Citaat van stankutmaffia ?
Tenminste eerlijk over een crime
Citaat van stankutmaffia ?
Tenminste eerlijk over een crime
Valt me wel op dat bij dit soort topics nooit namen zonder, maffia, gangster of crime erin worden gegeven......
Da Nob Boyz
Living in Little Italy.
Doet het nu weer gewoon bij mij ( heb net ff wat filmpjes gekeken zonder problemen. )
Citaat van NielsDacht dat spammen en zelfpromotie niet mochten.
Eenzijdige censuur he.
[offtopic]je weet dat je teveel eu3 hebt gespeeld als je koen op z'n BB limit wijst[/offtopic]
Niks te vrezen om me tuxxie maar alsnog een goede zet.
Mozilla die neemt de ernst van de situatie goed op en doet er ook gelijk wat aan.
twlan onzin begint irritant te worden, hier heb je niks aan, is illegaal en kan je niks mee.
Gewoon devana, bouw een rpg script of criminals game om, of pak een zogeheten clone zoals de ogame versies en verander dat van tijdperk.
Last but not least, maak zelf !
Je hebt een goed functionerende site als je hem overkoopt ( voor zover ik gekeken heb ), die heb je dus zo weer terug.
Vroeg me al af wanneer dit besluit zou vallen.
Verbaasd me wel dat het initiatief ook echt genomen is.
Weer een pluspunt dat de crew daadwerkelijk de kwaliteit over de kwantiteit verkiest.
Keep up the good work.;)
Deze is goed genoeg ^^.
Citaat van GeorgoToon MeerHmz, juist die ogen vond ik goed gelukt, vooral met die glasslook erin,
Hier een ander met een kap erbij, weet niet presies hoe ik die beter kan maken, en het haar donker gemaakt.. Misschien dat dat beter past,
Maar volgens mij verkloot ik hem nu helemaal XD
Daarbij kan het wel, [offtopic]vaag?[/offtopic].
Toppie Georgo.
Citaat van GeorgoWhahaha, ok?@ Abanddon, Ik zal dat maar meteen veranderen, want EMO moet weg XD
----------------
Hoe kan ik ervoor zorgen, dat dat EMO look weggaat?
MVG Georgo
Die ogen kijken nogal duivels, dat is het hem denk ik.
Doet me ook ergens wat denken aan Underworld ( vanavond veronica 22.30 :p )
Eerste indruk is "EMO!".
Verder moet ik toegeven dat het kleurengebruik wel erg leuk is.
Alleen zorg ervoor dat hij een andere indruk geeft
Pb is binnen.
Citaat van GeorgoToon MeerJah, dankje wel;)
Zijn er nog meer mensen die er eventueel ideeen voor hebben?
Eventueel andere 3d ideeen?
Of kleuren?
MVG Georgo
Dat logo dat je links hebt, die cirkel, ipv dat die erop zit dat ie juist de linker-rand vormt, als een soort toren van een muur, Dus dat hele groene gedeelte is de zijkant, en dat die een beetje afbrokkelt. Moeilijk uit te leggen zonder voorbeeld ( geen gimp op dit ding atm ), maar hopelijk snap je wat ik bedoel.
Citaat van lollas
Weer zo'n zielige site die gratis sources verkoopt...
Alleen het blok ziet er nogal wat wazig uit.
Zorg voor meer licht/donker contrast zodat ie wat meer naar voren springt, verder is die goed.