Posts by Explo
-
-
Verveling.
-
Netjes, mooi hoor! zo doorgaan.
Ps: heb je links voor die icons? voor me:D
-
Ohja : Let niet op lettertype van tekst in menu die worden toch gesliced en html tekst van gemaakt
Minpunt zelf: Header (wordt aan gewerkt)
Edit door R.Mijnten
Er bestaat ook zoiets als topic bewerken.. Volgende keer dus eerst regels lezen. (dit is soort van bumpen)
Volgende keer dus bewerken kiezen!Edit door Explo:
Als je eenmaal op Plaats reactie perongeluk heb geklikt, kan je de reactie niet meer verwijderen. -
Hallo,
Eindelijk ben ik klaar met ons layout alleen ik weet niet zeker of hij echt mooi is dus wil ik hem door jullie raten. De site gaat Goudklik heten, het wordt een project van mij en Gangstawar samen. Voor meer info lees mijn handtekening(signature).
Even tussendoor: we zoeken sponsors, adverteerders intresse? pb.
Hier komt mijn voorlopige layout:
http://i46.tinypic.com/23wtn5v.gifInvullen a.u.b:
-
Ik weet niet zeker hoor, maar volgens mij moet je een Algemene voorwaarden hebben met dat de download-bare source niet van jou zijn
-
Ik wil best voor je designen
Verwacht niet te veel voor 10? wallie. -
-
-
Ik wist niet waar ik het moest poste doe ik het dus maar hier, ik heb een vraagje: Heeft iemand een idee hoe ik een menu aan de linker (+rechter) kan zetten. Ik heb vele menu's geprobeerd alleen het lukt me maar niet om een mooie te maken. Iemand tips ofz?
Ik hoop dat jullie het begrijpen.
http://i48.tinypic.com/wmnp7o.gifJe ziet natuurlijk ook dat het slecht beeld is, dat komt door het .gif maken hiervan.
-
Succes maat:)
-
-
Geen dank, en volgens mij is het uitbreiden hiervan veel beter..
Want je kan er ver mee komen!Bijv: Inlogsysteem voor gebruikers etc.
( Dan krijg je per dag meer uniekere bezoekers wat weer geld voor reclame oplevert. ) -
Even een vraagje: Wat als je url-verkorter voor illegale redenen wordt gebruikt? Ben jij dan niet schuldig ofzo?
Moet je geen disclaimer enz. hebben?
-
-
cijfer : 2/10
pluspunten : Fris
minpunten : Te groot, standaard niets bijzonders.
overig : Is dit je 1e layout of?
e.v.t waarde : ? -0,50. -
Dankjewel voor je reactie Cas, jij bent ehct pro jij had vroeger toch een site enzo ik vind je echt top. Misschien ga ik maar eens over naar Photoshop ik zoek ff download links:p
-
Mooiere komen nog wel k maak me niet zo druk is pas 3e of 4e layout
-
Pff Seliim gaat winne:p maar is er geen deadline ofzo?
Als die er wel is wil ik mee doen! -
Dankje wel voor je reactie