Posts by ruudvt1

    Hallo!


    Voor een maffiaspel ben ik op zoek naar versterking. Van L.Groot en R.Jipping heb ik toestemming gekregen om dit topic aan te maken.



    De komende maanden heb ik het erg druk en daarom ben ik op zoek naar een permanente versterking voor mijn crew. Iemand met passe voor spellen, goede ideeën en veel tijd!

    Waar ik naar op zoek ben:
    - Ervaren crewlid, minimaal 16 jaar
    - Zelfstandig, neutraal en erg gezellig!
    - Kennis van HTML, PHP, Javascript


    Heb ik je interesse gewekt? Neem contact op via een privébericht of neem contact op via mijn website. (De naam heb ik niet vermeld, maar is wel te lezen in de afbeelding.)


    Reageer alsjeblieft hieronder niet op dit topic met de naam van het spel, bedankt! :cheer:


    Mvg,
    Ruudvt1


    Toestemming: R.Jipping en Lars.

    Het is inderdaad heel erg fijn als het logo in vector formaat is. :)
    Ik zie dat er veel voorbeelden zijn gemaakt, er zitten een aantal mooie tussen!


    Helaas ga ik morgen met vrienden op vakantie. Als ik terug kom dan zal ik de beste uitkiezen. :) Ik ben benieuwd naar meer voorbeelden.

    Hoi,


    Voor mijn crimegame criminalstyle.nl wil ik graag een nieuw logo laten maken! Het huidige logo is mooi maar het springt er helemaal niet uit.


    Ik ga zeer snel op vakantie voor 1,5 week en kan dan even niet reageren.


    Wat vind ik mooi?


    Beloning:
    €20,00


    Het is natuurlijk belangrijk dat het logo bij de huidige layout past. ;)
    De afbeelding achter het logo kan eventueel ook veranderd worden.


    Succes!


    Met vriendelijke groet,
    Ruud :)

    Oke dat wist ik nog niet :)


    Ja ik kon niets beters verzinnen.
    Ik ga dit zeker vaker toepassen!


    Nu zijn er een heleboel problemen voor me opgelost :)

    Ik heb zelf iets werkends gemaakt:

    PHP
    $topcount = ''; $toplid = '';
    $dbres = mysql_query("SELECT `id`,`login` FROM `users` WHERE `activated`='1' && UNIX_TIMESTAMP(NOW())-UNIX_TIMESTAMP(`online`) < 7862400");
    while($lid = mysql_fetch_object($dbres))
    {
    $count = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT `id` FROM `garage` WHERE `eigenaar`='{$lid->login}'"));
    if($count > $topcount){ $topcount = $count; $toplid = $lid->id; }
    }


    Maar ik ga die van jou proberen Killingdevil! Als dat werkt is het natuurlijk veel beter!


    Je hoort zo weer van me :)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.04.10 14:07:21:
    Wauw hij werkt perfect! Heel erg bedankt :)
    Nog een fijne dag!


    :slotje:

    Ja dat kan bij alle andere awards wel, maar in de garage staan er bijvoorbeeld 30 rijen van auto's van het ene lid en 10 van een ander lid.


    Dus dat kan niet werken :(

    Hoi CP'ers!


    Ik zit met een probleempje.
    Op mijn website wil ik graag awards uitdelen aan leden die bijv. de meeste auto's hebben.


    Maar nu heb ik totaal geen idee hoe ik een simpel & snel script kan maken die uit de database het lid met de meeste auto's kiest.


    Weet iemand hoe ik dit kan doen?


    Dit is mijn database:

    PHP
    delete :)


    Heel erg bedankt :cheer: !


    Mvg,
    Ruud

    Hoi CP en CF :cheer: leden,


    Ik heb een probleem op mijn website, sommige crons worden dubbel uitgevoerd! En dit mag natuurlijk niet.


    Weet iemand hoe ik dit goed kan oplossen?


    Mvg,
    Ruudvt1