coalitie te blijven, zelfs als dat samenwerking met wilders is.

Citaat van Naffer

Hij mag dood van een flat afvallen die k*r zemmer

Laat me raden, jij bent toevallig een allochtoonse nederlander.
    Probleem is dat dit de enige reacties meestal zijn van de niet-nederlandse groep wat nou niet echt bepaald ten goede van jullie is.
    Integendeel het steunt juist het punt van wilders.

Citaat van diestro

als je duidelijkheid wilt hebben moet je geert wilders stemmen hij is de enige die duidelijk laat merken wat zijn standpunten zijn en waar hij voor staat ;) Maar dat zal je wel niet doen. Ik vind trouwens dat PvdA mischien duidelijk verwoord maar ze houden zich er meestal niet aan, anders waren de militairen uit Uruzgan allang teruggeweest in Nederland.
    Ze hebben zich nu eindelijk een keer aan hun woord gehouden maar dat was in verleden wel anders.

Mooi, laten we op iemand stemmen die goede bedoelingen heeft maar geen idee heeft hoe hij dit moet/gaat aanpakken, dan krijgen we gewoon hetzelfde probleem weer alleen dan niet expres maar door onkunde.
    Laat hem nou eerst maar eens met een partij plan komen waarin duidelijk staat wat hij wil bereiken en hoe, dan krijgt hij wellicht mijn stem als het me aanstaat.

Ook al ben ik zelf een voorstander van linux, je doet hier wel heeeel erg stereotype.

Voor gamen, adviseer ik je echt windows XP en geen vista of 7 meuk.
    Tune-up utilities erbij voor CPU optimizer en dat je al je ram 100% voor je game kan gebruiken ( rest zet ie dan over naar pagefile dus je merkt het wel ).

2de tip is Windows XP draaien in een virtual machine onder linux.
    Uit tests is zelfs gebleken dat Windows onder Virtualbox in Ubuntu een snelheidbonus heeft tot 9% ipv Windows zelf als de host OS.

Het is dat ik altijd nog de fabrieks installatie op de pc zelf heb en geen XP disc anders had ik dit allang gedaan ( bespaart zoveel moeite die luiheid )

1 ding kan ik sowieso al zeggen, don't use kompozer !!!
    Had laatst een goeie html editor maar heb hem opgeschoont, zal hem vanmiddag nog even zoeken, zodra ik hem vind edit ik deze post wel even.

Citaat van Pharox

Dat maakt niet eens uit, die man flipte tegen een agent omdat hij zijn werk enkel doet.

Dat geeft je geen recht om dit een kut land te noemen en zeggen dat wij alleen buitenlandse mensen aanpakken.
    Iedereen die de wet overtreed word aangepakt hierop, ongeacht van welke afkomst je bent.

Niet waar, las 2 weken terug nog een mooi artikel in de krant.
    2 Marokaanse mannen, die door het hele land zwaargezocht worden, zitten in het dealen van weet ik veel wat, afpersing etc en ook liquidaties.
    Verblijfsvergunning al jaren terug verlopen, geen nederlands paspoort.
    En ze worden niet eens uitgezet.
    En omdat ze eigenlijk niet in nederland horen te zijn krijgen ze ook nog eens een overdreven verlichte straf.
    Dan barst bij mij echt de bom.
    Ze doen hun werk "NIET".
    Waarom is het kabinet dan in de eerste instantie gevallen ( niemand deed wat hij hoorde te doen ).

Citaat van 8xdbx8

Dat werkt toch niet op windows vista :p
    en om nou heel mijn pc naar lunix te bouwen, heb ik niet echt zin in.

Tuurlijk wel, je gebruikt toch alleen de "live cd" je installeert verder niks.
    Enige wat ie doet is de grote van je partities wijzigen, dus wat je nu lult is 100% bullshit.

Moet echt nieuwe regel komen dat mensen gewoon niet moeten reageren als ze niet weten waar ze het over hebben.